Nu mai gasesc motorul!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    FI ATENT ,singura treaba care trebuie sa o faci si este foarte importanta sa dai zapada din jurul ventilatorului ca fiind foarte mic locul acum s-ar putea ca motorul sa se incalzeasca mai repede decat crezi sau te astepti si sa nu il blocheze si se intalmple altceva ca ai terminat-o
    Se poate arde motorul de la ventilator sau sa prajesti motorul pt ca ai sa vezi zapada o sa se topeasca din jurul blocului dar nu si majoritatea si o sa ramana ca o carcasa in jurul lui pana se topeste definitiv
    "cromul este placerea mea"
    "cui nu-i place , valea"

    Comment


    • #32
      da multi miau zis asta o sa vad daca ventilatoru invarte si inainte dau zapada din juru lui , si sa curat pe unde trage motoru aer:P

      sigpic

      Comment


      • #33
        acum intrebarea mea e catzi dintre voi v-atzi uitat sub capota inainte sa pornitzi motorul si sa o luatzi la drum?

        Comment


        • #34
          eu azi i-am dat cheie direct fara sa ridic capota , Dumnezeu stie ce era pe acolo
          Captain of the black pearl

          Comment


          • #35
            Originally posted by SoNyKeL View Post
            da multi miau zis asta o sa vad daca ventilatoru invarte si inainte dau zapada din juru lui , si sa curat pe unde trage motoru aer:P
            Perfect asta este singura grija care trebuie sa nu o uiti ,de restul se ocupa motorul si ai grija cand este pornita sa nu dai pe langa curea cu mana sau cu matura sa nu ti-o prinda acolo la curea sau in zona aia ca ai terminat-o si poate sare de la punct
            "cromul este placerea mea"
            "cui nu-i place , valea"

            Comment


            • #36
              deci pana la urma o pornesc si o las 20-30min in fata blocului , sau o pornesc si ma duc repejor(tinand cont de conditiile din trafic) la cea mai apropiata sursa de aer comprimat


              off cred ca multi citesc si se prapades de ras prin fata calulatorului de patania mea , oricum il stiu deja pe unu care face deja asta

              sigpic

              Comment


              • #37
                dai cu alcool
                sigpic

                Comment


                • #38
                  In momentul in care o sa dai drumul la motor de la caldura zapada va deveni uda si cred ca suflatul va fi inutil pt ca o sa cada greu ,deci cred ca mai bine o lasi usor sa se topeasca ,nu stiu mai vezi si alte pareri dar asta va fi fenomenul si nu o sa mai ai cum sa o sufli devine si mai grea si uda
                  "cromul este placerea mea"
                  "cui nu-i place , valea"

                  Comment


                  • #39
                    pai daia am facut topic aici ca sa aflu pareri de la cei care au mai trecut prin asta ptr ca eu am ramas masca nu-mi inchipuiam asa ceva n-am mai auzit de asa ceva...

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by giurisici fabian View Post
                      eu azi i-am dat cheie direct fara sa ridic capota , Dumnezeu stie ce era pe acolo
                      eu i-am dat ieri (de fapt alaltaieri) direct cheie si am si scos-o la o tura cu slick-urile prin zapada ... daca era ceva, numai ea stie ... oricum nu cred ca a mai ramas nimic ... am facut vreo 30-40km ieri si azi (mai mult azi) ))))))

                      Comment


                      • #41
                        mamamia parca nici nu ar avea capota .. naspa ...d.ar nu cred k se strica nimic.....o pornesti si te plimbi/////pana se duce zapada
                        sigpic

                        Comment


                        • #42
                          Asa a patit si un prieten, si tata i-a zis sa se urce si sa mearga cu ea asa ca nu se intampla nimic. Avea un Ford Mondeo si merge si in ziua de azi fara probleme. Ia gandestete daca nu te uitai sub capota, te urcai in ea si mergeai unde aveai nevoie. Iti zic eu ca nu se intampla nimic. Asa ca iesi la drifturi si zapada aia o sa dispara. ;)

                          P.S. Cati nu sunt care nu au deschis capota in viata lor. Poate doar sa puna lichid de parbriz. Sa fi sigur ca sunt multi si la aia merge masina fara probleme.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #43
                            poate au uitat sa iti izoleze masina de aia iti intra asa zapada
                            O sa ma uit si la a mea acu dimineata,ca am lasat-o afara...sper sa nu fie la fel inauntru
                            L.E. la mine e curat
                            Last edited by Cristi_Xp; 5 January 2008, 08:59.
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #44
                              m-am uitat si eu aznoapte pe sub capota... nu aveam urme de zapada ... nu cred eu ca pe geru asta se topea, usca si punea praf la loc ... deci am avut noroc :-> ... la dci e mai grava problema cu apa la motor (din cate stiu eu)

                              ca o paranteza... un prieten a ramas blocat cu masina intr-un parau (a cazut cu botu intr-un gropan)... era apa peste motor, i-a intrat in cockpit, era masina varza ... a scos-o si a mers fara probleme ... si a stat vreo 3-4 ore la spalatorie cu carpe pe scaune sa scoata apa + o noapte cu masina pornita si caldura la maxim

                              Comment


                              • #45
                                Porneste-o si las-o sa mearga la ralanti vreo 10 minute pana se topeste. Si eu am facut la fel ieri la un Peugeot (care avea tot cam asa zapada in motor), nici macar nu i-am curatat prizele de aer si merge fara probleme. Plus ca era cu totul in zapada, am dat doar zapada cat sa intru pe usa.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google