Delta drag racing-etapa internationala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Delta drag racing-etapa internationala

    Imi cer scuze daca am postat intr-un loc gresit dar nu am gasit altundeva unde sa incep un nou thread.

    A.C.S. Delta Racing Crew Anunta,
    ETAPA INTERNATIONALA DE CURSE TIP ACCELERARE 402m

    DELTA DRAG RACING

    16 MAI 2010

    Locatie: Aeroportul Delta Dunarii, Tulcea

    Trebuie precizat faptul ca ,celor ce vin de la distante mai mari,organizatorii le ofera cazare gratuita +alte facilitati.

    Asa ca v-a asteptam cu "Drag".

    Organizator A.C.S. Delta Racing Crew

    Regulament particular A.C.S Delta Drag Racing
    Data cursei : 16 Mai 2010
    Tip eveniment : Cursa de accelerare 402 m
    Locatia : Tulcea, Aeroportul Delta Dunarii
    A.C.S.Delta Racing Crew reglementeaza desfasurarea concursului de accelerare Delta Drag Racing – conform prezentului Regulament Particular.

    Capitol 1 – Conditii de participare pentru automobile (categoria STREET), concurenti si publicul spectator

    A. Taxe de participare
    A1. Taxa participare concurenti : 100 RON / participant
    A2. Taxa participare spectatori : 10 RON / spectator

    B. Automobile
    B1. Automobilele admise sunt cele inmatriculate in Romania sau strainatate, cu INSPECTIA TEHNICA PERIODICA la zi, respectiv cu ASIGURAREA OBLIGATORIE VALABILA in perioada desfasurarii concursului.
    B2. Masina trebuie sa dispuna de talon de inmatriculare valabil.
    B3. Nu este permisa urcarea cu o grupa mai sus.
    B4. Nu e permisa folosirea de roti de rezerva subtiri!

    C. Concurenti
    C1. Participantii admisi sunt cei care poseda permis de conducere cel putin de categoria B, si au vechime mai mare de 1 an la permisul de conducere. Fiecare participant ce va lua parte la acest concurs, sub incidenta acestui regulament particular, va participa pe propria raspundere, si isi asuma intreaga raspundere, atat juridica cat si materiala, reclamatii sau revendicari fata de posibile pagube produse automobilului de concurs sau unor terte persoane.
    C2. In cazul obtinerii unui timp mai bun de 11 secunde, este obligatorie folosirea castii de protectie.


    C3. Pe toata suprafata alocata evenimentului viteza maxima admisa este de 40km/h, cu exceptia zoneiactive a pistei de concurs.
    C4. Se interzice efectuarea de cerculete sau burnout in oricare parte a suprafetei evenimentului, cu exceptia zonelor special alocate!

    D. Public
    D1. Pista trebuie separata de publicul spectator printr-un perete din beton, garduri sau cordon dublu.
    D2. Orice persoana din public ce prezinta un comportament neadecvat, nu respecta indicatiile oficialilor cursei sau ale persoanelor desemnate pentru a asigura securitatea cursei, forteaza gardurile sau se pozitioneaza in afara zonelor special desemnate pentru public, vor fi escortate in afara aeroportului Delta Dunarii, fara a li se returna taxa de intrare.




    Capitol 2 – Grupe de participare (categoria Street)
    (Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)
    sub 1600 cmc – S1
    Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
    timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
    tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub
    1600cmc normal aspirat sau sub 1000cmc
    supraalimentat (turbo/compresor).
    Combustibilul permis este doar cel din comert –
    benzina, E85,benzina de curse


    sub 2500 cmc – S2
    Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
    timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
    tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea

    cuprinsa intre 1601-2500cmc normal aspirat sau sub
    1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc
    supraalimentat (turbo/compresor).
    Combustibilul permis este doar cel din comert –
    benzina, E85, benzina de curse

    sub 3800 cmc - S3
    Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
    timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din
    care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea
    cuprinsa intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub
    1600cmc Wankel supraalimentat sau intre
    1601-2500cmc supraalimentat (turbo/compresor).
    Combustibilul permis este doar cel din comert –
    benzina, E85, benzina de curse

    peste 3800 cmc - S4
    Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
    timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din
    care doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea
    peste 3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc
    supraalimentat (turbo/compresor).
    Combustibilul permis este doar cel din comert –
    benzina, E85, benzina de curse

    AWD - S5
    Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
    timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
    tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel
    din comert – benzina, E85, benzina de curse


    Diesel sub 2000 cmc - S6
    Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi,
    in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2
    roti motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat

    cu turbo sau compresor avand motorul pana in 2000 cmcsi
    toate masinile cu 4 roti motrice avand motorul de pana la 1600 cmc
    Combustibilul permis este doar cel din comert –
    motorina sau biodiesel.


