Dacia Logan nu s-a rasturnat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by raduprov View Post
    Eu ieri am mers cu ea ca nebunu si in viraje stranse cat puteam cat sa stau pe banda mea si pe timp de noapte taiam curbele si etc
    si cu 3 pers am mers si cu 5 si singur si nu mio fugit spatele deloc
    in schimb ... mio fugit toata masina din cauza la denivelari si alte alea dar spatele nu am reusit sa`l fac sa "ma depaseasca"
    mai incearca....fii perseverent ! Tre sa mearga ! )
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #62
      @alex86: placa deflectoare inseamna, pe langa un un fund plat si tunel de aer sub masina, ca in partea din spate, sub fusta, sa existe o zona de degajare a aerului ce vine pe sub masina (arata ca acel deflector din kitul dacia, dar care numai acel rol nu-l are in kitul lor). acea zona de degajare creeaza o depresiune ce creste cu viteza masinii si "absoarbe" spatele masinii in asfalt.
      eleron cu efect aerodinamic pt logan n-am vazut. alea se calculeaza in functie de inaltimea portbagajului, inaltimea de montare si incarcarea la viteza. din cauza tablei si a portbagajului slab, mai mult de 15-20kg incarcare pe eleron deformeaza tabla si eleronul o sa lucreze total aiurea. nici un kit de infrumusetare de pe piata, pt logan, nu are efect aerodinamic, ba din contra, multe kituri, cu cat arata mai "agresiv", cu atat inrautatesc tinuta masinii. nu dau nume, sa nu fac antireclama. nu mai vorbesc de eleronul incorporat "made by dacia", care n-are nici un efect asupra masinii, in afara ca protezeaza butonul portbagajului cand ploua

      @raduprov: te-as trimite la o sesiune de serpentine pe valea ariesului, cu masina goala, sa vezi cum fuge loganul de "cur" chiar si la 40-50km/h. fuge botul daca accelerezi ca dementul in viraj si spatele pe franare. nu incerca, o sa ai o surpriza foarte neplacuta. si loganul, da, sta mai bine pe drum cand e incarcat, insa la gumele ce le are stock, n-as face serpentine cu 5 oameni in masina in regim sportiv...eu zic sa te calmezi. nu e vorba doar de tine, ci si de ceilalti. vrei sa fii acuzat de vatamare corporala din culpa, sau mai grav, de ucidere din culpa? Doamne Fereste!...tocmai ce-am aflat cat de instabil poate deveni loganul dintr-o piatra, urma de pamant, denivelare in asfalt...las-o mai moale ca nu tine mult
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #63
        Am obs ..si am zis ca o las mai moale ala a fost asa un test cu fata si mie mio fugit..cam subvireaza
        Its just a car ...

        Comment


        • #64
          Am observat si eu ce zice seba ca "pleaca" de fata spre exteriorul virajului daca o accelerezi in curba, iar de spate mi-a fugit cam asa: eram singur in masina, bagaje in portbagaj si ceva pe bancheta din spate, am intrat cu vreo 60-70 intr-o curba (eram cu roata stanga spate pe linia continua vopsita) si mi-a fugit putin curu'. Deci nu e de joaca. Am avut noroc ca nu aveam viteza mare si nu era trafic, am contrabracat si am iesit bine, dar concluzia e una: loganu e masina de "mers", nu de "alergat"
          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

          Comment


          • #65
            De Logan dezechilibrat de pepenii din portbagaj a-ti auzit. Eu da. Fara gluma.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #66
              Daca ai in masina o masa inertiala mare, pe deasupra si instabila, nu-i de joaca. e foarte posibil ce zici tu...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google