Dacia Logan nu s-a rasturnat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Dacia Logan nu s-a rasturnat!

    Dacia Logan nu s-a rasturnat!

    Dacia Logan nu s-a rasturnat. Cel putin nu la testele efectuate ieri in Romania de revista ProMotor. "Testul elanului a fost prima reactie romaneasca si infirma rezultatele testului realizat in Germania", spun cei care au participat la actiune.

    La initiativa revistei "ProMotor", in colaborare cu PRO TV si cu emisiunea ProMotor, s-a efectuat, in replica, un test al elanului pentru Dacia Logan, exact in conditiile in care acest test a fost efectuat in Germania. S-au respectat in totalitate amplasarea jaloanelor si forma geometrica, s-a folosit o masina de serie, identica cu cea folosita la testul din Germania.

    Testul s-a facut in prezenta reprezentantilor Dacia si in prezenta Politiei, dotata cu aparate radar (foto jos), pentru a certifica viteza autovehiculului, care trebuia sa fie de cel putin 65 km/ora. La volan s-au aflat pilotul Horatiu Ionescu Cristea si editorul-sef al revistei, Edwin Keleti, la randul sau pilot profesionist. De asemenea, pentru a nu exista argumente ca rezultatele testului au fost influentate de faptul ca masina era condusa de profesionisti, la volan s-a urcat si Roxana Ciuhulescu, prezentatoarea emisiunii ProMotor. Testele masinii s-au facut pana la viteza de 100 km/ora.

    "Testul elanului a fost prima reactie romaneasca si infirma rezultatele testului realizat in Germania", a comentat Keleti, care a adaugat ca masina s-a comportat bine in toate cazurile. Noul model Dacia Logan, vandut cu mare succes ca marca ieftina in mai multe tari din Vestul Europei, a pierdut saptamana trecuta un test efectuat de ADAC (Clubul Auto German), rasturnandu-se la o viteza de doar 65 km/h, relata la vremea respectiva ziarul german "Hamburger Abendblatt". ADAC a testat comportamentul masinii pe o strada inchisa circulatiei din localitatea Grevenbroich.

    Supusa testului Elch (testul elanului - constand intr-o manevra de viraj), la o viteza de 65 km/h, masina s-a rasturnat. Potrivit unui expert in domeniu citat de ziarul german, "la automobilele dotate cu ESP (Program de Stabilizare Electronica) manevra nu pune probleme nici soferului si nici sasiului", dar chiar si la cele fara acest sistem manevra respectiva ar fi trebuit sa conduca "cel mult la un derapaj, dar nu la o rasturnare".

    La modelul Dacia Logan, in pofida presiunii corecte din pneuri, janta s-a agatat de asfalt si a produs astfel rasturnarea. Expertii au dedus de aici o problema de coordonare la sasiul automobilului. Producatorul francez si-a aparat imediat modelul. Purtatorul de cuvant al reprezentantei Renault din Germania, Martin Zimmermann, a declarat ca "la testele efectuate de companie insasi nu au fost probleme cu Dacia Logan, automobilul testat de ADAC urmand sa fie examinat in detaliu de catre firma Renault".

    Reprezentantii Dacia-Renault au sustinut, la randul lor, ca testul a fost o "facatura" si ca masina fabricata la Colibasi n-a inregistrat asemenea probleme nici chiar la 100 km/h. in ciuda mediatizarii, rezultatul testului ADAC nu pare sa fi provocat panica printre cumparatorii noii noastre masini nationale. in schimb, pentru specialistii auto au ramas cateva intrebari, una dintre acestea fiind generata de faptul ca germanii n-au furnizat toate detaliile si in special date despre conditiile in care s-a desfasurat testul. Cei de la ADAC sunt contestati si pentru ca au inclus in comunicatul despre rezultatul testului o indicatie directa pentru milioanele de membri ai clubului: "Decat Logan, mai bine cumparati o masina germana la mana a doua". Acest indemn a provocat iritare, iar Dacia-Renault a contraatacat anuntand o serie de teste care sa conteste experimentul ADAC. in urma cu opt ani, acelasi gen de probleme au aparut la un Mercedes clasa A, unul din modelele testate atunci in Suedia rasturnandu-se. Imediat dupa testare, producatorul a retras toate modelele vandute si a instalat in ele un sistem ESP.

