Am deschis acest topic pt a ma ajuta intr-o problema.
Duminica am pornit scuterul din semnatura si am observat ca sta subturat in loc sa mearga cu relantiul marit pentru ca afara era fffff frig,am trecut cu vederea dar cand am vrut sa accelerez motorul s-a inecat si a pornit greu.L-am lasat pornit asa cum mergea el (subturat) cam o jumatate de ora,am incercat sa-l accelerez dar s-a inecat din nou.Azi am incercat sa umblu pe la cele doua suruburi de la carburator si MINUNE, scuterul se tura.L-am lasat sa se incalzeasca si mergea super bine , dar acum nu stiu daca reglajul facut de mine este bun . Am procedat in felul urmator: surubul din stanga este deschis doar 1 tura iar cel din dreapta vreo 2-2 1/2.Mentionez ca am rezervorul de 10 L si in timp ce ma jucam cu scuterul pe drum parca vedeam cum indicatorul de benzina scadea cu fiecare minut.Scuterul este in 2t.Astept parerile voastre.
Nu ma ajuta nimeni???????
Nu e nimeni "meserias"?????????
Duminica am pornit scuterul din semnatura si am observat ca sta subturat in loc sa mearga cu relantiul marit pentru ca afara era fffff frig,am trecut cu vederea dar cand am vrut sa accelerez motorul s-a inecat si a pornit greu.L-am lasat pornit asa cum mergea el (subturat) cam o jumatate de ora,am incercat sa-l accelerez dar s-a inecat din nou.Azi am incercat sa umblu pe la cele doua suruburi de la carburator si MINUNE, scuterul se tura.L-am lasat sa se incalzeasca si mergea super bine , dar acum nu stiu daca reglajul facut de mine este bun . Am procedat in felul urmator: surubul din stanga este deschis doar 1 tura iar cel din dreapta vreo 2-2 1/2.Mentionez ca am rezervorul de 10 L si in timp ce ma jucam cu scuterul pe drum parca vedeam cum indicatorul de benzina scadea cu fiecare minut.Scuterul este in 2t.Astept parerile voastre.
Nu ma ajuta nimeni???????
Nu e nimeni "meserias"?????????
Comment