    Diesel peste 2000 cmc- S7
    Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi,
    in linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2
    roti motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat
    cu turbo sau compresor avand motorul peste 2000 cmc si
    toate masinile cu 4 roti motrice avand motorul de peste 1600 cmc
    Combustibilul permis este doar cel din comert –
    motorina sau biodiesel.



    Capitol 3 – Modalitatea de desfasurare a competitiei
    Orar :
    - Ora incepere inscrieri : 8:30
    - Ora terminare inscrieri : 15:00
    - Verificari tehnice ale masinilor de concurs : incepand cu ora 9:00
    - Ora incepere concurs : 10:00
    - Ora terminare concurs : 18:00
    - Festivitate premiere : 18:30 – 19:00
    - Ora terminare eveniment : 19:00
    Oficialitati:
    Organizator principal: A.C.S Delta Racing Crew
    • Director de concurs: Ionut Olteanu
    • Director tehnic:Popa Valentin
    an Victor Cristian
    • Director securitate: Bespalencu Cristian-Mihai
    • Coordonator cursa: Moise Florentin

    Distanta cursei : 402 metri
    Distanta zonei de franare : 600 metri

    A. Inscrierea
    Inscrierea se face prin completarea si semnarea fisei de inscriere in ziua concursului la pupitrul de
    inscrieri. Daca exista taxa de inscriere sau taxa pentru verificarea tehnica, aceasta se va achita in
    momentul inscrierii conform Regulamentului de Concurs.
    Prin semnarea fisei de inscriere concurentul accepta prezentul Regulament precum si Regulamentul de Concurs si se obliga sa nu fie sub influenta alcoolului sau drogurilor pe perioada concursului. Arbitrii de concurs au dreptul sa verifice starea concurentului in orice moment din concurs.
    Un concurent se poate inscrie cu mai multe masini in grupe diferite, dar numai cu o masina la fiecare
    grupa.
    Un autovehicul poate fi inscris intr-o singura categorie
    Vehiculul de concurs se va incadra intr-una din grupe pe baza criteriilor tehnice. Nu exista posibilitatea urcarii in grupe.
    In masura in care pe perioada concursului starea vehiculul de concurs se modifica fata de cea prevazuta pe fisa de inscriere (tip, sofer, supraalimentare, transmisie sau cilindree) si acest lucru se poate verifica, atunci concurentul va fi descalificat.



    B.Verificare administrativa si tehnica
    Verificarea administrativa si tehnica va avea loc in parcul rece, pe baza Regulamentului de Concurs.
    Dupa verificarea tehnica este interzisa efectuarea altor modificari pe masini decat schimbul anvelopelor sau reprogramarea calculatorului. In caz contrar concurentul trebuie sa se prezinte din nou la verificarea tehnica, chiar daca este vorba de remedierea unor defectiuni prin schimbarea unor piese.
    Neprezentarea la o noua verificare poate duce la descalificarea concurentului.
    La verificarea tehnica si dupa aceea masina trebuie sa poarte numarul de concurs in permanenta. Startul fara numar de concurs

    duce la descalificare. Pierderea numarului de concurs trebuie raportata imediat.

    C.Benzile de concurs
    Cursele permit de fiecare data startul a doi concurenti. Cele doua benzi de concurs beneficiaza de start comun, dar cronometrarea este independenta. Concurentii pot lua startul nu numai in perechi ci si individual, iar in finale in cazul unei curse „bye” concurentul e obligat sa realizeze o cursa regulamentara de unul singur. Atingerea cu roata sau traversarea liniei de separare a benzilor sau de demarcare a marginii pistei duce la anularea cursei respective pentru concurentul in cauza.
    D.Semaforul
    Semaforul de start ofera posibilitatea plecarii corespunzatoare de la start.
    E.Fotocelule
    Vor fi distribuite conform unei curse de accelerare pe 402 metri si vor indica timpul de la momentul
    plecarii la momentul trecerii liniei de sosire pe ambele piste.
    F. Calificari
    Concursul incepe prin preluarea concurentilor din punct de vedere administrativ si tehnic.Dupa
    terminarea procedurii de inscriere competitia incepe cu antrenamente cronometrate, la care pot
    participa toti concurentii care au fost inscrisi si au trecut revizia tehnica.
    Pe perioada curselor va functiona la start un sistem de fotocelule care in timpul calificarilor sunt
    declansate de fiecare concurent in parte dupa aprinderea luminii verzi a semaforului. In finale insa se
    anuleaza startul celui care fura startul sau da in marsarier, castigator fiind adversarul sau.
    In timpul acestor antrenamente cronometrate, concurentul trebuie sa aiba cel putin un timp valid
    pentru a ajunge in finala. Cei mai buni 8 concurenti pot ajunge in finala pe categorii bazati pe timpul

