Recall Wv - Probleme DSG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Recall Wv - Probleme DSG

    Grupul Volkswagen va iniţia o operaţiune de recall care va avea ca obiect 57.000 de exemplare VW, Audi, Seat şi Skoda echipate cu transmisie automată DSG, informează automarket.ro Conform datelor oferite de producător celor de la Auto Motor und Sport, recall-ul vizează doar 2500 dintre aceste unităţi, însă verificările vor fi făcute pentru toate deoarece nu se poate depista dinainte care dintre ele sunt afectate direct de probleme.

    Problema se referă la un defect de fabricaţie la nivelul senzorului care măsoară temperatura uleiului, acest lucru ducând la aprinderea intermitentă a unui martor luminos pe bord, urmata de convulsii ale maşinii şi de limitarea cuplului. În acest moment, pentru a evita problemele, cutia DSG trece automat în treapta N.

    Recall-ul se va desfăşura la nivel mondial, cele mai multe dintre masinile potenţial afectate fiind însa în Germania: 22.000 din totalul de 57.000. Inginerii Volksewagen vor fi nevoiţi să identifice între acestea cele 2500 de unităţi care vor fi supuse unei reparaţii, rezolvarea defecţiunii urmând să aibă loc pe durata unei jumătăţi de ora.

    În vizorul recall-ului se numară 13 modele ale grupului Volkswagen. Este vorba de unităţi VW Golf, VW Scirocco, VW Eos, VW Jetta, VW Passat, VW Touran, VW Caddy, Audi A3, Audi TT, Seat Leon, Seat Altea, Skoda Octavia şi Skoda Superb echipate cu transmisie DSG cu şase trepte şi produse între septembrie 2008 şi august 2009.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

  • #2
    cat de trist, una din cele mai frumoase cutii si deja probleme ...

    pe caddy s-a pus dsg :O????
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Da, au pus DSG si pe Caddy
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #4
        hopa, superba masina germana, infailibila, are probleme? mah dark, tu ne iei la misto...
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Raus.... ...hai ca daca era despre Logan deja erau 5 pagini pline
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #6
            Total recall. se pare ca Arnold a fost inspirat cand a facut filmul asta
            sigpic

            Comment


            • #7
              Deci faimoasa cutie automata dsg are probleme
              Stau si ma gandesc cati banii te costa o reparatie la o asemenea cutie dupa ce ai iesit din garantie.

              Comment


              • #8
                Din cate am citit, nu cutia are probleme, ci un senzor. Care presupun ca nu este facut de WV, ci de alt producator.
                Oare cine va suporta costurile acestei operatiuni? WV sau cei care au facut senzorii cu probleme?
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  al dracu ...ar fi culmea ca un lucru nemtesc sa se strice
                  cred ca e facut in Romania senzorul ala ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    la SINTEROM (ca pinionul)
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Credeti ca sunt singurele marci care recheama autoturismele in service pentru remedierea unor defectiuni?
                      Acum ca sa completez si eu cu ceva ca nu ma pot abtine.
                      Daca un cumparator X comanda o masina a grupului VW,de exp VW Golf(am luat un exemplu la intamplare),la randul lor grupul VW comanda piese pentru masina,din alte tari(si inca foarte multe).Bun.Luam de exemplu turbina(turbosuflanta pentru VW,care este Garrett).La randul lor,firma Garrett pentru a produce turbosuflanta comanda alte piese din alte tari...Vin piesele,sunt asamblate etc si trimise intr-o tara unde se asambleaza masina,de exemplu Polonia,sau Austria...Deci cei din Germania,trimit ce au ei acolo pentru asamblare,pentru ca intai acolo ajung piesele,apoi sunt trimise pentru asamblare,in tara X,si apoi revine masina intreaga in Germania.
                      Aceeasi procedura este si cu cutia DSG.Deci no offence dar voi aveti ceva cu masinile nemtesti,sau cu orice altceva ce nu scrie Logan.Am inteles,Loganul e cea mai tare masina...Asta e,sunt defecte de fabricatie...Se intampla si la Mercedes,Volvo,Ford,Toyota,Renault,Nissan,Jeep, Honda,GM(noul Camarro SS a avut probleme din fabricatie),si altele.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        pai tocmai asta era ideea, ca nu mai exista masini care sa nu se strice. al dracu globarizarea asta...noi care comentam de vw (ei au avut acum ghinionul sa fie luati la 11metrii) am facut-o doar pt a-i ataca pe aia cu ideea ca masina nemteasca e cea mai tare, dom;le, nu se strica niciodata. acum e bine ca le cheama in service, dar ganditi-va daca le pica utilizatorilor cutia dupa garantie, cat ar fi platit pe ea? la un e-klasse (masina firmei), cutia automata a costat 8000 de euro. si n-au placat-o cu aur. tot masina nemteasca. mercedes. numa cutia e facuta la cugir, la fabrica de kalashnikoave
                        repet: n-am zis ca vw e o masina rea, faptul ca au acum probleme e trecator, sunt convins, dar daca te uiti in urma cu 2-3 ani constati exact ce-am zis si mai devreme: masina germana nu mai e masina germana. pana si toyota, super mege toyota, nu mai e toyota aia care-o stiam acum 20 de ani. atata tot. nu ne bucuram ca au altii probleme, doar dam peste nas unora care se stiu ei bine de ce si-o iau acuma.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #13
                          Da exact.Daca nu ma insel tu ai zis mai de mult la un thread ca in prezent masinile sunt de unica folosinta,le iei se strica le schimbi...Si ai dreptate.Nu stiu ce marci inca se mai pastreaza,poate doar acelea mai pretentioase cum ar fi Rolls Royce,sau Jaguar sau mai stiu eu care.
                          Am la mine pe strada,un amic care are o Corrola AE86 daca nu ma insel,si adevarul e ca nu se compara cu toyotele din ziua de azi,si omul a si bagat ceva bani in ea,arata ca noua...Plus ca interiorul este acelasi,doar putin refacut,si pe langa asta mai are si un Opel Astra Break modelul nou,de 1 an,si numai cu Corolla umbla,nevasta-sa ia mai mult Astra,pentru ca in Corolla nu are voie ..Ca sa nu zic de Saab 900 Turbo 16S...Pfoa,ce mi-ar place una.
                          Pana la urma asta e realitatea,si e pacat.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Cu probleme sau nu, eu tot visez la un VW sau Audi cu o cutie DSG.
                            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                            Comment


                            • #15
                              Si eu ...Si mai sunt o gramada de pe forum,iti zic eu ;).
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google