Dacia Logan nu s-a rasturnat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    bara torsiune

    Ia dati bara de torsiune jos si vedeti ce se intampla...

    Comment


    • #47
      Ori cum nici sigura nu este ...3 stele in 2008
      sigpic

      Comment


      • #48
        La banii care e ajunge nu putem avea avion bagati suspensie sport sau macar arcuri si altfel e
        Its just a car ...

        Comment


        • #49
          Parerea mea este ca in testele pe care le-am vazut Loganelu a rezistat foarte bine!!

          Comment


          • #50
            Cu arcuri sport (eibach tari si scurte) a plecat la 110 in derapaj de nu m-am vazut...prea usoara de spate si prea inalta. a, masina a avut jante mai late si gume conti...iar eu am avut un noroc chior in tot ghinionul ala. loganu' nu-i masina sport, oricat am incerca noi sa ne convingem...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              hahaha

              Mai oameni buni, v-ati luat o masina de familie la aproximativ 8000 euro nu o masina sport si nici un mig 21!!!!
              oricum la ce poate ea si la cum se comporta va da destule senzatii tari

              Comment


              • #52
                Originally posted by csebalyn View Post
                Cu arcuri sport (eibach tari si scurte) a plecat la 110 in derapaj de nu m-am vazut...prea usoara de spate si prea inalta. a, masina a avut jante mai late si gume conti...iar eu am avut un noroc chior in tot ghinionul ala. loganu' nu-i masina sport, oricat am incerca noi sa ne convingem...
                asta ar insemna sa o lasam stock ca sta mai bine pe drum ?
                daca e sa facem modificari ...punem si 200kg in portbagaj sa stea pe drum )
                imi pare rau de incidentu tau ...
                Its just a car ...

                Comment


                • #53
                  Daca nu ma insel maximul de stele e 5stele nu? Deci o masina cu un pret sub mediu sa aiba 3stele e super ok...

                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    Si sa nu uitam totusi ca se dejanteaza doar cele cu jenti de aluminiu
                    :love5::love5: :sofer1: :majesty2:

                    Comment


                    • #55
                      N-am zis ca stock sta mai bine, nici nu vreau sa ma gandesc cum as fi murit cu suspensia stock. sau mergeam dracului incet cu 80-90 . si roata nu s-a dejantat, aveam jante rial, nu alea stock. cum am zis, aveam si gume conti, insa spatele pleaca usor la logan. nu vad stabilizare pe viraje decat cu placa deflectoare sub masina si eleron foarte discret, dar care sa aiba functie aerodinamica, nu doar de design.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Da doi saci de nisip in portbagaj nu au efect?
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #57
                          Orice incarcare a vreunei axe a masinii, in alt mod decat prin incarcare aerodinamica, nu face decat sa destabilizeze masina pe viraje, datorita faptului ca o greutate mai mare inseamna inertie mai mare. exceptie o incarcare rezultata din aerodinamica, lucru ce nu are masa inertiala si nici nu produce efectul de "pendul" al masinii si nici nu schimba comportamentul sub/supravirator sau neutru, dupa caz, al masinii pe viraje.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by csebalyn View Post
                            Cu arcuri sport (eibach tari si scurte) a plecat la 110 in derapaj de nu m-am vazut...prea usoara de spate si prea inalta. a, masina a avut jante mai late si gume conti...iar eu am avut un noroc chior in tot ghinionul ala. loganu' nu-i masina sport, oricat am incerca noi sa ne convingem...
                            am vazut masina arata foarte rau ma bucur pentru tine ca ai scapat cu bine. Omul conteaza fierul e fier

                            Originally posted by becudani View Post
                            Si sa nu uitam totusi ca se dejanteaza doar cele cu jenti de aluminiu
                            Eu nu prea cred ce zici tu. I-am dat destul si un curbe insa nu se poate intampla ce zici tu.

                            Originally posted by csebalyn View Post
                            N-am zis ca stock sta mai bine, nici nu vreau sa ma gandesc cum as fi murit cu suspensia stock. sau mergeam dracului incet cu 80-90 . si roata nu s-a dejantat, aveam jante rial, nu alea stock. cum am zis, aveam si gume conti, insa spatele pleaca usor la logan. nu vad stabilizare pe viraje decat cu placa deflectoare sub masina si eleron foarte discret, dar care sa aiba functie aerodinamica, nu doar de design.
                            Adica la ce te referi prin placa deflectoare. Un eleron care sa ajute la aerodinamica cam la cat se gaseste pentru logan.
                            Last edited by Seba; 21 April 2008, 10:48.

                            Comment


                            • #59
                              Eu ieri am mers cu ea ca nebunu si in viraje stranse cat puteam cat sa stau pe banda mea si pe timp de noapte taiam curbele si etc
                              si cu 3 pers am mers si cu 5 si singur si nu mio fugit spatele deloc
                              in schimb ... mio fugit toata masina din cauza la denivelari si alte alea dar spatele nu am reusit sa`l fac sa "ma depaseasca"
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • #60
                                offtopic : nu stiu ce ai in capu tau daca te mai si lauzi cu chestia asta , mai bine pune maine si joaca niste nfs si rastoarna acolo masini nu pe strada in realitate si cu pasageri in masina.

                                on-topic : se vede clar in filmuletu ala ca inainte de aia au fost mai multe teste si a fost mult caucic lasat pe asfalt , infine nu cred , ca loganu a fost proiectat ca si masina de cursa , mai ales ca sa evitam noi obstacole la viteze de 120 - 140 km/h , e greu sa eviti ceva si la 50km/h daca iti iese in fata ta la o distanta mica ( si cum zicea si suru o sa avem tendinta sa franam brusc si porma sa evitam ) eu asa am patit cu un biciclist aveam 50 km/h nu mai mult si mi-a iesit la 2 metri in fata am franat brusc si porma am tras de volan ( spre noroc iam indoit doar roata din fata ) , zic sa lasam rasturnarea loganului celor care se ocupa cu teste si sa o faca pe o pista special amenajata , nu sa incercam noi sa o facem voluntar sau involuntar.
                                Last edited by Seba; 21 April 2008, 10:50.
                                Bart: I am through with working. Working is for chumps.
                                Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google