Logan 1.5 dci remapat 105 cp vs Prestige 1.6 16v:

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ia arunca o privire, si ai sa-ti dai seama ca se poate.
    Attached Files

    Comment


    • pervert_dory:lasa-i frate ca ei traiesc in lumea benzinarelor ...lumea in care 1.4 bate de il rupe pe 1.5 DCI....parca eu nu as fi avut 1.4 innainte si nu as sti cum e !eu cred ca 1.4 ar trebuie sters dupa harta in gama Dacia la cat e de "mort"!de la 1.6 16V am ajuns sa "afirmam" ca il bate chair si 1.4!asta decat pe hartie ca in realitate in visele lui umede face 1.5 DCI!in alt thread cineva spunea ca a pierdut in zare 1.5 DCIdesi era cu numere rosii de rodaj si el avea 1.6 16V plus filtru K&N si nu la putut prinde!si chair ca ii dau dreptate!
      PS: fratilor si eu amcondus 16 V si imi amintesc cand pe autostrada eram cu ea in blana si nu a vrut nici de nebuna sa treaca de 180,asa ca nu e o "supermasina" faat de 1.5DCI

      Comment


      • conteaza si ce agresive sunt softurile pe diesel , pentru diesel ati putea sa incercati un stg2 sau un upgrade de stg2 la race , masina o sa fie mult mai brutala ,ca sa nu mai vorbim ca mai conteaza si la cine este facuta resoftarea .
        YGD , ma abtin sa comentez,da degeaba ai cuplu ala enorm cand pe 400m schimbi 5 trepte de viteza ,cand un benzinar schimba vreo 3 max 4 .Pe 400 m un diesel de 85cp resoftat a scos 18,2 s , pe cand un 16v scoate 17.2 , cu acelasi sofer ,acelasi instrument de masura ,timpii sunt sub 1.6 mpi stock
        Last edited by Cristi_Xp; 15 March 2010, 15:17.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • @ygd tu chiar nu vrei sa intelegi. traiesti intr un bol de cristal plin cu noxe de diesel ?

          16v stock pe 400 metri cronometrat profesionist scoate 17.2
          1.5 dci 105 pe 400 metrii cronometrat stock scoate 18.2
          1.4 stock vs dci 85 stock pe 400m bate 1.5

          sunt fapte si date arhi stiute arhi cunoscute si arhi adevarate. uite te si tu pe forum pe aici ca s au cronometrat baietii de sute de ori. cuplul ala nu te ajuta cu mai mimic dar nu vrei sa pricepi in ruptul capului. dci nu distruge nici un 16v nici un 1.6 nici un 1.4. stii ce e ala grafic de cuplu ? cauta citeste documenteaza te. stii ce e ala aria graficului ? cauta citeste documenteaza te. si vei fi surprins ca benzina are aria mai mare la cuplu. poti sa ai 300 Nm ca daca ai ai pe doar 1000 rpm plaja de turatie poti sa il arunci la gunoi. nu mai polua forumul cu date false. baietii au stabilit de mult ce si cum si vii tu acuma si incerci in 17 posturi si un thread sa ne convingi ca dci distruge 16v. nu distruge dacat natura si plamanii nostrii.
          Last edited by alessandro; 15 March 2010, 15:18.

          Comment


          • @ygd88: ala mortul, cu un sofer corespunzator iti face de rusine 1.5 dci.

            Comment


            • probabil ca el conduce 1.4 cum conduce dci la 2300 rpm sa nu i se buleasca injectia. acum sa nu exageram 1.4 nu ii da chiar rusine da il face. cu doi soferi profesionisti 1.4 va bate dci 85.
              el simte boostul turbinei cum il tine in scaun de la 2000 la 3000 si zice ca e in avion gate de decolare. drogat fiind de performantele uluitoare ale tractorului gata de arat nu mai simte ca la 3000 s a terminat visul si la 4000 moare.

              Comment


              • MARX si CEZAR:da fratilor DCI-ul e vai mama lui abia daca atinge 100 (v max) si 60 intr-o ora!:-J dar stiti ceva ? NU E ASA!ce avantaj am la benzina ? sa fiu pe 400 de metrii mai rapid ca un diesel cu 1 secunda?Dieselul e un motor mult mai FIABIL,mult mai ECONOMIC si mult mai POTENT pe pante !Ce avantaj am eu de la 16V?consumul de vapor sau ce ca nu inteleg?

                Comment


                • avantaj pe pante ?? ma faci sa rad pe bune. ai vre un pic de habar despre motoare, masini chestii dastea in general ? spre uimirea ta dci nu e mai potent nici pe pante. orice cuplu ai avea iti este anulat de rapoartele lungi ale cutiei de viteza. eu la 3000 am 110 ti ai 135. e mai lunga deci targe din greu. tu ai cupli ca sa supore trepte lungi eu le am scurte da al 6500 rpm.

                  consum de vapor ? iar ma faci sa rad. vezi ca am postat la threadul despre consum la 90 kmh imi consuma 4.7 la 100 probail vreo 5 %.

                  fiabilitate mai mare la ce ? mai vorbim cad ti o cadea turbina, cand ti o cadea injectia, cand s o infunda EGR si multe altele.

                  nu vreau sa imi pun dieselarii in cap dar tu visezi. pe bune

                  Comment


                  • Tu ma faci sa rad pe bune ! poi 3000 rpm ale mele sunt tot una cu 3000 rpm ale tale!?eu am "putere aproape in orice treapta pe pante daca o tin putin dupa 2000,dar tu daca nu ii dai 4500-5000 iti moare ...si altceva ...tot eu am avantaj pe panta ca daca ii dau pana la 3800 (unde obtin puterea maxima) schimb si cad in cuplul ala " devastator" si iar nu ai nici o sansa !Doamneee ....ce aud de la voi ....a inceput mai nou benzina sa traga pe pante mai bine ca dieselul ...povesteste asta la cineva care te si crede...
                    Last edited by Cezar; 15 March 2010, 18:09.

                    Comment


                    • Originally posted by YGD-88 View Post
                      Dieselul e un motor mult mai FIABIL,mult mai ECONOMIC si mult mai POTENT pe pante !Ce avantaj am eu de la 16V?consumul de vapor sau ce ca nu inteleg?


                      Cred ca visezi ... Unde ai auzit tu mpi terminat? Dci terminate sunt peste tot.
                      Poate vroiai sa spui ca dieselurile fara turbina...alea gen sdi...alea sunt mai fiabile...acolo poate te mai credeam...da la logan dci pica turbine si injectoare intr-o veselie.
                      Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                      Comment


                      • 88 sa fii sanatos cu motorina ta si lasane pe noi cu 16 v-ul in pace.
                        Culmea ca doi loganisti cu care am vorbit la Polivalenta Sambata asta au avut dci-uri innainte si au zis ca in viata lor nu mai fac prostia de a cumpara un diesel.
                        Pe langa faptul ca este puturos este foarte costisitor la intretinere si a picat multe chestii dupa el(motor).
                        Nici nasul meu care un dci de 85 de cai nu a zis vreodata ca m-ar face sau ca masina lui diesel este cea mai tare.
                        Fii realist si recunoaste ca ai un motor slab in comparatie cu 16 v si nu mai abera ca o sa te crezi singur si atat, cu motorul cel mai POTENT.

                        Ps ...Macar ai condus un 16 v?? Sau doar iti inchipui cum ar fii?

                        Inca un Ps....Uitate la consum 16 v si o sa vezi ca noi astia cu 16 v daca ne chinuim luam si 3,4 la suta!
                        Last edited by Ivan Marian; 15 March 2010, 16:09.

                        Comment


                        • Cezar, eu zic ca mai bine inchizi thread-ul ca o sa faca 200 de pagini imediat :P si face degeaba ca tot nu o sa se ajunga la un numitor comun

                          S.
                          I have no special talent. I am only passionately curious.

                          Comment


                          • Ivan: am condus 3 (una de test) si 2 ale unor prieteni !am incercat cu una pe autostrada sa ii dau sa vedem cat prinde !( sa dus intradevar la 180 repejor) dar ACOLO A RAMAS! (182 km/h)si eram de 1 ora cu ea in blana!as ca stiu cum merge stai tu linistit!

                            Comment


                            • Cezar a aratat exact masuratorile oficiale de la dacia. dci 85 cp = 1.4 mpi de la 0-100.
                              Dci-ul de la logan este net superior...dar doar ca,confort la condus si la consum...in sensul ca nu mai tot trebe sa retrogradezi la depasiri...dar,doar atat.
                              daca nu ar pica turbine si injectoare intr-o veselie si eu as prefera dci...dar asa...
                              1.6 16v este net superior doar ca timp de la 0-100 ...
                              Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                              Comment


                              • Am condus la TEST....asta cred ca este cea mai tare gluma/duma!
                                Sau ca ai mers o ora....e enorm pt tine oricum...sa mergi vreo 15000 ca mine sau mai mult si pe urma mai vorbim!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google