Loganul Pe Internet , Loc De Dat Cu Capul...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    imi cer scuze ca spun asta,sunt rudele tale,dar si la inmormantare sa atingi un astfel de subiect ??! ...imi pare rau ca ai trecut prin momentele alea.....unii dintre noi sunt demni de secolul 11

    Comment


    • #17
      asta este loganul este blamat cu orice ocazie indiferent de circumstante.

      ca sa nu mai spun ca unu dintre ei nici nu are masina personala de vreo 15ani , are un fiat doblo de la firma . deci cum ziceau si altii mai sus multi dintre ei discuta in necunostiinta de cauza.
      ma intreb de ce atata ura pe o masina pe un model de masina???



      Important Moderator or Administrator Notegelica imi cer mii de scuze ca ti-am editat gresit postul. au fost fff multe de corectat. te rog frumos sa-ti repostezi parerea ta referitoare la subiectul discutat in primul post.
      Last edited by SoNyKeL; 5 December 2009, 22:00.

      sigpic

      Comment


      • #18
        merci frumos !

        Comment


        • #19
          Parerile altora despre Logan....o fac tinerii care s-au trezit peste noapte cu BMW.......cei cu experienta...TAC si FAC
          ....MULTUMESC
          sigpic
          Maică, ce mafioți de treabă !!!

          Comment


          • #20
            Daca ne luam dupa comentariile de pe net,trebuie sa ne sinucidem.Nu avem si noi thread cu romani rusinati de faptul ca sunt romani?Eu ma uit la niste neamuri si prieteni si vecini,care cand vine vorba de masini se abtin sa comenteze de logan ca stiu ca le dau replici cu propriile patanii,dar tot fraierul familiei sunt ca am logan.Una-doua ii vezi pe sub taraboante,dar daca ii intrebi ,ba s-a agatat o sarma,ba verifica daca functioneaza gravitatia,ei, astia cu logan nu se prea pricep,ca nu stau toata ziua sub capota...Plus parerea unanima ca scaunele de masini straine sunt mai comode decat alea din logan.Loganul are taburet,in loc de scaun.Despre comentatorii de pe net,jumatate sunt minori,un sfert sunt cocalari si restul nu au timp sa se uite la filmuletele alea si parerea lor nu se vede.

            Comment


            • #21
              Si eu cand mi-am luat Logan am fost privit ciudat de toti cei din familie incepand cu taicameu 'Ce ti-ai luat Logan ba, aia e masina? si mai e si galbena'

              Nu mai zic cand le-am spus ca e cu GPL: 'Umbli cu bomba in portbagaj ?'

              Dar dupa ce au vazut cat e de ieftin gazul, cat de robusta e masina si de spatioasa le-a trecut.

              Mai ales ca in 2 ani de utilizare nu am bagat nici un ban in reparatii, pe cand fiecare cu masina second hand din familie a bagat cel putin 10 - 15 milioane pe an in reparatii.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • #22
                Am zis sa incercam sa nu mai comentam logan vs alte marci noi sau sh. si sa incercam sa explicam de ce fenomenul logan este blamat.

                sigpic

                Comment


                • #23
                  pai altfel nu se poate explica.e dacia vs altii sau vs toti.unii nu accepta ca ceva s-a schimbat la dacia.inca se crede ca loganul e la fel ca dacia 1300.sunt probleme inca la logan dar le au cam majoritatea marcilor.iar la banii astia nu stiu la ce se asteapta unii.

                  Comment


                  • #24
                    Confort tipic Mercedes si altele asemeni ei, motor de cel putin 150 de ponei, consum de smart si revizii de pana in 200 de ron. Altfel, e proasta.
                    Multi dintre cei ce posteaza, se ascund in spatele unei identitati virtuale, si asa cum au spus colegii mai sus : " abia au bani de chiloti"

                    Comment


                    • #25
                      Cezare,au bani de chiloti second-hand din Germania!
                      SoNyKel,injura toti dacia din snobism.Cum ar fi sa accepti ca exista in familie o curva in Italia care tine tot tribul in carca?Ei,dupa ce se lasa si sunt si vilele gata,o facem scretara pe respactiva,si suntem respectabili.Cum sa spui ca ai avut prima masina o dacie,si aia prin 2000,ca alta nu ti-ai permis?Te dai in bmw-uri sau alte marci(ca sa nu imi dai 5 ani la stuf ca am pomenit nu stiu ce marca)din vremea celui de-al 14-lea congres pcr si esti adevaraciune frate,ca are si climatronic,nu stiu ce-i ala,nici nu functioneaza, dar loganu' n-are.Din nefericire pentru mine,nu am actiuni la Dacia-Renault ca sa laud aiurea,asa ca afirm cu tarie ca loganul are multe neajunsuri,dar sa desconsideri pe cei cu logan,asa cum am spus,e snobism.Mi-am luat logan ca e spatios,ca e ieftin,ca e facut in tara si deci daca se strica lumea nu alerg dupa piese,si nu in ultimul rand ca asa a vrut muschiul meu.

                      Comment


                      • #26
                        Ma oameni buni, loganul se apropie de un fenomen mondial. Nu se va apropia prea curand de Renaul 5 sau alte masini care au facut istorie, dar a facut pe multi capitalisti (a se citi oameni cu cap) sa nu mai cumpere masini SH (a se citi ce arunca altu) in schimbul unei masini noi, la acelasi pret.
                        Concluzia? Nemtii sunt prosti ca-si cumpara logan, noi inteligenti ca aducem in Romanica parasiturile lor.
                        Neam de genii, macatiash'
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Andy,sa nu exageram,fenomen mondial incepe asa,pe la cateva milioane exportate,un 10% din piata,si nu e cazul.E o masina care inca nu are cutie automata,care e o masina ieftina nu ca pret,dar si ca finisaje,e o masina care corespunde multor nevoi,dar pana la fenomen,mai e mult.In Romania era normal sa aiba succes,cu garda la sol,cu volumul interior,cu pretul,e o masina gandita pentru tara asta.Mai vorbim peste 10 ani de fenomene mondiale.Am logan si-mi place masina,dar nu sunt asa de indragostit de ea!Fenomene sunt fordul T ,broscutele,citroenul ala mic din anii'50,si altele ,era epoca in care se reinventa autoturismul si se inventa consumerismul.Acum,cu mii de tipuri de masini,nu prea se mai fac fenomene de-astea.National,da,dar mondial...

                          Comment


                          • #28
                            E in curs de....vanzarile externe sunt de cateva ori mai mari decat cele interne. Locul 1 la vanzari in Franta si Germania. Isi cumpara aia ca sunt mai prosti...noi cumparam Haudii, folxvagan si bemveu, SH...cheltuim banii pe care nu-i avem dar ce conteaza? Avem un strop de glorie cand suntem la semafor.
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by bbogdan View Post
                              Andy,sa nu exageram,fenomen mondial incepe asa,pe la cateva milioane exportate,un 10% din piata,si nu e cazul.E o masina care inca nu are cutie automata,care e o masina ieftina nu ca pret,dar si ca finisaje,e o masina care corespunde multor nevoi,dar pana la fenomen,mai e mult.In Romania era normal sa aiba succes,cu garda la sol,cu volumul interior,cu pretul,e o masina gandita pentru tara asta.Mai vorbim peste 10 ani de fenomene mondiale.Am logan si-mi place masina,dar nu sunt asa de indragostit de ea!Fenomene sunt fordul T ,broscutele,citroenul ala mic din anii'50,si altele ,era epoca in care se reinventa autoturismul si se inventa consumerismul.Acum,cu mii de tipuri de masini,nu prea se mai fac fenomene de-astea.National,da,dar mondial...
                              BB, R5-ul s-a fabricat 15 ani, loganul are debea 5. Daciuta noastra se vinde in 3 continente (nu garantez ca nu e vorba de 4). E adevarat nu o sa se compare cu un beetle sau un R5 din lipsa de motorizari, dar in urmatorii 10 ani... cine stie. Oricum, Loganul e un succes de casa a grupului Renault!
                              sigpic

                              Comment


                              • #30
                                Si mie mi-au spus multi inainte sa imi iau logan ca nu e bun, ca e scump de intretinut, ca mai bine imi iau matiz Dar nu m-au convins, mie imi place din ce in ce mai mult si acum cand ma urc intr-un matiz ma bucur f. mult ca nu mi-am luat o masina mai mica. M-a convins mai mult numarul impresionant de loganuri de pe strazi. in 2004 / 2005 cand a aparut loganul, pe cine intrebai si isi lua masina, spunea mandru "logan". Si acum e la fel mandria cand o cumperi noua, invidiosii / chitibusarii tot aceiasi. Poata sa zica netul ce o vrea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google