    obtinut.
    Automobilele care nu au fost inscrise si au trecut de revizia tehnica (si nu apartin organizatorilor) nu pot ajunge sub nici o forma in zona pistei de concurs.
    Antrenamentele cronometrate sunt organizate conform ordinii de inscriere si directivelor
    organizatorilor si arbitrilor la fata locului.
    Calificarile se vor desfasura conform orarului din prezentul Regulament Particular.
    Fiecare concurent poate obtine timpi numai cu masina inscrisa personal in concurs. In caz contrar se
    anuleaza inscrierea lui si a masinii in cauza.
    Toti concurentii au MINIM o mansa de antrenament cronometrata. De principiu, in functie de conditiile existente si numarul de participanti, concurentii pot avea teoretic un numar limitat de antrenamente cronometrate in perioada desemnata pentru acestea. Organizatorul poate limita numarul de antrenamente cronometrate daca considera necesar acest lucru.
    Rezultatele trebuie sa existe in forma printata sau pe ecran pentru a fi consultate in permanenta de
    catre concurenti.
    G.Finalele Concursului
    In cursele de finala, castigatorul este cel care trece linia de sosire primul dupa un start corect de pe loc.
    In cursele de finala plecarea inaintea semnalului verde al semaforului va conduce la invalidarea cursei
    respective pentru acel concurent. Cursele de finala au loc pe baza tabelului cu cei mai buni 8 timpi la
    fiecare categorie (grupa). Cursele de finala sunt eliminatorii. In finale dreptul de a alege banda de
    concurs ii revine concurentului cu pozitia mai buna in grila de calificare.
    Este descalificat concurentul care in finale nu se prezinta in maxim 2 minute la linia de start dupa ce a
    fost apelat.


    Cursa “bye” este aceea unde concurentul se prezinta la start singur, in care caz pentru a castiga, acest concurent are nevoie sa plece corect de la start (la lumina verde a semaforului) si sa ajunga la linia de finish.
    In caz de forta majora directorul de concurs poate dispune prelungirea timpului de asteptare.
    Pe perioada finalelor, primele 8 masini care au obtinut cei mai buni timpi in ziua de concurs, indiferent de grupa vor participa la o finala absoluta care se numeste Delta Drag CUP.

    In cazul in care sunt toti cei 8 finalisti la start perechile de finala sunt 1-8, 2-7, 3-6, 4-5.
    Castigatorul perechii 1-8 va concura cu castigatorul perechii 4-5.
    Castigatorul perechii 2-7 va concura cu castigatorul perechii 3-6.
    Casigatorii curselor 1-8 cu 4-5, respectiv 2-7 cu 3-6 vor participa in semifinale
    In cazul in care lipseste unul din cei 8 finalisti (raman 7 concurenti) intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele :
    1-bye, 2-7, 3-6, 4-5. Concurentii sferturilor de finale se constituie din cei ce trec de optimi. Concurentul 1 calificat se va intrece cu castigatorul perechii 4-5, respectiv castigatorul perechii 2-7 cu cel al perechii 3-6. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului obtinut in sferturile de finala.
    In cazul in care exista doar 6 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-6, 2-5, 3-4. Concurentii sferturilor de finale se constituie din cei ce trec de optimi. Castigatorul perechii 1-6 merge in cursa „bye”, respectiv castigatorul perechii 2-5 se intrece cu cel al perechii 3-4. Mai departe, castigatorii acestor curse vor constitui finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului obtinut in sferturile de finala.
    In cazul in care exista doar 5 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-bye, 3-4, 2-5. Componentii sferturilor de finala vor fi cei care trec de optimi. Concurentul nr. 1 calificat se intrece cu castigatorul perechii 3-4, iar castigatorul


    perechii 2-5 merge in „bye”. Castigatorii celor doua curse vor merge in finala, locul 3 fiind adjudecat concurentului iesit din sferturi.
    In cazul in care exista doar 4 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-4, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii. Locul 3 se decide pe baza timpului obtinut in sferturile de finala.
    In cazul in care exista doar 3 concurenti intr-o anume categorie (grupa) se procedeaza la urmatoarele : 1-bye, 2-3. Castigatorii celor doua curse vor fi finalistii.
    H. Interdictii si amenzi

