my ride 2-nu's loganuri dar le iubim

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• my ride 2-nu's loganuri dar le iubim

nu toti avem loganuri dar avem adevarate bijuterii

masina mea,dacia break din 1988,productie export ,cumparata din ungaria,tabla super rezistenta,am sa revin ca poze recente,ca modificari pe ea............si cafilmulete......ast comenturi si sa nu va aud de consola centrala ca e ca la bentley din lemn de nuc si de trandafir ,nu am vrut sa ii plagiez)

pse prin vara sunt pozele nu mai sunt incepator,a trecut un an
    Attached Files
    Last edited by Cristi_Xp; 12 January 2008, 23:55.
    sigpic
    astra h 1,7 cdTI

i-ai pus si cotiera

Comment

Originally posted by SUPERCAR View Post
      i-ai pus si cotiera
      creatia mea dupa ce am studiat cateva,am facut eu una acasa,singur singurel,e mai comoda la condus si se si ridica si de rabateaza;)
      sigpic
      astra h 1,7 cdTI

Comment

da e intretinuta dar la motor eu zic ca si tuning claxonul e original.(schimbal punei deastea moderne in Iasi sunt 15 lei goarne set 2 buc) nasul este oribil din cate bucati lai pus? o bucata de furtun (dintr-o bucata) tot negru si mai subtire si cobori pe dupa filtrul de aer,si-l duci in bratul rotii sa nu se vada, paletii de metal! la vremea asta pai iti omoara pompa de apa si are aproape 1 kg punei de plastic galben da bine costa 10 lei, fisele punele de o singura culoare, busonul de ulei cu siliconul ala pe el .....punei unul negru e ieftin, galeria de evacuare vopsesteo cu bronz de aluminiu pt sobe nu se arde tine cel putin 2 ani (vopseaua)si da si mai bine dar poti vopsi tot cu aceasi vopsea si alternatorul si capacul de la cutia de viteza si sa vezi ce bine arata dupa aia e pacat sa nu faci chestiile astea simple ca e destul de curat motorul si nici pierderi nu ai , cotiera cea mai eftina 25 lei dar e mult mai faina- bafta multa

Comment