Care 21w fata+21w spate+5w aripa=47w,si toate astea fara releu .
semnalizare stanga
Collapse
X
-
Originally posted by andreiE un contact imperfect sau becul nestrans in soclu.
Tacaneala mai rapida este "avertizarea" in cazurile astea.
Circuitele stanga-dreapta sunt independente, de aia pe dreapta mergea ok!
Si Logan-ul nu are releu pentru functiile de semnalizare si avarii... totul e realizat electronic de catre UCH.... cel care nu mai contine relee si face discret bib bip dintr-un generator de "zgomot"/semnal.
Tehnologia avanseaza domnilorCaptain of the black pearl
Comment
-
@ Razvan2007
Nu te alarma ca nu e nimic grav. Aceiasi problema am avut-o si eu, si vad ca iar a revenit, dar mi-e lene si sila sa desfac lampa spate pe geru' asta.
Acolo unde bagi mufa care intra in lampa, unele contacte , sau oxideaza sau se umplu de calamina si nu mai face contact perfect. La mine cand pun frana mi se aprinde in bord becul de semnal stanga dreapta (da masa inapoi).
Deci tot ce ai de facut este sa cumperi un spray degripant sau ceva solutie din aia de curatat franele, sa desfaci mufa aia, dai cu spary pe ambele mufe si aia e.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
vitriol ai dreptate! am fost la service (ca am zis ca sunt prea prost sa repar eu asa cum mi-a zis taximetristul), a desfacut "inginerul" lampa - doua surubele, a scos contactul ala, a racait sigurantele alea ce sunt, a dat cu spray, a pus lampa la loc, merge semnalul si mi-a luat banul - 20 ron toata tarasenia.
Explicatia - se intampla la semnalul stanga deoarece lipseste o siguranta (pe semnal dreapta este in plus stopul de marsarier) si locul ala gol favorizeaza depunerile pe sigurante.
Asa ca pe viitor sa stiti ca aceasta treaba poate fi facuta de oricare dintre noi.
va multumesc!Logan - siguranta si incredere!
Comment
-
Imi pare rau ca nu am putut intra pe net in timpul zilei sa iti zic mai devreme...
ca sa te scutesc de drumul la service, dar e bine de stiut pentru cei care vor avea problema asta.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by razvan2007vitriol ai dreptate! am fost la service (ca am zis ca sunt prea prost sa repar eu asa cum mi-a zis taximetristul), a desfacut "inginerul" lampa - doua surubele, a scos contactul ala, a racait sigurantele alea ce sunt, a dat cu spray, a pus lampa la loc, merge semnalul si mi-a luat banul - 20 ron toata tarasenia.
Explicatia - se intampla la semnalul stanga deoarece lipseste o siguranta (pe semnal dreapta este in plus stopul de marsarier) si locul ala gol favorizeaza depunerile pe sigurante.
Asa ca pe viitor sa stiti ca aceasta treaba poate fi facuta de oricare dintre noi.
va multumesc!
Este un defect aparut fara vina ta
Comment
-
nu e vina nimanui(a proprietarilor ma refer).conectorii aia de la stopuri sunt de tot rahatul,in timp se oxideaza si nu mai fac contact bine, se incalzesc(mai ales plotul de masa).Am vazut la un logan,la plotul de masa se topise plasticul stopului din cauza asta si cand dadea semnal sau punea frana se aprindeau in bord martorii de la proiector ceata spate si degivrare pe langa ca becurile din stopuri faceau ca pomul de iarna ca nu aveau masa.Captain of the black pearl
Comment
-
Originally posted by razvan_rm2003Deci sa inteleg ca nu se face pe garantie??
Comment
-
Dacoteci li se zice lucratorilor din service-uri Dacia.
Comment
-
are dreptate fabian giurisici: mai nou releele se inlocuiesc cu tranzistoare MOS de putere (alea de la directia electroasistata de pe dci suporta 70-80A fiecare, si nu-s decat vreo 6 pe placa). desi la logan stergatoarele de parbriz sunt comandate prin relee (se aude clar cand inchide/deschide releul) si nu numai (in general consumatorii mari, cu cateva exceptii). buzzer-ul care face "bip" la semnalizare cred ca-i pe placa din bord si e comandat de controller-ul acestuia.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Din cate stiu stergatoarele nu sunt comandate prin relee, ci tot de catre UCH.
Comment
Comment