Statii CB si ochii in sapte!
Totul sau aproape totul despre radarele noi
Collapse
X
-
Statiile CB au si ele rostul lor ca tot detectorul ramane baza.
Daca cineva iti spune prin statie ca la km 100 se afla un radar si apoi ala cu radarul se duce la km 50 mai incolo,,,cum mai stii cu exactitate locatia lui.?
Si apoi noaptea cum mai vad cei cu statii CB radarele de pe mcv-uri ,ca doar nu o sa stea astia la panda cu girofarurile aprinse?
Oricum ai avantaj cu un detector cu POP(detectie instant) pt ca daca se afla unul in fata ta la 2 km si gaborii pornesc radarul imediat pt masina din fata ta te-ai scos ca stii deja ce ai in fata chiar daca aia opresc radarul ulterior.
Am un cobra 9440 si am patit chestia cu pop-ul in comuna Ciochina...adica mai aveeam vreo 2 km pana la intrarea in comuna si dintro data a inceput sa urle aparatul pret de 3 secunde si apoi liniste.
Cand am intrat in comuna ce sa vezi:era un echipaj radar de la Slobozia si tocmai il tresese pe unul pe dreapta pt viteza.
Ca sa nu mai vorbim cand traficul este fluent si trec mai multe masini odata per Km.
Radarul este periculos pt traficul rar si mai ales este foarte nasol sa fii singura masina pe acel tronson de drum cu viteza.
PS>>azi am vazut la Favorit pe Drumul Taberei un logan mcv de politie din asta nou.
Nu am vazut daca avea si radar montat!
Comment
-
Originally posted by Ivan Marian View PostStatiile CB au si ele rostul lor ca tot detectorul ramane baza.
Daca cineva iti spune prin statie ca la km 100 se afla un radar si apoi ala cu radarul se duce la km 50 mai incolo,,,cum mai stii cu exactitate locatia lui.?
Si apoi noaptea cum mai vad cei cu statii CB radarele de pe mcv-uri ,ca doar nu o sa stea astia la panda cu girofarurile aprinse?
Oricum ai avantaj cu un detector cu POP(detectie instant) pt ca daca se afla unul in fata ta la 2 km si gaborii pornesc radarul imediat pt masina din fata ta te-ai scos ca stii deja ce ai in fata chiar daca aia opresc radarul ulterior.
Am un cobra 9440 si am patit chestia cu pop-ul in comuna Ciochina...adica mai aveeam vreo 2 km pana la intrarea in comuna si dintro data a inceput sa urle aparatul pret de 3 secunde si apoi liniste.
Cand am intrat in comuna ce sa vezi:era un echipaj radar de la Slobozia si tocmai il tresese pe unul pe dreapta pt viteza.
Ca sa nu mai vorbim cand traficul este fluent si trec mai multe masini odata per Km.
Radarul este periculos pt traficul rar si mai ales este foarte nasol sa fii singura masina pe acel tronson de drum cu viteza.
PS>>azi am vazut la Favorit pe Drumul Taberei un logan mcv de politie din asta nou.
Nu am vazut daca avea si radar montat!
Comment
-
Mda, in curand o s-o ardem toti prin orase cu antenele de la CB-uri pe masini....o sa fim ca masinutele alea electrice cu fise. Partea naspa e ca o sa cam fie haos pe canalul 22, dar pana la urma urmei.....important este sa comunice toata lumea, pt a fi updat tot timpul cu pozitia radarelor in orase.
sigpic
Comment
-
Salutare!
Cred ca ati vazut noile masini de politie care le-au primit cei de la M.A.I. in dotare. Unii poate ca stiu despre ce este vorba iar unii poate nu. Ei bine, este vorba de noile radare, care ne pot descoperi fara probleme chiar de la 1.200de metrii, inclusi si NOAPTEA si nu pot fi detectate.
Zece masini de politie echipate cu radare mobile nou-noute vor actiona de luna aceasta pe strazile din Romania. Ele fac parte dintr-un lot de 2.000 de autovehicule cu care Ministerul de Interne vrea sa dea o adevarata lovitura de imagine. Achizitionate cu fonduri europene la preturi, probabil, mai mult peste cei 70.000euro platiti pe actualele Loganuri de un fost guvern, noile masini au in dotare aparate ce pretind a face parte din ultimele generatii utilizate de politie in Europa.
Loganuri Break cu aer conditionat
O prima noutate o constituie masinile pe care vor fi montate aceste radare. Toate vor fi Dacii Logan Break, cu motoare 1.5 dcI de 85 CP, dotate insa cu geamuri electrice, ABS si... aer conditionat, pentru ca politistii care stau la panda sa nu mai moara de cald in masini. Blocurile optice de pe pavilion sunt echipate cu sirena, girofar si proiectoare, includ si difuzoare de 100W, astfel incat soferii din trafic sa nu mai poata sustine ca n-au auzit cand au fost somati sa traga pe dreapta.
Fiecare astfel de masina va avea in dotare etilotest, statie de emisie-receptie fixa si mobila, dar si un set de cauciucuri de vara si altul de iarna.
