Logan 1.5 dci remapat 105 cp vs Prestige 1.6 16v:

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca il lasi sa mearga intr-un poligon, pe un drum inchis sau intr-o parcare goala nu e nici o problema, mai rau e sa nu conduca pe strada, cum face initiatorul topicului...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #77
      Deci la o liniuta(!) un dci remapat (85 cp) nu cred ca poate face un
      1.6V...presupunem acelasi sofer

      Comment


      • #78
        aproape as fi in stare sa pun pariu pana la 110km/h 1.5 dci il face praf pe benzinar... vezi diagrama cuplurilor peste viteza asta bate benzinarul...cu toate acestea este totusi posibil sa piarda ceva la start... nush ce sa mai zic - greutatea masinii
        http://images.spritmonitor.de/248421.pngPrestige1.5dci

        Comment


        • #79
          eu totusi raman la parerea ca dci-ul accelereaza bine si dupa 110km/h cel putin ala de 85cp trage bine

          Comment


          • #80
            Originally posted by CT-24-ALX
            Cum zice si titlul, se poate face un prestige 1.6 16v cu un 1.5 dci remapat 105 cp?
            Care sunt detaliile unei "remapari" pt un Dci de 85CP??? Soft + surbosuflanta sau cum???Sunt f interesat...

            Comment


            • #81
              constantin_padure doar din soft se poate ajunge de la 85CP la 105CP(se creste presiunea in turbina si pompa de injectie),toata afacerea costa 250 euro

              Comment


              • #82
                Originally posted by csebalyn
                face dci-ul un 16v pe 400m la pastele cailor...lasati copilu' sa viseze...dci face benzina la reprize gen 80-120km/h si la consum. atat. oricum, daca are doar 12 ani, atunci doar liniutele le poate intelege. sportul cu masini insa presupune mai multe, nu o linie scurta si dreapta, unde forta bruta face legea. cand o sa mai creasca o sa-si dea seama ca un sofer bun controleaza un derapaj sau are suficient creier cat sa nu provoace un derapaj, nu doar sa infiga pedala in podea...
                ct-24-alx, fara sa vreau sa fac pe grozavul, dar daca esti pasionat si-ti plac cursele, iti recomand sa-ti faci timp si ceva rabdare ca sa te uiti la cele doua filmulete din semnatura mea...lectia o preda cel mai bun pilot de raliu al lumii, Walter Roehrl, pilotand cea mai brutala masina de raliu facuta vreodata: Audi SportQuattro S1/E2. o sa-ti treaca "liniutele" cand o sa intelegi ca motorsportul presupune cu totul altceva
                Aici ai dreptate.
                Pe langa diferenta de capacitate cilindrica mai este si combustibilul.Dar ca si economie DCI-ul este o afacere buna.Eu unul prefer DCI-ul pt ca este economic si are un cuplu de forta bun.E bun ala de 16v dar e asa mai "sport" daca pot sa ii spun.

                Comment


                • #83
                  dci-ul(dieselul in general,mai ales astea de ultima generatie) e super si ca masina sport,nu numai ca si economie,...cei fan benzina atat le place ca urca in ture peste 5000rpm,alt avantaj nu vad la benzinare.

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by SUPERCAR
                    constantin_padure doar din soft se poate ajunge de la 85CP la 105CP(se creste presiunea in turbina si pompa de injectie),toata afacerea costa 250 euro
                    Merci mult... dar aia de la garantie nu zic nimic?Dar de cuplu de forta ce stii???

                    Comment


                    • #85
                      aia de la garantie nu au cum sa vada ca ai modificat tu ECU,stai linistit.

                      Comment


                      • #86
                        si mai ganditiva si in felul urmator 16v are aceeasi cutie ca dieselul si e benzina si daca esti la 110 si o ti in a 4 si dai talpa este peste cuplul de la motorina....asa ca eu ma bazez pe 16v meu.....sarbatori fericite la toata lumea....all the best..
                        JUST ME.....30-rdd......

                        Comment


                        • #87
                          rddule eu am cutie de disel tu mise pare ca ai cutie de benzinar...
                          eu am aceasi cutie cu cea de la DCI de 85 (indiferent cai pe MCV sau berlina)
                          tu ai cutia JH3 care se pune pe 1.6mpi 1.6 16v si 1.5 dci de 70cp

                          sigpic

                          Comment


                          • #88
                            DCI(85 cp) face varza benzinarul(1.4 si 1.6) pe 400m.cu 16v merge bara la bara.
                            sigpic........restul e NoSpeedLimit

                            Comment


                            • #89
                              remaparea nu presupune doar cresterea presiunii in pompa de motorina si turbina, se mai schimba si timpii de injectie (avans si durata), uneori se rescriu si tabelele de corectie ale valorilor sondei lambda, deci nu-i chiar simplu sa pui o limita mai mare la senzorii de presiune. daca ar vrea, doc ne poate spune mai multe...
                              in alta ordine de idei, daca te duci la garantie cu motorul bucati sau ecu distrus, cei de la dacia, daca vor neaparat, pot sa vada daca a fost sau nu modificat softul (vin baietii de la pitesti cu ddt-ul), chiar daca revii la setarile din fabrica inainte sa mergi la garantie.
                              cuplul creste (daca nu ma insel) cu 50-60Nm. si cica ambreiajul ar tine, daca nu se abuzeaza de el...
                              dieselul e super ca masina sport atat timp cat e turbo (dci, tdi, tdci, cdi), cu presiune de supraalimentare mai mare de 2 bari. un diesel aspirat e oricum, numai sportiv nu. avantajul benzinarelor o sa se vada cand schimbi injectoarele si turbina (dupa ce-a iesit din arantie) la dieselar. de banii aia mergi pana in china cu benzinarul...
                              in alta ordine de idei, se pare ca nu ne putem abtine sa somparam un motor turbo cu unul aspirat, doar de dragul de a discuta.am mai zis si raman la parere, 1.5dci are capacitate echivalenta a unui motor de 2300cmc aspirat, deci comparatia cu 1.6mpi nu cred ca-si are rostul.
                              sony, unele cutii jr5 sunt compatibila cu unele tipuri de jh3, exact aceleasi rapoarte. chiar in manual scrie ca logan 1.6 mpi are cutie jh3 sau jr5. se poate sa fie diferente intre cutiile din aceeasi clasa, si prin asta sa se faca diferenta de rapoarte (cativa dinti diferenta intre pinioane deja inseamna cateva sute de rpm).oricum, tu cu jr5 ai cutie de viteze pe cabluri, ca mountain-bike-urile. scrie cumva "shimano" pe ea ) (nu te supara)...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #90
                                DCI 85 cp sta bara la bara cu 1.6 16V (la liniuta) cand ma fac eu popa! Adica niciodata. Eventual sta bara la bara cu 1.6 mpi (sau un pic mai in fata...)
                                Voi chiar credeti ca datele alea sunt numai pe hartie...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google