Daca il lasi sa mearga intr-un poligon, pe un drum inchis sau intr-o parcare goala nu e nici o problema, mai rau e sa nu conduca pe strada, cum face initiatorul topicului...
Logan 1.5 dci remapat 105 cp vs Prestige 1.6 16v:
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
aproape as fi in stare sa pun pariu pana la 110km/h 1.5 dci il face praf pe benzinar... vezi diagrama cuplurilor peste viteza asta bate benzinarul...cu toate acestea este totusi posibil sa piarda ceva la start... nush ce sa mai zic - greutatea masinii
Comment
-
Originally posted by csebalynface dci-ul un 16v pe 400m la pastele cailor...lasati copilu' sa viseze...dci face benzina la reprize gen 80-120km/h si la consum. atat. oricum, daca are doar 12 ani, atunci doar liniutele le poate intelege. sportul cu masini insa presupune mai multe, nu o linie scurta si dreapta, unde forta bruta face legea. cand o sa mai creasca o sa-si dea seama ca un sofer bun controleaza un derapaj sau are suficient creier cat sa nu provoace un derapaj, nu doar sa infiga pedala in podea...
ct-24-alx, fara sa vreau sa fac pe grozavul, dar daca esti pasionat si-ti plac cursele, iti recomand sa-ti faci timp si ceva rabdare ca sa te uiti la cele doua filmulete din semnatura mea...lectia o preda cel mai bun pilot de raliu al lumii, Walter Roehrl, pilotand cea mai brutala masina de raliu facuta vreodata: Audi SportQuattro S1/E2. o sa-ti treaca "liniutele" cand o sa intelegi ca motorsportul presupune cu totul altceva
Pe langa diferenta de capacitate cilindrica mai este si combustibilul.Dar ca si economie DCI-ul este o afacere buna.Eu unul prefer DCI-ul pt ca este economic si are un cuplu de forta bun.E bun ala de 16v dar e asa mai "sport" daca pot sa ii spun.
Comment
-
si mai ganditiva si in felul urmator 16v are aceeasi cutie ca dieselul si e benzina si daca esti la 110 si o ti in a 4 si dai talpa este peste cuplul de la motorina....asa ca eu ma bazez pe 16v meu.....sarbatori fericite la toata lumea....all the best..JUST ME.....30-rdd......
Comment
-
remaparea nu presupune doar cresterea presiunii in pompa de motorina si turbina, se mai schimba si timpii de injectie (avans si durata), uneori se rescriu si tabelele de corectie ale valorilor sondei lambda, deci nu-i chiar simplu sa pui o limita mai mare la senzorii de presiune. daca ar vrea, doc ne poate spune mai multe...
in alta ordine de idei, daca te duci la garantie cu motorul bucati sau ecu distrus, cei de la dacia, daca vor neaparat, pot sa vada daca a fost sau nu modificat softul (vin baietii de la pitesti cu ddt-ul), chiar daca revii la setarile din fabrica inainte sa mergi la garantie.
cuplul creste (daca nu ma insel) cu 50-60Nm. si cica ambreiajul ar tine, daca nu se abuzeaza de el...
dieselul e super ca masina sport atat timp cat e turbo (dci, tdi, tdci, cdi), cu presiune de supraalimentare mai mare de 2 bari. un diesel aspirat e oricum, numai sportiv nu. avantajul benzinarelor o sa se vada cand schimbi injectoarele si turbina (dupa ce-a iesit din arantie) la dieselar. de banii aia mergi pana in china cu benzinarul...
in alta ordine de idei, se pare ca nu ne putem abtine sa somparam un motor turbo cu unul aspirat, doar de dragul de a discuta.am mai zis si raman la parere, 1.5dci are capacitate echivalenta a unui motor de 2300cmc aspirat, deci comparatia cu 1.6mpi nu cred ca-si are rostul.
sony, unele cutii jr5 sunt compatibila cu unele tipuri de jh3, exact aceleasi rapoarte. chiar in manual scrie ca logan 1.6 mpi are cutie jh3 sau jr5. se poate sa fie diferente intre cutiile din aceeasi clasa, si prin asta sa se faca diferenta de rapoarte (cativa dinti diferenta intre pinioane deja inseamna cateva sute de rpm).oricum, tu cu jr5 ai cutie de viteze pe cabluri, ca mountain-bike-urile. scrie cumva "shimano" pe ea ) (nu te supara)...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment