Mai ales daca are si covorase bej, se murdaresc imediat.
Logan Vs. Audi Q7
Collapse
X
-
-
sincer ... macar de s-ar folosi 10% din toate suv-urile in regiunea lor de viatza... adica offroad ... chiar ar fi ceva si nu ar fi deranjanta argila de pe covorase
99% din q7-uri sunt prin orase sau pe autostrada
Comment
-
subscriu la ce zice cannabys: in urma unui studiu sociologic s-a constatat ca cei mai muti soferi de suv sunt oameni frustrati, nesiguri sau soferi slabi si-si iau suv-uri strict ca se simt mai in siguranta daca fac vreun accident sau sa-si construiasca o imagine de superioritate (care le atenueaza intr-un fel celelalte frustrari). si ca o completare personala la rezultatele studiului, in romania, cel putin, in majoritatea cazurilor, cu cat e suv-ul mai "smecher" cu atat e mai "neam de traista" ala de-l conduce. pacat, dar asta e tara in care traim...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
la fel de inutil si touareg-ul... Faza cu SUV-urile imi face greata. Toti mucosii si nespalatii la c*r isiiau suv-uri ca sa se dea mari. Ia sa le puna statul niste taxe sa-i usture, sa vezi atunci ce-o sa le mai placa sa se dea in Golf-uri si in Astra... Tati, daca am nevoie de masina de teren, imi iau un Landcruiser, care inca e fabricat pe sasiu separat de caroserie si cu punte spate rigida... sau si mai bine, un defender, care se descurca si mai bine.
Tot ce misca in clasa SUV acum este o ba*ina rasuflata, nici un X5 sau Cayenne, sau Q7 nu va reusi vreodata sa treaca printr-un vad de 1m sau prin zone muntoase cu stinci coltoase... Q7, daca vreti, se livreaza cu anvelope GY eagle F1, care sunt ce? anvelope sport, de performanta.
Dupa mine, as fi bucuros sa se strice toate suv-urile inutile, asa mai economisim si noi diin oxigenul planetei
Comment
-
Originally posted by CAnnabYS View Postsincer ... macar de s-ar folosi 10% din toate suv-urile in regiunea lor de viatza... adica offroad ... chiar ar fi ceva si nu ar fi deranjanta argila de pe covorase
99% din q7-uri sunt prin orase sau pe autostrada
In plus Q7 nu-mi inspira incredere dpvd al sigurantei... daca era asa sigur pe el de i-au pus 8 roti?
Comment
-
Originally posted by CAnnabYS View Postsincer ... macar de s-ar folosi 10% din toate suv-urile in regiunea lor de viatza... adica offroad ... chiar ar fi ceva si nu ar fi deranjanta argila de pe covorase
99% din q7-uri sunt prin orase sau pe autostrada
Si ca un adevarat plus pentru logan, desi comparatia iese din discutie, ar fi consumul si pretul pieselor de schimb, pe langa faza cu locul de parcare si faptul ca loganul imi incape in garaj
Comment
-
pai si atunci de ce se mai fabrica asa de mari daca nu intra in teren accidentat? Eu le-as interzice, direct de la ONU... sau ma rog, le-as impozita la singe fiecare cm si fiecare gram in plus, le-as impozita si dupa consumul de combustibil si dupa emisii si dupa tot. Ce sa-ti spun, toate tzoapele isi iau SUV-uri ca sa se simta mai in siguranta... My ass !
Comment
-
rocri, te rog eu, spunee.... hai, ca-s chiar curios daca avem aceeasi opinie oricum suv-urile de azi sunt rahat uscat in off-road, un land rover defender din 1950 sau un mercedes G-klasse le da fum pe unde apuca. super quattro cu trei diferentiale torsen de la audi e fix pix pe langa trei diferentiale blocabile manual de la g-klasse sau defender. sa nu vorbim de x-drive-ul de la bmw, care desi e foarte apreciat, ii sufla un kil de pene unui patrol sau defender.
apropo, rocri, gunoiul ala de wrangler n-are diferentiale blocabile (nici cherokee n-are), e ca un aro10 in teren accidentat.tot il mai vrei? prefer un subaru forester oricand unui q7, x5, crv, rav4 si alte amuzamente de genul...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment