Dacia Logan nu s-a rasturnat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cam suspect, chair asa sa faca o roata gresit numai ca sa iasa mai ieftina :|. Dar orice e posibil pana la urma
    Don't touch! Never ever steal
    Unless you're in for the kill

    Comment


    • #32
      Originally posted by golanu View Post
      Cam suspect, chair asa sa faca o roata gresit numai ca sa iasa mai ieftina :|. Dar orice e posibil pana la urma
      nu asta am vrut sa zic. dar pt jante de alu foarte probabil se potriveau mai bine niste cauciucuri mai scumpe (datorita dimensiunilor, constructiei, materialului), ceea ce nu "pusca" cu politica dacia, deci au ales un compromis. nu zic ca o guma conti sau michelin (ce vin pe loganele cu jante de alu) nu-s gume bune, dar probabil nu pt jantele alea...plus ca fier pe cauciuc adera mai bine decat alu pe cauciuc, deci flancurile-talon la jantele de alu cred ca trebuiau sa fie cateva zecimi mai groase si cativa mm mai late.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #33
        Am inteles acu , mersi. Eh, eu le am de tabla asa ca stau linistit la presiunile recomantate.
        As mai avea o nelamurire... presiunea la care trebuie umflate anvelopele nu ar trebui recomandata de producatorul de anvelope, astfel incat uzura sa fie cat mai uniforma, si siguranta cat mai buna? de ce recomanda renaultu 2.0 pt anvelopele de 165, si 1.9/2.1 pt cele de 185????, daca pui anvelope de 205 cum le umfli?
        Multam.
        Don't touch! Never ever steal
        Unless you're in for the kill

        Comment


        • #34
          ca tot vorbi de jenti si cauciucuri , deci loganu vine standard cu cauciucuri de 185 si pe jenti cu latime 6.5J(cred ca mam exprimat corect)
          am 2intrebari adica 2situatii dar nu stiu dacas posibile:
          1.daca pun un cauciuc de 185 pe o janta de 6J?ce risc imi asum?
          2.daca pun un cauciuc de 185 pe o janta de 7J?ce risc imi asum?

          sigpic

          Comment


          • #35
            Din cate mai stiu, dar nu sunt chiar sigur, daca il pui pe 7J maresti posibilitatea sa se dejanteze anvelopa, iar daca pui pe janta de 6, e ca si cum ai pune anvelopa de 195 pe janta de 6.5, din cate stiu eu se poate face asta fara probleme
            Astept totusi explicatii mai complete.
            Don't touch! Never ever steal
            Unless you're in for the kill

            Comment


            • #36
              sony draga, tocmai ai pe masina gume de 185 pe jante de 6" ) cu cat diferenta dintre latimea anvelopei (masurata nu la balon, ci la inelul talon) si latimea jantei e mai mare, creste riscul de dejantare, instabilitate si uzura neuniforma a anvelopei. in principiu, 185 pe 6", 195-205 pe 6,5", respectiv 7"...uzura anapoda poate veni si de la umflarea prea tare (uzura doar pe mijloc) sau prea slaba (uzura doar pe flancuri). in general, un producator de anvelope spune presiunea maxima la care se poate umfla roata si sarcina maxima admisa, restul da producatorul masinii, pt ca ar trebui sa stie cel mai bine conditiile de lucru ale respectivei roti/anvelope.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                da de 6... pai si daca pe janta de 6.5 pun caucicu de 185 exista riscu sami sara cauciucu?

                sigpic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by SoNyKeL View Post
                  da de 6... pai si daca pe janta de 6.5 pun caucicu de 185 exista riscu sami sara cauciucu?
                  teoretic da, practic, probabil...acu sa nu "sari calul" si nu cred ca vor fi probleme. eu am gumele de vara pe jante de 6,5", dar acu nu pot sa zic nimic de comportamentul masinii, pt ca-i incaltata de iarna, pe jantele ei originale de 6". sincer, nu cred ca o sa fie vreo problema, pt ca altfel nu-mi puneam eu (dar nu cunosc stilul tau de conducere).
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    pai nu iau viraje cu mai mult de 90 la ora si drifturi am jurat ca nu mai fac :p

                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by SoNyKeL View Post
                      pai nu iau viraje cu mai mult de 90 la ora si drifturi am jurat ca nu mai fac :p
                      off-topic: daca faci "acele de par" de pe transfagarasan cu 90km/h faci drifturi de nu te vezi chiar si fara sa vrei )
                      on-topic: nu cred ca vom avea probleme (sunt aproape sigur ca nu vor fi, decat evantual cu militia rutiera)
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        Si eu cred ca nu ar fi probleme, plus ca daca zici ca ataci virajele cu viteze prea mari...
                        Si daca tot vorbim de dejantare, eu am patit acum 3 ani si nu stiam ce s-a intamplat, ma gandeam ce cui as fi putut sa agat incat sa se dezumfle roata instant ... young and dumb, dar m-am invatat. desigur ca nu s-a lasat patatia fara janta indoita, dar na de aia e bine sa intrebi, ca sa nu patesti
                        Don't touch! Never ever steal
                        Unless you're in for the kill

                        Comment


                        • #42
                          Ce pot sa spun este ca loganul este o masina de familie nu de curse si toate au fost calculate pentru o explotare normala . nu pentru cascadorii
                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            Da dar testul elanului nu este o cascadorie.El este facut pentru evitarea obstacolelor la fiteze variate.

                            Comment


                            • #44
                              Io zic ca daca esti pilot de curse se poate sa reusesti sal rastorni dar soferii amatori nu au nici o sansa sa-l rastoarne
                              :love5::love5: :sofer1: :majesty2:

                              Comment


                              • #45
                                "eu am incercat" si nu am reusit
                                Its just a car ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google