Camere video mai performante
Noutate absoluta o constituie insa dispozitivele radar, care sunt fabricate in Marea Britanie, aceastea au camere video mult mai performante, ce au incorporate nu doar antena radar, ci si un dispozotiv GPS care mentioneaza precis unde actiona aparatul. Soferii vitezomani nu mai pot sa sustina ca viteza inregistrata de aparat era a masinii de pe celalalt sens, pentru ca noile camere au posibilitatea de a urmari separat fiecare sens de circulatie.
Camerele video au nu doar o optica performanta (26x, fata de numai 18x, cat au cele actuale), dar sunt dotate si cu sistem de filmare in intuneric (cu infrarosii), astfel ca polististii nu mai au nevoie sa actioneze noaptea doar in zone bine iluminate, pentru a putea observa numerele de inmatriculare ale masinilor filmate.
Detectoare inutile
Cosmarul soferilor il reprezinta insa faptul ca noile radare actioneaza in regim STAND-BY. Mai precis, camera video merge tot timpul, fara a emite unde radar. Atunci cand polisitul observa o masina care pare sa ruleze cu viteza peste limita legala, apasa butonul care porneste emitatorul radar, stabilid instantaneu viteza masinii privite pe monitor. Pentru soferul vizat e deja prea tarziu sa calce frana in momentul cand aude semnalul detectorului de radar. A fost deja prins.
Computerul aparatului inregistreaza pe hard-disk nu doar inregistrarea video din perioada in care politistul a tinut actionat butonul radarului, si 30 de secunde inainte de actionare si 30 de secunde dupa ce politistul a luat mana de pe buton.
Comment
-
ai descoperit si tu functia copy paste... nimic nou pana acum. zicea cineva bine pe aici , inca nu au ``acte`` sa foloseasca radarele. pot filma diverse , accidente , neacordari de prioritate , intoarceri in loc nepermis dar inca nu pot masura viteza...
sigpic
Comment
-
@SoNyKeL: am înţeles de la un poliţai de pe aici (TM) că, de la 1 martie, vor putea să măsoare şi viteza în mod oficial. ÃŽn plus, cică s-ar da drumul oficial şi la radarele fixe cu camere (dar nu ciudăţeniile alea care existau prin diferite localităţi...).
Nu daţi cu pietre, asta mi s-a spus, asta vă spun.The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
A aparut si in Topoloveni - Arges un MCV cu noul model de radar ... problema este ca il detectez doar cand are data drumu antena radio ... cand este in stand-by detectorul (Whistler Pro 58) nu mai zice nimic!
Stie careva vreun model de detector care il poate lua si cand este in stand-by???
Comment
-
Roy o sa razi dar am vazut(mai mult sau mai putin) multe masini radar bagate noaptea prin santuri,dupa tufe si boscheti mari sau mai sunt bagate si prin curtile oamenilor care stau la sosea.
De multe ori mi-a carait detectorul si nu stiam unde sunt pentru ca erau foarte bine camuflati in noapte.Aflam pozitia lor exacta pt ca detectorul imi arata 0 metri si caraia maxim...dar nu reuseam sa ii vad unde sunt amplasati.
Asa ca cei care au doar cb-uri intai afla de la cei ce au intai detector radar pe masina si statie cb in acelasi timp si comunica prezenta lor in trafic celor ce nu au decat statii.Last edited by Ivan Marian; 26 February 2010, 14:26.
Comment
-
ivaneeee iti zic eu ca o statie cb iti poate zice daca e un radar la 100 de km sau daca s-a mutat 50 de km departare etc etc... ... sunt multi care au statie si poti vorbi cu ei, asta da nu esti timid ...vorba lu 'gusi - statie cb si ochii in 7
Comment
-
Da @Loganu poate ai dreptate ,dar daca este drumul intens circulat poti sa afli daca este radar si sa mutat in alta parte,,,Dar daca mergi cam singur pe acel sector si mai ales noaptea nu prea vad ce ar face statiile alea.
Sau chiar daca or mai fi ceva masini pe drum conditia necesara este sa aiba si ele o statie si sa observe acel radar,altfel pa pa info trafic.
Pe traseu pot fi doar echipaje fara radar si aia sa iti zica prin cb ca este radar.
Cu statiile mergi cam cu frica si chiar daca stii unde este nu stii daca sa mutat 5 km mai incolo sau ,sau dus in alta comuna si tot asa,,,pe cand cu detectorul afli cu exactitate locatia lui si pe urma poti sa iti vezi linistit de drum.
Asa ca ,,,combinatia ideala ar fi sa ai si detector radar pe masina si statie CB.
PS..Ce va face sa credeti ca nu au si gaborii statii ca ale voastre pe masini si sa va zica chiar ei daca sunt sau nu radare in zona voastra de trecere cand cereti informatii de ele prin statie?Sau sa va zica ""Da colegu ,este un radar in comuna X " si ei sa fie in comuna Y sau Z!
Asa cum ne prind pe noi(cei cu detectoare) cu detectia pop asa pot sa va pacaleasca si pe voi(Cei cu CB).
Deci trebuie si CB si Detector radar pe masina pt eficienta maxima!
In foarte multe comune politistii de comuna isi lasa masinile in strada,in vreo parcare ceva ,goale,doar asa ca sa va pacaleasca si sa va intrebati""O fi radar pe masina,sau nu?"Last edited by Ivan Marian; 26 February 2010, 15:43.
Comment
Comment