    Sursa Libertatea
    Last edited by Cristi_Xp; 11 December 2006, 05:04.
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

  • #2
    nu sunt primii care fac asa ceva... nush de ce se mai chinuie. Au facut si cei de la Top Gear Romania acelasi test cam acum un an. A fost live la antena 1...
    Si tot asa nu s-a rasturnat, a iesit de pe traiectorie dar nu s-a rasturnat.

    Aia de la ADAC au vrut doar sa denigreze o masina care le scadea vanzarile la masinile germane din clasa ei. Exact la fel au facu si cand au aparut modelele coreene, japoneze , etc pe piata germana.
    numar secundele

    Comment


    • #3
      Nu s-a rasturnat ,dar a facut explozie la roata din fata parca,dupa atatea teste s-au incalzit gumele si in final au cedat.

      In fond si la urma urmei,bmw seria 5 n-a trecut testul elanului, cu tot cu ESP,s-a ajuns la concluzia ca ESPul nu mai apuca sa functioneze eficient in cazul in care erau 5 persoane in masina parca,doar cu soferul s-a descurcat!
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #4
        nemtzi astea sunt niste porci cat casa, pe de o parte dau cu loganu in toate partzile si pe alta fac cupa logan, am inteles ca actiunile de genul asta sunt dese la adac, desfintiaza orice masina care ar putea concura modelele lor mult iubite.
        sunt total dezamagit de comportamentul lor...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Cristi_Xp
          In fond si la urma urmei,bmw seria 5 n-a trecut testul elanului, cu tot cu ESP,s-a ajuns la concluzia ca ESPul nu mai apuca sa functioneze eficient in cazul in care erau 5 persoane in masina parca,doar cu soferul s-a descurcat!
          dau loganul meu Ambition care a trecut testul elanului pe un BMW seria 5.
          Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
          10.000 km - 22.01.2007

          Comment


          • #6
            Si BMWul l-a trecut,doar a intampinat probleme cand masina era plina...Faza era ca au intampinat si ei probleme,nu doar loganul.
            Plus ca faza asta se trage de cand au rasturnat Mercedes A klasse si francezii puneau si eu paie pe foc...acu nemtii doar s-au razbunat
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              saptamana trecuta cind mam antrenat la iveco vine un paznic si imi spune domne dar nu se rastoarna ca vad ca mergeti cam tare????
              era nedumerit ca nu se rastoarna dupa atata reclama
              toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

              Comment


              • #8
                Toti cauta nod in papura la Logan.Le este frica ca le ia piata.Ii sfatuiesc sa stea linistiti in continuare ca oricum le a luat piata de mult timp
                Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Christnacht
                  Toti cauta nod in papura la Logan.Le este frica ca le ia piata.Ii sfatuiesc sa stea linistiti in continuare ca oricum le a luat piata de mult timp
                  Exact. Doar la nemti s-a rasturnat masina. Eu am incercat in mai multe feluri si n-am reusit
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    nu zi de 2 ori )
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #11
                      din cit stiu eu masina rasturnata de nemti avea cauciucuri Pirelli si au sarit si aia la gitul lor.
                      mareom Cristi are dreptate Pirelli au cerut cauciucul cu pricina pt. expertiza si au constatat ca in momentul rasturnarii cauciucul depasise norma de uzura datorita altor teste anterioare,asa ca vezi cit de uzate sunt cauciucurile sa nu faci ca nemtii

                      Comment


                      • #12
                        Cauciucurile mele mai au putin si ajung slick-uri
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Vezi sa n-ajungi cu rotile in sus.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #14
                            gata mareom....duminica daca n-ai gume noi nu mai ai voie sa te dai...deja e prea periculos!
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Cristi, si tu te-ai dat odata in masina lui, pacat ca n-ai stiut ce gume are pe masina.)
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google