Sper ca a observat toata lumea ca lumea sportului este si ea in carantina. Eu, care am facut ceva eforturi sa ma informez ce este acest virus, cum se transmite, etc, chiar de prin ian-feb, am incercat sa imi explic de ce au fost suspendate chiar si sporturile care nu au contact. Sa zicem sporturile cu masini, atletismul (nu ai niciun risc sa alergi sau sa arunci o sulita).
Wimbledon a abandonat rapid turneul de mare slem. Azi s-a aflat de ce. Aveau asigurare impotriva pandemiei si au incasat 100 milioane lire sterline. Pfoaaaa, pai sa tot ai pandemii in fiecare an la banii acestia.
Un articol din Barron ne spune ca bugetele de reclama seaca rapid. Am auzit asta si la Banciu (care se plange ca autoritatile au inchis lumea in casa si ucid economia), am observat asta si la un film la Pro TV pe care am reusit sa il vad cu foarte lungi perioade de film intrerupt de perioade foarte scurte de reclama.
Ca sa facem ce stim bine, sa punem 1 + 1 impreuna si sa vedem cat da..... ne dam seama ca afaceristii de la Wimbledon au realizat ca sponsorii nu mai au bugete pe masura. Iar daca ar fi trebuit sa faca un turneu fara spectatori care sa plateasca acele bilete la preturi ametitoare.... (stiti cat costa un bilet la Super Bowl? Cel mai ieftin era peste $4000 iar urca vertiginos spre $50 000 , da, zeci de mii de dolari). Asa ca afacerea care este Wimbledon a decis ca polita de asigurare aduce mai multi bani decat organizarea unui turneu doar pentru spectatorii online de la TV. Ieseau mai putini bani daca sportivii veneau sa joace cu avioane charter si ar fi fost platiti din banii statiilor TV care preluau evenimentul. Statiile TV ar fi platit doar in functie de cati bani ar fi putut cere pe spatiul de reclama. Iar in aceste zile, multe companii, dupa cum spune Barron, isi reduc aproape de zero bugetele de reclama.
Deci, concluzia este ca a face sport azi este o afacere. Nu sportul in sine conteaza (Wimbledon nu a fost anulat nici in timpul razboiului), ci afacerea din spate. Trist.
Wimbledon a abandonat rapid turneul de mare slem. Azi s-a aflat de ce. Aveau asigurare impotriva pandemiei si au incasat 100 milioane lire sterline. Pfoaaaa, pai sa tot ai pandemii in fiecare an la banii acestia.
Un articol din Barron ne spune ca bugetele de reclama seaca rapid. Am auzit asta si la Banciu (care se plange ca autoritatile au inchis lumea in casa si ucid economia), am observat asta si la un film la Pro TV pe care am reusit sa il vad cu foarte lungi perioade de film intrerupt de perioade foarte scurte de reclama.
Across the media landscape, advertising is disappearing, one more casualty of the global economic shutdown. New technology won’t be a savior; this is an equal-opportunity problem across print, TV, digital, radio, and outdoor advertising. Advertisers are quickly slashing or pulling budgets, canceling or reducing campaigns, zapping billions in ad dollars from media income statements, and endangering the future of media businesses regardless of form.
The reason is simple: Even the most prominent ad buyers lack reasons, and often the means, to buy ads. Global travel is on hold; for airlines, hoteliers, cruise lines, casino operators, and car-rental firms, there are no products to promote. With auto factories shut, there is little need to push cars. With movie theaters closed, there are no film trailers. And aside from grocery stores, pharmacies, and large box-store chains, most retailers are shuttered. Meanwhile, many of the small and medium-size businesses that buy online ads are struggling to stay solvent.
The reason is simple: Even the most prominent ad buyers lack reasons, and often the means, to buy ads. Global travel is on hold; for airlines, hoteliers, cruise lines, casino operators, and car-rental firms, there are no products to promote. With auto factories shut, there is little need to push cars. With movie theaters closed, there are no film trailers. And aside from grocery stores, pharmacies, and large box-store chains, most retailers are shuttered. Meanwhile, many of the small and medium-size businesses that buy online ads are struggling to stay solvent.
Deci, concluzia este ca a face sport azi este o afacere. Nu sportul in sine conteaza (Wimbledon nu a fost anulat nici in timpul razboiului), ci afacerea din spate. Trist.
Comment