Vizavi de subiectul topicului, sunt pentru folosirea pieselor de origine, adica acelea de prima echipare si recomandate de producator; cred ca se greseste uneori cautand super-piese, care mai de care mai supralicitate.
Piese De Origine Sau Alti Producatori ?!
Collapse
X
-
Pen'ca unii iti vor zice: Cele OEM, sunt sub standardele superioare Renault, pe cand cele facute dupa reteta proprie a fabricantului - "miros".
Deci caietul de sarcini al producatorului este zuper-truper!Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostPune Lemforder sau TRW. Ieftin si bun.
Lemforder e echipare originala in grupul PSA si la Dacia in ultima vreme.
Targhetul meu este undeva la 50.000km maxim sa ma tina.
Nu mi se pare deloc ieftin o bucsa bascula Lemforder 65RON in timp ce Moog, Febi, Swag sunt maxim 30RON iar RIW(DaciaShop) 15RON.
La fel o bieleta : Lemforder e 105RON
Mastersport e 28RON
Sidem 50RON
Febi61RON
Bielete antirului: Lemforder 40RON,
Mastersport 19RON
Pivot: Lemforder 95RON
Sidem 34RON
Delphi 40RON
Starline 35RON
Comment
-
Capat bara Lemforder- 93 lei, bieleta directie Lemforder-90 lei.
Ce economisesti la directie, punand ceva mai slab calitativ, vei plati pe manopera+geometrie data viitoare, care va veni mai repede. De ce sa umbli de 2 ori la directie in mai putin de 70-80 k?
Comment
-
Manopera nu ma costa nimic, geometria oricum trebuie sa o faci. Ideea e ca masina are deja multi kilometri si ziceam ca 50.000 ar fi targhetul pentru fiabilitatea pieselor, dupa ce mai parcurg distanta asta (sau chiar mai putin) masina sigur va fi vanduta sau dupa caz posibil defecta si dezmembrata. Deci de asta as fi interesat de piese mai ieftine. Capatul ala de bara pe mine cel mai ieftin m-a costat 100RON, mai ieftin nu aducea nici un magazin, am gasit si cu 120. La bieleta e discutabil.
Comment
-
Originally posted by bogdangelu View PostDespre CONEX Distribution ce pare aveti? Sunt de incredere? Piesele sunt de calitate?
bogdanelu salut ,piesele de la conex sunt foarte ieftine dar si foarte proaste .si pe la serviceuri si pe internet daca stai sa cauti putin ,numai pareri negative gasesti . sunt gogoo ,poate iti suna cunoscut ,daca nu ,sa ma scuzi .
Comment
-
Am schimbat de curând un capăt de bară, am mers pe la vreo 3-4 magazine căutând Lemforder şi nu aveau. Avea într-un final la un magazin pe comandă, aveau acolo de origine la 110 lei, ceva la 75 de lei şi chinezeşti la 35 de lei. Citez vânzătoarea: "nu ţin pe stoc Lemforder pt că lumea vine şi mă întreabă cât costă, şi după ce le zic toate preţurile mă întreabă dacă n-am mai ieftin."
Am luat Lemforder pt că în primul rând aşa am văzut pe forum că se recomandă, în al doilea rând au acelaşi preţ ca şi cele de origine (110 lei) şi prin urmare şi din teorie dacă mă gândesc nu dau aceiaşi bani pe piesele de origine ca să dau în plus bani că scrie pe ele "renault creative technologie" şi alte minciuni. Mai ales că cele de origine nici nu m-au ţinut cine ştie ce, nici pe mine nici pe cumnatul meu, ne-au ţinut în jur de 45.000 km, cred că dacă luam capătul de bară la 75 de lei mă ţinea cam la fel şi era mai ieftin.
Aşa a fost şi la plăcuţele de frână.Last edited by ionescu liviu; 1 April 2013, 01:43.
Comment
-
reinvii acest topic in ideea ca mai nou am auzit de piese de producator contrafacute.
nici nu mai stii ce sa mai cumperi in ziua de astazi si cum sa te asiguri ca ce platesti aia primesti.
inclusiv marii distribuitori de piese au inceput sa faca manarii.
am un amic care e in domeniul asta al pieselor si mai nou cica vin piese pe nume mari gen MAN/febi/lemforder "made on a chineese ship", teoretic originale, produse la fabricile lor de acolo. practic se simte si la mana nivelul de finisare lasa de dorit si arata diferit.
povestea ca el inainte sa vanda le pipaie si isi da seama unde sunt facute dupa simtul suprafetelor. valabil si pentru uleiuri la care difera calitatea plasticului din care sunt facute bidoanele.
parerea mea, cele mai bune piese sunt cele montate pe linie la uzina.
berlina are 91.000 si am schimbat capetele de bara pe la 60.000 si 70.000. primul mai mult preventiv, avea un fff mic joc. al doilea era pe duca bine de tot.
acum la 91.000, cu ITP facut la incepututul lui decembrie si fara nicio avertizare, bieleta antiruliu dreapta s-a intins si s-a rupt.
wtf ?!?
MCV-ul are aproape 80.000 and still going strong fara nicio problema.
Comment
-
Nu generalizati aiurea. Aia cu pipaitul piesei... da-mi voie sa ma distrez copios.
Daca amicul e in domeniu de mult timp, asa cum sustii, atunci ar trebui sa stie ca marii producatori au fabrici dedicate, imprastiate in toata lumea. Lemforder are fabrica in Romania in care produce multe piese de articulatie, atat pentru "after-market" cat si pentru prim-montaj.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View Postexact asa si la mine...
WTF???
zona smulsa de cauciuc e produsa de bara stabilizatoare.
deci?
lemforder sau febi?
Acea sectiune spune multe...Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment