Logan 1.5 dci remapat 105 cp vs Prestige 1.6 16v:

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristi, pe langa SO2 cele mai "urate" sunt emisiile de NOx (sau noxe cum le mai numim) numai ca posesorii de diesel habar nu (majoritatea) au de ele :P

    Cezar, logic ca normele Euro sunt cam degeaba dar daca tot sunt sa se aplice aceeasi unitate de masura :P

    In fine ... dieselul e ok daca stii pentru ce il iei si esti constient de ce poate. :-) cum ziceam are partile lui bune dar si proaste d daca tot o tinem asa sa nu o dam in "diesel vs benzina" :P

    Silviu.
    I have no special talent. I am only passionately curious.

    Comment


    • Originally posted by YGD-88 View Post
      DCI(85 HP) polueaza?hello gara .... ia uitatita in cartea tehnica sa vedeti cate grame de dioxid de carbon scoate pe kilometru un diesel de 85 hp si cate scoate un 1.6 16 V de exemplu!Si acum DCI-ul de 85 hp e unul dintre cele mai VERZI motoare de la Renault!scoate decat 120 g CO2/km ,iar un 1.6 16V scaote 170 g CO2/km !deci care e mai poluant?Voi daca vedeti ca baga unu picioru intr-un diesel si scoate putin fum in spate gata e mai poluant dieselul?

      PS:referitor la afirmatia 100-160 KM/h "instantaneu":am curaj cu orice posesor de 1.6 16 V sa ma trag in a-5-a de la 100-160 km/h (eventual pe autostrada)si o sa vada in fata ochilor doar 1.5 DCI,asta daca il mai vede ....
      16v stock face si dci105 logan. ce logica are sa te dai cu a 5 a cand 16v are capacitati net superioare de la 100-160 per total. asa scoate ti si tu turbina si hai sa ne dam. (cu masinutele in nisip poate). cred ca si cu a 5 a face daca nu ma insel si fara probleme.

      co2 daca te intereseaza cred ca apa minerala scoate mai mult. intereseaza te si tu despre oxizii de sulf si de azot care sunt ortava curata si dieselul emite la greu (fumul negru si mirosul intepator).

      Comment


      • Originally posted by Cezar View Post
        Hello gara, ai idee ce inseamna poluant? Unde-s notiunile de clasa a 6 a? sau liceu?
        Cat despre 100-160 km/h...tr a 4 a benzinarul, ca doar nu-i tractor.

        PS: pai bine ma baieti, voi chiar credeti in tampeniile astora cu euro rahat?

        LE: ygd, nu mai fi atat de sigur pe tampeniile de le spui, ca intrii in penibil. Nu ma crezi? Simplu, google, ca e la un click distanta.
        Zine tu "Einstein" cu ce am gresit cand am zis care motor e mai "poluant"?imi zici tu cum trebuia sa ma exprim?give me a break! se pare ca tu dai in penibil !citeste tu mai mult ( ca eu sunt mai informat ca tine in materie de motoare) si dai tu click pe google si vezi cam in ce an sa introdus 1.6 16V(motorul "minune",care il laudati astia cu benzina in sange),si cand sa introdus 1.5 DCI ,si care dintre ele e mai modern,si care dintre ele e mai nature friendly!

        PS: trezitiva la realitate fratilor ca motoarele diesel de azi nu mai sunt ca alea de acum 20-30 de ani ,si nu mai atacati degeaba colegii de forum!

        Marx: de ce sa ii scot turbina?nu o las acolo ca de aia a fost conceput asa motorul asta ...si iti spun eu din experienta ca intr-a-5-a 100-160 nu ma mai vezi !pe urma nu zice nimeni ca la top speed 1.6 16V>1.5DCI!
        Last edited by YURI; 15 March 2010, 13:38. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Ai gresit, pt ca nu ai habar ce elimina un motor, si nu stii ce inseamna a polua...Deasemeni nu stii ce fac acele pulberi mediului inconjurator si tie. Crezi ca CO2 este factorul poluant?
          Ti-am zis de google, ca sa nu te bagi prin carti de chimie, sa-ti prinzi urechile. Daca vrei sa auzi bine, daca nu la fel.
          Succese.

          Comment


          • Originally posted by noyz View Post
            danni dami voie sa te contrazic un pic : din dci scoti mai multi cai decat din 1.6 16v cu bani mai putini, daca investesti in 1.6 ala cu interne turbo, eventual si compresor, eventual biturbo + compresor - presiune 1.3 1.4 ajungi deja la 250 cai..
            (presupun ca acum o sa imi sara lumea in cap ca cum vine asta bi turbo si compresor si presiune doar 1.3 1.4..si de ce nu era de ajuns doar un compresor sau doar o turbina etc..)
            daca ii pui trei turbine un compresor ajungi la OZN , nu ?
            acu te intreb eu ...de ce nu era de ajuns un compresor sau doar o turbina ? )
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • pentru ca nu stie exact ce inseamna turbina si compresor. e cava acolo dar nu se stie exact.am mai vazut de un miliard de ori pe forumul asta confuzii intre turbina si compresor. este acelasi lucru dar actionate in mod diferit respectiv gaza arse turbina si curea kompresorul.

