Logan 1.5 dci remapat 105 cp vs Prestige 1.6 16v:

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • rad cu lacrimi pe bune. ii dai a 2 a ba a 3 a putere maxima cuplu devastator si cand te ai trezit era dimineata.

    trebuie sa se inchida pana nu se imbata cu motorina sau amateste de la miros. sau mai bine lasa l ca rad de crap. era sa ma sufoc de ras cum dadea ba a 2 a ba a 3 a si cadea devastator din pat. ai graija sa nu te lovesti.
    Last edited by alessandro; 15 March 2010, 16:18.

    Comment


    • Originally posted by YGD-88 View Post
      Ivan: am condus 3 (una de test) si 2 ale unor prieteni !am incercat cu una pe autostrada sa ii dau sa vedem cat prinde !( sa dus intradevar la 180 repejor) dar ACOLO A RAMAS! (182 km/h)si eram de 1 ora cu ea in blana!as ca stiu cum merge stai tu linistit!
      Eu am prins cu 1.4 170 repejor nu stiu de ce nu cred ca 1.6 16v prinde numai 180...poate daca batea vantul tare din fata...asa te cred.


      ps: nu cred ca trebuie inchis threadul...cred ca e cazul ca cel cu dci super duper sa faca o comparatie cu un 1.6 16v ...pe un drum privat...sau loc privat.
      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

      Comment


      • Lasa-l Mumus ca omu a condus 3 16v-uri...Nu mai are rost de convingerea lui...Are racheta nu ca noi şarete.

        Comment


        • sa vina in bucuresti daca are tupeu. cartile sa fac. numai ca ne trebuie un 1.4 sau un 1.2

          dar mai mult ca sigur este omul din spatele calculatorului. nu va vani niciodta.

          Comment


          • Sa vina la Polivalenta si sa urce panta aia mare rau.Aia ar fi si este cel mai dificil test pt masina lui.

            Comment


            • Hai să-mi dau şi eu cu părerea, să văd cum mi-o iau de la toată lumea... .
              Dieselul, de când e lumea şi pământul, trăieşte mai mult decât un benzinar. Dar nu în România (cu motorinele din comerţul nostru socialist) şi nu motoarele de la Renault.
              Dieselul este fantoma trecutului pentru perioada în care motorina era la jumate de preţ faţă de benzină, când costurile de întreţinere erau compensate prin preţul motorinei. Actualmente, costurile de întreţinere merită pentru cei care circulă peste 30 de mii de km pe an.
              Niciodată cuplul mare al dieselului (fie el şi remapat) nu va surmonta demarajul şi susţinerea în turaţii mari ale benzinarului (remapat sau nu). Probabil într-o competiţie de anduranţă, cele două modele vor termina relativ aproape unul de celălalt, adică benzinarul va câştiga la mustaţă.
              Mai ceva, cu dedicaţie pentru credulii în Alice în ţara minunilor: unde benzinarul se simte bine (ca turaţie), dieselul ajunge să-şi întâlnească Creatorul după o repriză îndelungată.
              Iar dacă Silviu poate a glumit, poate a vorbit serios, eu sunt convins că thread-ul ăsta ajunge să o dea în flame-uri şi scandal gratuit.
              Cezar?!...
              The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

              Comment


              • va calmati voi sau va calmez eu. fiti ontopic si mai ales, civilizati
                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                Comment


                • daca nu ar pica turbine si injectoare intr-o veselie si eu as prefera dci...dar asa...


                  Din cate am citit pe alte threaduri, injectoarele si pompa de injectie cad cel mai des pe modelele de 65 si 70 de cai. ele fiind modelul delphi foarte prost realizat .ffff rar s-au auzit sa pice pe varianta de 85 care e bosch.de aia si-a facut reputatia aia proasta loganul diesel pentru ca lumea generalizeata tot.
                  Glory. Glory Man United!!!!United We Stand!!!!!!

                  Comment


                  • Originally posted by marx
                    deci cum credeam ramane in confortul tastaturii de acasa. nu ai curaj sa vii in bucuresti sa vedem ce poate avionul ?
                    De ce sa vin special fratilor sa ma dau cu voi cand aici in Pitesti sunt mai multi "amatori" de liniute cu 1.4 ,dar ce pacat ca pana acum nici unul nu ma facut! v-am explicat ca "liniuta" e ceva relativ si nu sunt adeptul ei!Pentru mine e important cum imi merge masina la drum intins,nu sa rup planetarele la 20-30 de liniute !pentru ce?ce avantaj am ?nu imi aduce nici un beneficiu!

                    ps: acum sunteti multumiti?sper ca m-am facut inteles ...

                    Comment


                    • @pervert_dory: mi-am permis o generalizare din două motive:
                      1. din titlul thread-ului nu reiese dieselul la care se face referire (în fond şi Cristi Streulea are poate peste 100 cp după remaparea stage 2).
                      2. cunosc posesori de dci din primele serii care spun că sunt porcării, după cum ştiu pe cineva care are dci din primele maşini, are peste 400000 km şi nu a meşterit absolut nimic la maşină, în afară de motorină din Românica noastră, ulei şi revizii la timp.
                      În schimb, cei despre care vorbesc, au afirmat că au luat maşina pentru drumuri multe şi lungi, nu pentru liniuţe, cuplu, balamuc. Sunt posibile şi astea (vezi Steulea, CRS-ul din LC Timişoara), dar nu pentru asta e făcut un diesel.
                      Cuplul bun de diesel te scoate din multe belele (plecări în sarcină, tractări, împotmoliri), dar cu siguranţă nu ajută în "distrugerea" benzinarelor, decât eventual pe distanţe lungi şi nu la regim de turaţie mare.
                      Raţiunea unor posesori de dieseluri mai este şi aceea că au diesel-uri ca maşini de servici şi mai ciupesc motorină. Şi ăsta e un motiv, dar nu susţine ideea că dieselul e maşină de curse.
                      Ca o curiozitate, la cupa VSS, câte dieseluri au participat şi cu ce rezultate?
                      Aceeaşi întrebare pentru campionatele de raliu.
                      Şi sunt convins că, aşa cum spunea Silviu, se poate dezbate la infinit, fără vreun rezultat, atâta timp cât fiecare susţine că trocariciul său, fie tractoraş, fie polizor (scuze Seba şi Octavian_31 pentru copyright) e cea mai tare din parcare cu motor pornit sau oprit.
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • Culmea este ca motorul 16 v este cel mai bun de la dacia(renault) si ca la ora actuala se ia la tranta rau de tot cu masini ca Kia,Hyundai,Chevrolet,Ford,Fiat.
                        Aici vorbesc de motorizari asemanatoare si nu de motoare de 2000 sau 1900!

                        Comment


                        • eu nu inteleg de ce nu se inchide. pentru ca streulea are dreptate. aberam. plus ca au mai fost deschise o suta de mii de topicuri dci58 vs 16v.

                          Comment


                          • Motorizările pe benzină de la Renault (indiferent de cilindree) sunt dintre cele mai fiabile la ora actuală pe segmentul căruia li se adresează. De multe ori însă, diferenţa de performaţă e dictată de cutia de viteze şi de conducătorul auto.
                            Dacă reluăm discuţia de la conducătorul auto, da, poate că dci-ul face pe cine vrea conducătorul, dar sigur nu o face mult timp până ajunge la doctor, iar conducătorul auto la biroul de credite (pentru accesarea de fonduri rambursabile pentru reparaţii capitale).
                            The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                            Comment


                            • Ce-am dat-o toti in benzina vs diesel. Ne-a luat valul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google