Dacia Logan nu s-a rasturnat!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu am contestat de la inceput testul adac.se vad urme acolo ca lau repetat de zeci de ori.acolo a cedat ceva o masina nu se rastoarna usor.
    daca loganul nu sta bine atunci masinile de teren si busurile?matizul?
    nici macar matizul nu e usor de rasturnat.

    Comment


    • #17
      am vazut o filmare pe o pista in franta unde ziceau ca nu stiu ce tip de gume pe jantele de alu la presiunea indicata pe usa nu rezista.trebuie umflate mai tare sau mai slab nu mai stiu cum era exact.
      testul a fost la 120km/h cu masina incarcata la maxim.in portbagaj era un rezervor mare plin cu apa si pe bancheta din spate altul cat bancheta de mare.
      am vazut filmarea si sa rasucit masina de vreo 3,4 ori dupa care un pneu a cedat.dreapta fata a sarit de pe janta.
      uitati si o poza din test,deci atentie la 120km/h incarcat la sarcina maxima
      Attached Files

      Comment


      • #18
        La filmuletu asta te referi????


        PS: Daca intelece careva sa ne zica si noua
        ...de doi lei :p

        Comment


        • #19
          da se vede clar ca sta bine si la 80km/h.nu stiu franceza di pacate

          Comment


          • #20
            Eu la franceza am avut nota 1 in in liceu (fara copiat, nota pe ce am scris in lucrare) asa ca trageti concluzia. Am inteles ca janele din aliaj sunt mai proaste ca alea de tabla(din film) si laudau cauciucurile Continental (din ce spuneau).
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #21
              eu am inteles din ce aratau ca hiba ar fi presiunea indicata pe usa.
              presiunea de pe usa nu se potriveste la gumele continental cred.
              sper sa ne lamureasca cineva care intelege mai bine.

              Comment


              • #22
                oricum s-a dovedit ca masina e stabila si manevrabila la nici un test nu a atins jaloanele.
                testul e putin fortat faptul ca nu au incaltat masina pe toate rotile cu jante de aluminiu ridica semne de intrebare asupra concluziei trase de ei si nu am inteles ce rost avea manevra de la sfirsit pt. ca e clar ca masina putea fi controlata si ar fi putut sa continue mersul inainte ,cred ca asta urmareau sa dejanteze cauciucul.

                Comment


                • #23
                  Pilotu ala zici ca incearca intentionat sa descalte cauciucu de pe janta (io is de aceasi parere cu gabriel ca se putea controla)

                  De remarcat ca manechinii din masina is umpluti cu apa, iar apa face balans

                  PS: cand or facut testu in romania cei de la promotor or facut si la 100km/h testu elanului si nu so rasturnat. In cazul unui obstacol real is convins ca peste 80% din soferi ar frana puternic si ar lovi obstaculu. E ca si faza cu ABS, la multi am auzit (cei ce nu au ABS PE MASINA) ca sil fac din picior da cand ii ceva calca ca bolunzii frana)
                  ...de doi lei :p

                  Comment


                  • #24
                    al meu e fara abs si daca e sa alerg in oras sau pe serpentine etc nu blokez rotile nici daca conduc sportiv pentru ca stiu traseul si abordez curbele cum trebuie dar adevarul e ca in caz de mi sare ceva in fata si sunt foarte aprope 99% ne speriem si calci frana fara sa te controlezi

                    Comment


                    • #25
                      mare atentie la dejantare
                      am intors trocariciul cu frina de mina si am facut pana pe fata mai bine zis a zburat cauciucul de pe janta deci inca o data atentie mare la viteza mare sau fite cu intoarceri pe loc din frina de mina
                      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

                      Comment


                      • #26
                        Adica, cum atentie la viteza mare? Ce, imi sare cauciucul de pe janta la 140, mers farar fitze?

                        Comment


                        • #27
                          depinde cat de naspa e curba in care intri,ce presiune ai in cauciucuri...si ce cauciucuri ai
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            cine vrea figuri cu orice masina, sa-si puna cauciucuri cu balonaj mic (peretii laterali la gumele stock de logan au inaltimea de 12cm, ceaa ce e mult), lateral gros si umar de fixare pe janta. sorine, poate pui niste poze cu gumele ce ni le-ai aratat sambata trecuta la stadion, pt exemplificare.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #29
                              Eu din filmulet am inteles ca problema ar fi, la presiunea indicata pe portiere, ca anvelopa sare de pe janta de aluminiu, nu si de pe cea de tabla, iar daca presiunea e si mai mare, 2.1 pe fata si 2.3 pe spate e si mai bine, dar ce te faci cu uzura pneului, ca nu mai e aceeasi.
                              Don't touch! Never ever steal
                              Unless you're in for the kill

                              Comment


                              • #30
                                daca o anvelopa se dejanteaza de pe alu dar tine pe fier, atunci f. probabil cea de alu n-are dimensiunile corecte (asta tinan dcont de coef de frecare diferinta dintre fier si alu lustruit, cea de alu trebuia sa fie o idee mai mare la nivelul talonului) sau nu s-a ales anvelopa corecta si s-a preferat varianta "universala" in locul variantei sigure, asta din urma avand, bineanteles si-un pret ceva mai mare...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google