Conducerea autovehiculului in conditii de iarna

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Decat sa va chinuiti cu lanturi sau mai stiu eu ce... mai bine reduceti presiunea in pneuri. N-am folosit in viatza mea lanturi, si sper sa nu fiu nevoit vre-o data sa le folosesc. Am iesti din nameti la care unii isi faceau cruce. Cautati sa mentineti masina astfel incat ambele roti sa aibe aproximativ acceasi aderenta.
    Inainte am avut un break, cu asta diesel mi se pare mult mai usor de controlat si-n frana de motor cat si la plecat de pe loc.
    Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

    Comment


    • #17
      Originally posted by SoNyKeL
      eu va spun ce mi-a zis el mie , mi-a zis ca era in mocirla cu pietris si ramasese pe o parte suspendat pe pietris...
      asta-i frectie ) si diferentialul fata, in timpul asta, ce facea? invelea marmota in ciocolata...diferentialul fiind idiotul ala care transfera puterea motorului spre roata cu aderenta minima, deci "vrajeal, vrajeala, vrajeala"...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Ofi avut diferential blocabil. Ca la Tatra
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #19
          - cu masina parcata evitati a folosi frana de mana peste noapte ... mai bine o lasati in viteza

          - daca sunteti intr-o zona in care ninsoarea isi face simtita prezenta... neaparat cauciucuri de iarna ... in caz extrem doar pe fata, dar macar sa fie

          Comment


          • #20
            eu sant din zona muntoasa lanturile au facut de fiecare data treaba .nici nu am mai fortat cand am vazut ca patineaza . se monteaza lejer in 5 minute .nu merita riscul .. iar dupa ce am trecut le demonteaz si circul cu atentie
            sigpic

            Comment


            • #21
              Pe zapada si polei mai este un sfat. Mergeti cu motorul semiturat. Sa spunem la un Logan cam cu 2500-2800 RPM (benzina). Ideea este sa nu mergeti cu motorul aproape de relanti ca turat peste 3000 hai 3500 oricum trebuie sa fii putin inconstient ca sa mergi. Sfatul se aplica si la mers prin noroi sau zapada mai mare ca sa nu ramai impotmolit.
              Mult noroc.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #22
                fi atent aci: coboram de pe semenic cu treapta 1 si aveam cam 1.500rpm. curba spre dreapta cu inclinatie pe stinga. am facut febra musculara la buci vazind cum ma apropii de santul de 1m adincime. ce frina, ce directie? mergea unde vroia ea... aveam gume de iarna ..kormoran ... am redresat (nu stiu cum) la nici juma de metru de sant, accelerez deoarece eram pe contrasens si intru in urmatoarea curba cu viteza (curbe consecutive in forma de S)... drift de toata frumusetea ... ma uitam la cei 3-4metri de loc de refugiu si am rasuflat usurat, ma gindeam ca ii dau drumu sa se duca acolo... dar am redresat in timp util si in acel moment masina pe contrasens... atunci sa vezi nevasta si soacra ... pfoai
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • #23
                  Asta se intampla daca n-ai luat masina cu ABS. Macar aveai directie.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #24
                    Daca sunt off-topic...cut! Ludovic Orban a ajuns la concluzia ca are nevoie de sofer...In sfarsit o decizie de om matur.
                    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                    Comment


                    • #25
                      o intrebare referitoare la consumul unui logan (sau a oricerei alte masini) iarna: daca astept pana la atingerea temperaturii optime a motorului (jumatate din linii) si apoi ii dau drumul la caldura in masina , nu pe 4, ci pe treapta 1 la ventilator, afecteaza asta consumul masinii? (se neglijeaza consumul produs de ventilator (nu cred ca e diferenta cu sau fara ventilatorul ala)...
                      deci caldura e produsa dintr-un radiator care vine de la motor (cald) si e adusa in masina. daca nu dadeam drumul la caldura, motorul fiind la temperatura optima, oricum se racea din radiatorul din fata sau se pierdea altfel...
                      AFECTEAZA ASTA CONSUMUL DE BENZINA? in ce procent?cum?de ce? (multumesc!)

                      Comment


                      • #26
                        Motorul are temperatura optima de functionare in jurul a 90 grade.Radiatorul climatizorului este legat pe circuitul primar de racire al motorului,deci este de tip deschis fara termostat,asta insemnand ca antigelul din motor cu temperatura aferenta ,ajunge in radiatorul climatizorului.Ventilatorul climatizorului prin intermediul radiatorului sau ,raceste antigelul care circula prin el si se intoarce in motor ,lucru ce duce la scaderea temperaturii antigelului in motor.
                        Ca sens general,acest consum suplimentar datorat racirii motorului este mai mic decat consumul suplimentar determinat de cateva sprinturi la depasire. ;)

                        Comment


                        • #27
                          e foarte indicat sa ai un set de lanturi la tine mereu
                          isi fac treaba foarte bine

                          Comment


                          • #28
                            Daca ai ghinionul sa se desprinda atunce asa vezi!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google