Recall Wv - Probleme DSG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    pacco, jaguarul are componente chinezesti asamblate la arad, volvo s80 la fel, clio, corolla, micra, peugeot nu mai stiu care. fiesta, fusion, corsa, punto, alfa romeo nu stiu care si fiat dracu stie care au ecu-uri facute la timisoara. tot ce e design de siemsn vdo sau continental, e facut la timisoara. design-ul cat si fabricarea, conti avand acum si linie de productie. cablajele auto de la vw, bmw, opel, ford, la sannicolau, timisoara, arad, deta, caransebes, etc...mai toata partea de vest are cea mai mare parte din economie bazata pe industria auto. pana acum am trecut prin 3 firme care produc componente pt masini, de aia am zis mereu ca nu mai exista masina germana, masina japoneza si masina frantuzeasca. pana la o anumita suma de bani (mare, pt cei mai multi dintre cei de pe forum), toate sunt pocnitori. or sa se supere cei cu gtc-uri, poate sau cu fiat500 s2000, pisicute si alte lesinaturi, dar stiind cum se lucreaza acum in industria auto si vazand si ceilalti furnizori cum lucreaza in cadrul unei masini, sa zicem noul jaguar, am serioase indoituri ca merita vreo masina mai mult de 30000 de euro. poate daca ar sti sa gateasca, sa calce, sa spele, sa te satisfaca sexual. in rest, pocnitori...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Da ai dreptate.Am auzit si eu niste zvonuri legate de Jaguar...Mana de lucru mai ieftina...Asta e principalul motiv pentru care toate marcile aleg varianta asta.
      sigpic

      Comment


      • #18
        cu toate astea...mi`as dori asa ceva cu o cutie DSG http://www.revotechnik.ro/article/Re...e-mila/33.html
        Last edited by Cristi_Xp; 14 November 2009, 15:32.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          Recall-uri s-au facut si se vor mai face si de aici incolo indiferent de marca masinii, pana la un anumit nivel bineinteles.Este foarte bine ca se recunoaste de catre producator un defect de fabricatie dar ce te faci cand acesta nu recunoaste si trebuie sa scoti banii din buzunar? Au fost probleme care s-au rezolvat pe garantie chiar daca masina nu mai era in garantie. Deasemenea se recunostea un defect de fabricatie in tarile din vestul Europei dar in Romania nu si era vorba de aceeasi masina cu acelasi an de fabricatie.La Passat B6( cel putin 30.000 euro) cu motorul 2 TDI 140 CP cod BKP fabricate 2005-2006 e nenorocire cu injectoarele si pompa de motorina si nici nu va mai spun ce preturi au.
          Cred ca, din dorinta de a lansa mult mai repede un model nou pe piata pentru a tine pasul cu concurenta, noile modele nu mai sunt indeajuns testate si de aici problemele care apar ulterior.Cu ani in urma se tinea un model in productie 10-12 ani dar acum, la 4-5 ani unde nu apare un facelift(Golful nu a avut facelift niciodata) apare sigur o noua generatie a modelului respectiv.

          P.S.
          Nu mai scrieti Wv ca zgaraie la ochi, abrevierea corecta este VW.

          Comment


          • #20
            totusi...nu discutam de LOGAN ???

            Comment


            • #21
              daca are DSG ...discutam )
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #22
                cristidedea,topicul este la "Discutii generale" si a fost initiat de catre un super moderator deci nu vad ce te deranjeaza la discutia asta.
                Last edited by Cromatic; 14 November 2009, 19:26.

                Comment


                • #23
                  c****urile(daca i-au warm ,asta e ) alea de 2 l 140 martoage sunt renumite pentru belele.azi am fost la o paranghelie unde se lauda toata lumea ce belele are cu masina lui.toata lumea cu haudi ,infiat si alte marci.care mai de care cu planetare,bucse,injectoare si alte componente .in schimb se laudau cu .,consumurile de motor pe apa.eu cu tigaia mea dacia nu am zis nimic ca eram singurul daciot la paranghelie.lasai ma sa se laude cu tigaile.eu oricum nu ma duc pe lumea cealalta cu tot cu masina.asa ca ..nhu stiu cum se face ca in ultimul timp numai eu am dacie la paranghelii.da zau ca ma doare in cot de altii.



                  ps: se laudau toti ca au facut 200 mii cu tigaile lor.eu am facut 102 mii cu un c***t de papuc diesel fara probleme si mai mere pe atat(cred).eu am dat pe papucul ala 4x4 6980 euro.eh, sa vedem noi daca haudi ala de jdemii de marci merita banii .la 100 mii ca se lauda unu ca al lui e ieftin de intretinut fata de alte marci.
                  Last edited by Cristi_Xp; 14 November 2009, 19:53.
                  Welcome to the Club, We Have Jackets !

                  Comment


                  • #24
                    Lasa ca nici cu dCi-ul de la Logan nu mi-e rusine.

                    Comment


                    • #25
                      eu de ce nu sunt adeptul motorinarelaor? din cauza problemelor multiple.hai sa nu o dam de gard si sa revenim la subiect.daca se vorbea de cricul de la dacie ,sa vezi ce se mai strofocau unii ca sa scoata ca dacia e de cacao.da , de cacao e motorul dci.dar in general motorinarele au belele si nu numai la noi.idea e ca mie imi place sa mestec in benzina.eu nu am sa cumpar niciodata masina cu cv automata sau cu alte vrajeli pe ea.nici nevasta-mea nu poate sa conduca cu cv automata.ea a invatat pe cv mecanica si nu cred ca ar vrea cv automata sau alte vrajeli.eu am invatat nevasta ca daca turatia motorului trece de 4500 ture nu se intampla nimic.
                      Welcome to the Club, We Have Jackets !

                      Comment


                      • #26
                        Nu.Titlul este "recall vw probleme dsg".Tare clipul.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          DSG nu e orice cutie automata... e una foarte performanta , 2 ambreiaje unul care cupleaza treptele pare unul pentru cele impare...Era un test comparativ intre DSG vs cutie manuala pe aceeasi masina ...Golf 5 gti ,si din cauza DSGului masina scoate un timp mai bun cu 0.2-0.3 s
                          Last edited by Cristi_Xp; 15 November 2009, 16:04.
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            Normal,nu cred ca exista vreunul suficient de rapid incat sa intreaca cutia DSG.Totusi schimba de nu simti,datorita dublului ambreiaj,care accelereaza intr-una.
                            @margelatu:ai mers vreodata cu cutie automata,ca sa nu zic DSG?
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              automata pe a6 2,5 tdi.doar atat.nu zic ca nu e misto la condus .reparatia unei astfel de cutii te face sa vorbesti singur daca ar costa cat un logan nou sau sh.
                              Last edited by margelatu; 15 November 2009, 18:54.
                              Welcome to the Club, We Have Jackets !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google