Logan 1.5 dci remapat 105 cp vs Prestige 1.6 16v:

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Silviu:1.6 16v si 1.5 DCI sunt aproximativ egale pe 200 metrii si pe 400 metrii castiga cu o jumate de masina!dar 1.6 16v vs 1.5 DCI (105 cai) nu mai sunt asa sigur!(mai ales daca dieselul e "lasat"bine si "alergat" bine)!,iar la aceiasi putere nu imi spuneti voi ca benzina trage mai bine pe pante ca motorina!si si asa ...cu sau fara remapare pe pante mananc orice 1.4 si 1.6 de dimineata la pranz si seara!si inca ceva ...Loganul e masina de familie nu de curse !Daca ne-am fi permis M3 ...ne luam toti M3 si ne bagam peste tot la curse !;)

    Comment


    • Eronat: 16v e cu multe masini in fata 1.5 dci 85.
      Nu iti spunem noi nimic, tu ar trebui sa stii, ca doar sunt notiuni de matematica si fizica.
      Care-i aria graficului de cuplu la motor? dar la roata? Si ai sa vezi de ce 1.6 16v bate la poponetul gol orice 1.5 dci. ( mai putin al lui bibi)

      In viata de zi cu zi dci e mai "degajat", datorita curbei de cuplu si putere, situate pana in 3750 ( plaja des folosita).
      Dar pana sa te certi si sa te bati cu pumnul in piept de pomana, ia thread-urile la rasfoit, ca nu mai dezbatem iar aceeasi problema.
      Last edited by Cezar; 14 March 2010, 13:29.

      Comment


      • Cezar: am citit cap-coada thread-ul asta si nu nu ma cert cu nimeni DAR stiu eu de ce "ma bat cu pumnul in piept"...pentru ca un exemplu elocvent e 320i vs 320d (320d e cu aproape 1 secunda mai rapid ca 320i pana la 100km/h) si la viteza maxima pierde dieselul doar 4 km/h!si despre 16v(am condus vreo 3 loganuri 16 V si cu toate 16V lor nu urca ca un diesel pe pante ) ba chiar mai mult cu unul nu am reusit sa trec cu el de 180 desi eram infipt cu piciorul pana in bara din fata in acceleratie,iar cu a mea daca am 100km/h in a cincea (singur in masina)si ii dau talpa ajung "instantaneu" la 160km/h!
        ps:cum am zis fiecare crede ce vrea ,si pana la urma fiecare sustine ce crede el ca e mai bun pentru el !

        Comment


        • eu as zice remiza intre cele doua.asta pana vedem un desen animat cu cele doua pocnitori in actiune.degeaba va contraziceti.nici o tabara nu va ceda .tractoristii cred ca motorul ala face din tigaia lor viper.la fel ca si astia cu benzinare se cred toti in ferrari.
          Welcome to the Club, We Have Jackets !

          Comment


          • MARGELATU:stiu ca 1.5 DCI (85 hp) manaca bataie pe 400 de metrii de la 1.6 16 V dar nu cu mult ,ca m-am tras eu cu unu odata si nu e cine stie ce diferenta dar 1.5 DCI(105 cai) eu zic ca bate 1.6 16 V daca "elementul" dintre scaun si pedale stie bine ce are de facut !(dar cum nu sunt adeptul curselor nu am de ce sa mai ma contrazic!eu sunt mult mai multumit de 1.5 DCI (85 hp) stock fata de 1.6 16 V,ca nu stau toata ziua sa ii dau 6000rpm ca sa pot efectua o depasire sau sa urc o panta deci > dieselul e mult mai PRACTIC in viata reala!si la ce drumuri avem ....numai de alergat nu imi mai arde...

            Comment


            • nu ai nevoie de 6000 rotatii.ai 90 %din aia 148nm de pe la 2200 daca nu ma insel.abia pe la 3750 are tot.cei 105 magari sunt obtinuti la 5750 rot min.aia sunt pentru viteza.e valabil si la tractor.idea e sa schimbi vitezele cum trebuie la deal .nu neaparat sa omori pedala.poti sa faci o depasire in siguranta cu 16 v.nu trebe sa scoti pistoanele din el.tractorul e mai practic decat benzinarul pentru ca are cuplu si pleaca bmai usor si gol si incarcat.in schimb nu trebe abuzat de acceleratie la el ca de pe la 4000 rot cam face galagie si fum.se chinuie.eu am si diesel in familie .3 la numar.cursele nu se fac la deal.
              Last edited by margelatu; 14 March 2010, 17:08.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • Pe 400 m, e mai slab ca un 1.6 90.
                Iar pe 1000 m e la fel ca un 1.4.

                PS: nu vb de utilizare zilnica, caci acolo e net superior. Ai consum mic si putere la putine rpm.

                Comment


                • Originally posted by Cezar View Post
                  Pe 400 m, e mai slab ca un 1.6 90.
                  Iar pe 1000 m e la fel ca un 1.4.

