If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
minusuri la Q7:
- nu are antena ca la logan
- daca vrei sa iesi si tu cu o amanta ceva, atrage prea multe priviri, te da de gol
-daca faci pana stai mult pana desfaci roata ca are 5 prezoane
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
minusuri:
- in 2 ani pierzi mai multi bani din cauza devalorizarii
- se dubleaza numarul invidiosilor cind posezi un Q7
- stres dublu cind sti ca nevasta e la cumparaturi si o conduce
plusuri:
- magnet pentru femei
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
minusuri la Q7:
- nu are antena ca la logan
- daca vrei sa iesi si tu cu o amanta ceva, atrage prea multe priviri, te da de gol
-daca faci pana stai mult pana desfaci roata ca are 5 prezoane
))
nu-i asa ca la-i facut la caterinca???
avantaj q7 are asa mult loc incat nu mai stai sa golesti scrumiera sau sa arunci sticlele goale de suc, arunci totu in spate....
se mai intampla si d-astea, uite ce am gasit pe un site:
In decembrie 2005, m-am lasat tentat de un nou Audi Q7. L-am comandat cu mare placere, pt ca mi se parea o masina f. frumoasa. L-am primit pe 18 mai 2006 si am circulat cu el, cu foarte mare placere, pâna pe 1 iulie 2006. In acea zi de sâmbata, am plecat împreuna cu familia mea în vacanta în Franta (locuim în Belgia, lânga Bruxelles). Eu mergeam în fata cu cealalta masina a familiei, un Renault Espace, împreuna cu cei doi baieti ai nostri, iar sotia mea conducea Audi-ul Q7, cu fiica noastra ca pasager. Dupa vreo 4 ore de condus, ajunsesem la vreo 125 km la sud de Paris, când, dintr-o data, vad în retrovizor Audi-ul Q7 condus de sotia mea plecând brusc spre dreapta si zburând efectiv în afara de autostrada. Masina s-a izbit cu botul de taluzul de pamânt de lânga autostrada si a cazut pe partea dreapta a vehiculului, ramânând imobilizata în aceasta pozitie. Am crezut ca s-a terminat cu ele, dar mare mi-a fost bucuria când le-am putut scoate tefere din masina, sotia mea suferind în urma accidentului de o fisura la stern (provocata de centura) si de un cucui imens în frunte (provocat de retrovizorul interior care s-a desfacut din cauza socului), iar fiica mea a iesit cu o fractura la laba piciorului drept, datorita deformarii provocate sub tabloul de bord de roata din fata pe dreapta, care s-a rupt în timp ce circula pe autostrada, în linie dreapta, la o viteza de aproximativ 130 km/ora. Nici un airbag nu a functionat, masina fiind dotata cu toate airbagurile posibile. Ruptura rotii a fost provocata de bratul metalic (aluminiu) turnat care sustine roata, din cauza unui defect intervenit în procesul de turnare al piesei. Puteti vedea detaliile fotografice care dovedesc acest lucru, pe site-ul meu - vedeti link-ul mai sus. Din iulie 2006 si pâna astazi, 16 septembrie, a avut loc doar o expertiza tehnica, pe 29 august. Toata lumea prezenta, inclusiv expertul de la Audi, era de acord ca avem de-a face cu o ruptura a bratului de sustinere, care a provocat accidentul, NICI O ALTA URMA DE IMPACT EXTERIOR AL UNUI OBIECT NEIDENTIFICAT NEFIIND PREZENTA LA MASINA. Piesele rupte au fost trimise pt analiza la Universitatea din Gand (Belgia). In timpul expertizei, expertii de la Audi nu au putut citi în computerul de bord al masinii (pentru a putea verifica daca este normal ca airbagurile nu au functionat), din cauza numeroaselor scurt-circuite, iar actualmente toata lumea asteapta rezultatul analizei tehnice de la Universitatea din Gand. Audi nu a miscat nici un deget pâna acum, si continua sa raspândeasca minciuni în jur în toata Europa, la toti oamenii care le scriu în legatura cu acest accident. Eu voi continua sa va dau noutati pe site-ul meu http://accident-audi-q7.skynetblogs.be/ si voi continua sa ma lupt împotriva lor. Continuati deci sa urmariti acest subiect.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment