Viscol, polei, ninsoare si probleme...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    E tare loganul ... e bine ca are si calitati de suv
    sigpic
    Golanca...gri-platinata...16v...105...:D---concluzie--- ma simt bine in masinuta mea:)

    Comment


    • #17
      Cum incepe putin sa ninga, parca se pune limitare automata la viteza masinilor... Azi toata lumea mergea frumos pe banda I si II cu 30 km/h, in paralel unii cu altii, desi pe jos era topita zapada si nu mai ningea asa tare, vizibilitate era.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Exact.

        Azi pe E60 Urziceni-Slobozia ningea dar nu foarte tare iar zapada nu prea apuca sa se depuna. Ei bine toata lumea mergea cu 60 maaaaxim. Sa ma vezi cum depaseam coloane de speriati, speriati in conditiile in care aderenta era destula iar vizibilitate tot asa.
        numar secundele

        Comment


        • #19
          marius si daca dadeai de o bucata de gheata??? deci oameni mergeau preventiv :d

          sigpic

          Comment


          • #20
            Originally posted by Marius
            Exact.

            Azi pe E60 Urziceni-Slobozia ningea dar nu foarte tare iar zapada nu prea apuca sa se depuna. Ei bine toata lumea mergea cu 60 maaaaxim. Sa ma vezi cum depaseam coloane de speriati, speriati in conditiile in care aderenta era destula iar vizibilitate tot asa.
            Eu zic s-o lasi mai moale... dar faci cum vrei. Teribilismul la volan duce la necazuri...

            Comment


            • #21
              daca ar fi bine ca presiunea in pneuri sa fie mica si gumele cat mai late (desi forta de frecare depinde de natura suprafetelor in contact si de forta normala, nu de suprafata de contact), de ce astia la raliuri folosesc ca si gume de zapada, cauciucuri inguste? eu zic ca e mai bine cu gume de iarna inguste, dar totusi nu prea tare umflate (presiunea scazuta face ca anvelopa sa "imbrace" orice proeminenta a suprafetei de drum), iar faptul ca-s inguste duce la o apasare normala mai buna, ceea ce duce la o topire superficiala a zapezii/ghetii intre lamelele ce compun crampoanele anvelopelor de iarna, asta ducand la formarea unor "dinti" in care anvelopa se poate "infige" ca intr-o cremaliera...parerea mea.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Ca sa nu mai zic azi, pe o ninsoara foarte puternica si ceata ca peste 50 de masini am vazut (pe un drum de 7-8 km) fara NICI o lumina aprinsa, inconstienta totala.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by SoNyKeL
                  marius si daca dadeai de o bucata de gheata??? deci oameni mergeau preventiv :d
                  Nu era niciun fel de gheata. Zapada cand ajungea la sol se topea.

                  Originally posted by Sp!ke
                  Eu zic s-o lasi mai moale... dar faci cum vrei. Teribilismul la volan duce la necazuri...
                  Nu sunt teribilist. Pur si simplu drumul permitea un rulaj lefer cu 80-90 Km/h iar majoritatea soferilor parca vazusera ninsoare prima data. Oricum.. 90% au gume de vara.. asa ca....


                  LE: Dar sa lasam asta... a venit zapadaaa.. alunecos pe jos, mergeti undeva unde nu puneti in pericol traficul si rotiti-va cu masinile fiecare cum stie. E o senzatie foarte misto. La noi e distractie mare in 2 puncte din Slobozia acum. Am plecat inapoi acolo.
                  Last edited by Marius; 17 December 2007, 00:02.
                  numar secundele

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by csebalyn
                    daca ar fi bine ca presiunea in pneuri sa fie mica si gumele cat mai late (desi forta de frecare depinde de natura suprafetelor in contact si de forta normala, nu de suprafata de contact), de ce astia la raliuri folosesc ca si gume de zapada, cauciucuri inguste? eu zic ca e mai bine cu gume de iarna inguste, dar totusi nu prea tare umflate (presiunea scazuta face ca anvelopa sa "imbrace" orice proeminenta a suprafetei de drum), iar faptul ca-s inguste duce la o apasare normala mai buna, ceea ce duce la o topire superficiala a zapezii/ghetii intre lamelele ce compun crampoanele anvelopelor de iarna, asta ducand la formarea unor "dinti" in care anvelopa se poate "infige" ca intr-o cremaliera...parerea mea.
                    Nu stiu sigur daca ai dreptate. La o emisiune pe Discovery cand au ajuns unii in Alaska au pus cauciucuri mai late (si cu presiune mai scazuta normal). Pe noroi si pe zapada nebatatorita sigur trebuie cauciucuri mai inguste ca sa "taie" pana la zona cu aderenta buna dar pe polei tind sa cred ca sunt mai bune cele mai late.
                    Mult noroc.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #25
                      rocri aia mergeau pe ice bergi , am vazut si eu si stiu la ce te referi...

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Da ce mare chestie e sa-ti iei lanturi?!40-50 lei?Nu am mers niciodata cu lanturi! Cum s-e aud pe asfalt?

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Rocri
                          Nu stiu sigur daca ai dreptate. La o emisiune pe Discovery cand au ajuns unii in Alaska au pus cauciucuri mai late (si cu presiune mai scazuta normal). Pe noroi si pe zapada nebatatorita sigur trebuie cauciucuri mai inguste ca sa "taie" pana la zona cu aderenta buna dar pe polei tind sa cred ca sunt mai bune cele mai late.
                          Mult noroc.
                          la aia ideea era sa disperseze greutatea ca sa nu cedeze gheata, ceea ce nu-i cazul cand ai asfalt dedesubt, fie el si inghetat...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #28
                            Confirm si eu ca iarna trebuiesc cauciucuri mai inguste, ca sa fie contactul cu solul cat mai mic si sa nu te duci sanie cand pui frana.
                            Cel mai nou proiect auto din România!
                            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google