                  PS: nu vb de utilizare zilnica, caci acolo e net superior. Ai consum mic si putere la putine rpm.
                  Pai eu ce "trancanesc" aici ....in viata reala e chiar ok !si pana al urma sa fim seriosi ...Loganul nu e masina de curse(mai ales la cat e de innalta) ...daca intrii cu 120 intr-o curba scartaie toate rotile (desi am Michelin pe ea...) ....deci nu se poate numi SPORTIVA

                  Comment


                  • YGD-88: cum ziceam dCi-ul are punctele lui tari dar nu performanta si poluarea (am eu un fix cu poluarea ca nu e raportata cum trebuie). Iar legat de panta ti-am zis depinde de sofer, dar daca o sa prinzi in oglinda un Seba o sa te faca sa transpiri si in panta :-)

                    in rest tot respectul pentru diesel..

                    S.

                    P.S.: iar de la 100Km/h la 160Km/h intr-a 5-a instantaneu ... stiu ca exista povesti pescaresti si vanatoresti dar acum se pare ca s-a mai inventat o categorie: povestile "loganistilor" :P
                    I have no special talent. I am only passionately curious.

                    Comment


                    • la ce pret are benzina acum numai liniute sa va tot dati....si dintr-un disel condider ca scoti mai multi ponei decat dintr-o benzina ca loganu de 1.6......

                      Comment


                      • danni dami voie sa te contrazic un pic : din dci scoti mai multi cai decat din 1.6 16v cu bani mai putini, daca investesti in 1.6 ala cu interne turbo, eventual si compresor, eventual biturbo + compresor - presiune 1.3 1.4 ajungi deja la 250 cai..
                        (presupun ca acum o sa imi sara lumea in cap ca cum vine asta bi turbo si compresor si presiune doar 1.3 1.4..si de ce nu era de ajuns doar un compresor sau doar o turbina etc..)
                        turbo makes torque and torque makes fun

                        LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

                        Comment


                        • Originally posted by Silviu View Post
                          YGD-88: cum ziceam dCi-ul are punctele lui tari dar nu performanta si poluarea (am eu un fix cu poluarea ca nu e raportata cum trebuie). Iar legat de panta ti-am zis depinde de sofer, dar daca o sa prinzi in oglinda un Seba o sa te faca sa transpiri si in panta :-)

                          in rest tot respectul pentru diesel..

                          S.

                          P.S.: iar de la 100Km/h la 160Km/h intr-a 5-a instantaneu ... stiu ca exista povesti pescaresti si vanatoresti dar acum se pare ca s-a mai inventat o categorie: povestile "loganistilor" :P
                          DCI(85 HP) polueaza?hello gara .... ia uitatita in cartea tehnica sa vedeti cate grame de dioxid de carbon scoate pe kilometru un diesel de 85 hp si cate scoate un 1.6 16 V de exemplu!Si acum DCI-ul de 85 hp e unul dintre cele mai VERZI motoare de la Renault!scoate decat 120 g CO2/km ,iar un 1.6 16V scaote 170 g CO2/km !deci care e mai poluant?Voi daca vedeti ca baga unu picioru intr-un diesel si scoate putin fum in spate gata e mai poluant dieselul?

                          PS:referitor la afirmatia 100-160 KM/h "instantaneu":am curaj cu orice posesor de 1.6 16 V sa ma trag in a-5-a de la 100-160 km/h (eventual pe autostrada)si o sa vada in fata ochilor doar 1.5 DCI,asta daca il mai vede ....
                          Last edited by YURI; 15 March 2010, 11:18. Reason: vroiam sa mai adaug ceva...

                          Comment


                          • Ba polueaza. Si inca mult mai mult decat benzinarele. Doar emisia de CO2, cea care este luata in calcul la stabilirea clasei de poluare (euro 3, 4 sau 5), este mai mica.
                            Dieselul are emisii de dioxid de sulf care este mult mai periculos decat dioxidul de carbon dar acest aspect e ascuns sub pres. Benzinarul nu emite asa ceva sau emite in cantitati muuult mai mici.
                            @Silviu. fixul tau il am si eu.
                            Cel mai lent 1,6 8v

                            Comment


                            • Hello gara, ai idee ce inseamna poluant? Unde-s notiunile de clasa a 6 a? sau liceu?
                              Cat despre 100-160 km/h...tr a 4 a benzinarul, ca doar nu-i tractor.

                              PS: pai bine ma baieti, voi chiar credeti in tampeniile astora cu euro rahat?

                              LE: ygd, nu mai fi atat de sigur pe tampeniile de le spui, ca intrii in penibil. Nu ma crezi? Simplu, google, ca e la un click distanta.
                              Last edited by Cezar; 15 March 2010, 12:03.

                              Comment


                              • Off-topic: nu ma stresez prea mult cu euro rahatul (desi sunt anumite forme de poluare care ma streseaza la culme) dar nu-mi place tratamentul inegal.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google