    Limita de viteza pe banda de intoarcere este de 40km/h dar organizatorul poate prevede si valori mai
    mici pentru siguranta. Pe banda de intoarcere este obligatoriu condusul disciplinat (fara acrobatii,
    slalom, drift, burnout sau opriri nejustificate).
    Depasirea vitezei permise sau comportamentul indisciplinat atrage dupa sine urmatoarele: Amenda 100
    RON pentru fiecare abatere. Dupa a doua atentionare sau amenda concurentul poate fi descalificat de catre directorul de concurs.
    In cazul depistarii unui concurent care nu a declarat modificari de cilindree se vor invalida rezultatele si punctele obtinute de acesta retroactiv pana la inclusiv prima cursa din sezonul respectiv - indiferent de data de la care a aparut modificarea - si va fi descalificat.
    I. Raspundere
    Organizatorul, oficialii evenimentului, angajatii si reprezentantii lor sunt absolviti de orice raspundere
    pentru daunele materiale sau injuriile produse de catre concurenti tertelor parti, individual sau in grup.



    Organizatorul nu raspunde pentru echipamentele sau obiectele lasate nesupravegheate in parcul rece.
    J. Interdictii referitoare la publicitate

    Organizatorul interzice amplasarea oricaror reclame pe teritoriul parcului rece sau a pistei de concurs.
    Exceptie fac reclamele afisate pe autoutilitare, masinile de concurs sau echipamentele concurentilor si mecanicilor.
    Daca organizatorul observa reclame interzise, va dispune indepartarea lor imediata. Exista posibilitatea
    afisarii materialelor publicitare printr-un acord cu organizatorul, in masura in care acestea nu aduc
    prejudicii contractelor publicitare sau de sponsorizare deja existente sau in curs de incheiere.
    K. Alte dispozitii
    Toti participantii la eveniment participa pe propria raspundere.
    Concurentii sunt obligati sa respecte prevederile Regulamentului de Concurs si ale Regulamentului de
    Baza. Nu este permis nimic din ce nu este prevazut sau reglementat in regulamente. Concurentii pot
    trimite in scris sugestii legate de regulamente, pe care organizatorul le poate accepta sau refuza pana la urmatorul eveniment. Ne rezervam dreptul de a modifica regulamentul.
    Ciocnirea cu echipamentele pistei, in masura in care nu a fost cauzata de probleme tehnice (inclusiv ale echipamentului de cronometrare), duce la descalificarea imediata si la suportarea tuturor pagubelor cauzate organizatorului.
    Pe toata suprafata alocata evenimentului viteza maxima admisa este de 40km/h, cu exceptia zonei
    active a pistei de concurs.
    Se interzice efectuarea de cerculete sau burnout in oricare parte a suprafetei evenimentului, cu exceptia zonelor special alocate!
    Concurentii au obligatia de a reveni in parcul rece imediat dupa parcurgerea distantei de concurs,
    respectand viteza maxima permisa.
    Concurentii au obligatia ca dupa fiecare cursa sa isi amplaseze masinile in asa fel incat sa nu
    stanjeneasca pe concurentii ce vin dupa el si sa permita circulatia libera pe intreaga suprafata a parcului rece.


    Organizatorii isi rezerva dreptul de a nu accepta un anume participant, automobil, spectator sau grup de spectatori fara a da explicatii suplimentare.

    A.C.S. Delta Racing Crew

    Last edited by Danny90; 19 February 2010, 02:15. Reason: Automerged Doublepost
    Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

  • #2
    sa nu zici ca te-ai bagat si tu intr-un club de racing )

    PS : Trebuia sa postezi la discutii generale macar

    Comment


    • #3
      Daca se poate sa ma ajute un moderator sa mut la un loc mai potrivit acest thread ar fi ok si ii multumesc daca vrea sa ma ajute,si raspunsul este da,sunt intr-un club de racing,loganclub este pentru mine o pasiune,un hobby unde nu practic curse,liniute si chestii de genul iar in clubul de racing pot face toate acestea la evenimente organizate.
      Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

      Comment


      • #4
        Din cauza faptului ca pe data de 16 Mai se organizeaza atat Delta Drag Racing cat si Koe Drift de la Cluj ,pentru a nu se suprapune aceste doua evenimente si pentru a fi cat mai multa lume prezenta data curselor de drag "Delta Drag Racing" se va muta pe data de 9 Mai 2010. Va multumim pentru intelegere si va asteptam cu " Drag "
        Daca Cineva Vreodata O Sa Iti Doreasca Binele, Sa Nu Il Dai

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google