              @ygd daca nu ma lasi sa dau a 4 a e ca si cum ai zice nu ai voia sa folosesti toata turatia motorului si nu ai voie sa iti folosesti caii. esti absurd. atunci nici eu nu iti dau voie sa folosesti turbina. sa vedem daca mai iei peste 70 .
              in valoare absoluta 16v de la 100-la 160 face dci sa planga. daca nu imi dai voie sa folosesc corespunzator cutia ..... oricum si cu a 5 a face 16veu.

              cat despre poluare dci 85 este cel mai nature friendly dintre motoarele diesel. cum doamne sa zici ca un dci polueaza mai putin decat o benzina mpi ? cum ?

              p.s. 16v stock face 400m in 17.2 secunde iar fantasticul 1.5dci 105 face in in in pregteste te 18.2 dar cum e posibil ??? nu creed ! ba sa crezi.
              la dci ai putere si cuplu intre 2000 si 3000 la benzina ai de la 1200 la 6500. aria graficului de cuplu este mai mare la benzina decat la diesel. asa ca per total benzina foloseste mai mult cuplu ca dieselul care explodeaza doar pe 1000 rpm pe cand benzina are cuplu bun pe 5500 rpm. de 5 ori mai bine ca la diesel.
              Last edited by alessandro; 15 March 2010, 14:06.

              Comment


              • Originally posted by Silviu View Post
                Cristi, pe langa SO2 cele mai "urate" sunt emisiile de NOx (sau noxe cum le mai numim) numai ca posesorii de diesel habar nu (majoritatea) au de ele :P

                Cezar, logic ca normele Euro sunt cam degeaba dar daca tot sunt sa se aplice aceeasi unitate de masura :P

                In fine ... dieselul e ok daca stii pentru ce il iei si esti constient de ce poate. :-) cum ziceam are partile lui bune dar si proaste d daca tot o tinem asa sa nu o dam in "diesel vs benzina" :P

                Silviu.
                Am spus doar de SO2 pentru ca apa plus SO2 rezulta acid sulfuric. Iar apa plus CO2 rezulta sifon sau apa carbogazoasa.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • So2 e implicat in multe boli pulmonare, printre care bronsita si emfizem. Iar daca mai si fumezi, ai pus-o de-o fericire
                  SO2+H2O=H2SO3. Acidul sulfuric e H2SO4.
                  H2SO3 e acid sulfuros si nu se gaseste in stare libera.

                  SO3+H2O= acid sulfuric.

                  Comment


                  • cred ca dieselul elimina chiar acid sulfuros direct. pt ca se combina SO3 cu apa din aer in cilindrii. poate asta o fii mirosul ala intepator care il simti cand stai pe langa un diesel. dasta nu le suport. ar trebui interzise. sau cum zicea mircea badea : gaze gaze gaze gaze gaze gazegaze gaze gaze

                    Comment


                    • MARX: calmeaza-te!!! v-am zis eu ca mai conteaza si "elementul" dintr-e volan si pedale!si referitor la comaparatia DCI(105) vs 1.6 16V :dieselul in cazul asta are 245nm cu 100 nm in plus fata de benzinar,iar puterea maxima se obtine la 3800 rpm (TOATA) !!!de aici rezulta ca DCI-ul DISTRUGE efectiv 16 V si la demaraj si la ce vrei tu ,dar cum am mai zis ...trebuie cineva care stie foarte bine cum se conduce un diesel !si treaba ca la diesel schimbi de 1000 de ori in plus fata de benzinar pe 400 de metrii e incorecta!MAXIM daca mai schimbi odata in plus (dar schimbul e nesemnificativ la timpi deoarece intrii la loc in cuplu) si nu pierzi efectiv nimic!(mai trageti cu ochiul putin la filmul dintre Cristi si Mareom si veti vedea ca ala de 65 de cai remapat (85) pierde cu foarte putin la liniuta fata de 1.6 16V!

                      PS:oricum fiecare crede ce vrea !

                      Comment


                      • M-am dat cu un pr cu 16 v (amandoi fiind simpli soferi nu super-piloti) si mi-a dat 1 masina diferenta,a plecat mai bine. deci toata stima pentru 16v.oricum eu prefer dieselul meu in orice moment.repet nu facem asta zi de zi ca sa ne perfectionam in timp, doar am vrut sa vedem( ca si voi) care e mai bun.as fi fost curios daca era in locul nostru gigi(mareom) pe 16v si crististreulea pe dci 85 remapat unii care le au cu balanurile.numai bine! Dci Power! :P
                        Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                        Comment


                        • YGD-88, spune de ce distruge asa de tare 16v..?
                          Cuplul in valoare maxima e bun de tractat rulota, cred ca am zis asta de o mie de ori.
                          Sau crezi ca valoarea aia absoluta de la motor, e vreo mare jucarie? Cuplul la roata conteaza.
                          Ia vezi demultiplicarea cutiei de viteze...
                          Daca n-ai chef sa calculezi, cum iti explici ca un amarat de 1.4 cu un cuplu de 112 Nm are performante mai bune ca un dci de 160 Nm?
                          Aaaa, da stiu, soferul e de vina.

                          Mai poveste-ne astora prosti, cum sta treaba cu noxele.

                          @pervert: da bre, in viata de zi cu zi e mai ok de condus, la liniute e alta mancare de peste.
                          Last edited by Cezar; 15 March 2010, 14:43.

                          Comment


                          • Da asa e, si spre deosebire de altii n-o tin mare si lata ca dci face 16v, dar permitem sa te contrazic la ceva:cateva posturi mai devreme ai fost rau de tot :P cand ai zis ca are meci greu cu 1.4 stock.let's not blow out the proportion! nici daca merg cu spatele la deal n-are sanse :P
                            Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                            Comment


                            • Am zis de 1.4 vs 1.5 85 stock Nu cred ca-i diferenta mare intre ele. Pe 1000m e chiar cu o zecime mai lenes dci.
                              Evident ca vb de drag, daca se poate spune drag race in cazul conservelor astora pe 4 roti. Si cand spun conserve, o spun cu drag.

                              Comment


                              • Ba da crede-ma ca e mare diferenta.inainte se fac remaparea m-am dat la semafor cu un pr cu 1.4.continuarea n-o mai zic...
                                Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google