Piese De Origine Sau Alti Producatori ?!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Daca ma tin si pe mn 130de mi le ridic statuie... Eu stau indoi asa ca sunt made in turcia... Doar timp va arata ce valoare au. Eu am dat 150lei perechea de la autokarma.

    Comment


    • #77
      pana la urma capetele de bara sunt o loterie, daca ai norocul sa ti se sparga burduful si sa intre mizerie si apa garantez ca orice firma o fi o sa se duca in scurt timp...deci e bine sa urmariti cand aveti ocazia in ce stare sunt piesele pe sub masina si daca este un burduf spart sa il inlocuiti.

      Comment


      • #78
        Doar ca la capetele de bara de brand bun, burduful tine mai mult decat la no name-uri.

        Comment


        • #79
          Am pus capete de bara SWAG. Dupa vreo 800 km erau praf, atat burduful cat si articulatia in sine.

          Comment


          • #80
            Daca ai amortizoarele praf, articulatia praf si nici nu-i faci geometria dupa ce le schimbi, ai toate sansele sa te tina doar 800 km.

            In principiu, capetele de bara (si articulatia in general) cad atunci cand se uzeaza amortizoarele. De aia se tot povesteste ca piesele de fabrica tin cel mai mult - cum s-au dus amortizoarele, incepe sa cada si articulatia.

            Daca schimbi toata articulatia si suspensia de-o data, o sa vezi ca te vor tine tot atat cat te-au tinut alea de fabrica. Daca folosesti piese de calitate, nu ASAM si NGH.
            sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

            Comment


            • #81
              Originally posted by mariusstf View Post
              Capetele de bara Lemforder Made in Turcia sunt de aceeasi calitate ca cele Made in Germania?
              Am folosit piese "made in germany" si sunt varza, am inceput sa le evit. Ma refer aici la swag (capete de bara) si ngh (filtru de ulei si tampon motor). Facute foarte "artizanal" ca sa zic asa.
              Am mai scris pe undeva pe aici, o fabrica de confectii din Pantelimon producea haine "made in austria" (scria pe eticheta). Asa si cu piesele "made in germany". In cel mai bun caz ar trebui sa scrie pe ele "Made in Deuchland".
              Pe multe piese scrie un nume si "Germany" fara sa se specifice daca sunt fabricate in "Germany".

              Originally posted by vitriol View Post
              Daca schimbi toata articulatia si suspensia de-o data, o sa vezi ca te vor tine tot atat cat te-au tinut alea de fabrica. Daca folosesti piese de calitate, nu ASAM si NGH.
              Nicio piesa pe care o schimbi nu te mai tine cat cele din fabrica, chiar daca le schimbi in acelasi timp pe toate. Am un prieten care a lucrat la o fabrica de amortizoare. Cele pentru masinile din fabrica erau unele, cele pentru vandut ca piesa de schimb erau altele. Facute tot de ei, tot pentru masina respectiva, in aceeasi fabrica. D-aia ai garantie la masina 5 ani.
              Last edited by Fanez; 26 February 2016, 11:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #82
                Bine, ai dreptate, m-am entuziasmat prea tare.

                Dar sper ca ai inteles ideea principala din postul meu.
                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                Comment


                • #83
                  Ideea principala da. Sunt de acord sa pui piese de buna calitate (nu neaparat de origine).
                  "Daca schimbi toata articulatia si suspensia de-o data, o sa vezi ca te vor tine"... mai mult.

                  Comment


                  • #84
                    De proaste ce sunt ma tin Lemforder-urile made in Turkey (capete de bara si bielete de directie) la masina mea cea veche de prin 2010. Le-am inlocuit impreuna cu CosminCGK, am mers cu jante pe 17 si suspensie hardcore, am mers la indemanare, acum la Promo Rally unde se trece in viteza mare peste gropi, denivelari si psarturi intr-un ciment dubios.

                    M-au tinut astea mai mult decat cele originale (am schimbat pe garantie toate cele 4 articulatii ale directiei) in primii 3 ani, dupa care am incercat tot feul de furnizori de piese originale si "originale". Pana la urma m-am enervat si le-am schimbat pe toate o data cu Lemforder.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Buna alegere. Mi-a zis cineva ca a vazut capete de bara LeNforder fara umlaut pe "o".
                      Ceva gen AdiBas.

                      Comment


                      • #86
                        Am avut bascule lemforder. Foarte ok, mai putin ca in sub un an crapasera superficial bucsile. Nu bateau, nu joc. Nu mai tine minte daca la bascule sau la amortizoare erau bucsile romanesti, facute la arad parca.

                        Comment


                        • #87
                          Ce parere aveti despre farurile produse de ASAM, DEPO ?

                          Comment


                          • #88
                            Depo sunt foarte ok. Într-un an i ceva de comercializat Depo nu prea au fost probleme.

                            Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
                            My Ride ! B - 29 - TmT

                            Comment


                            • #89
                              Eu am schimbat chitul de ambreiaj de origine (disc făcut de valeo în colaborare cu luk, placa presiune luk 580 lei) , rulmentul de presiune (în cutie valeo 270 RON, dacă luam direct valeo era cu 50 lei mai ieftin). Ambreiaj hidraulic de acea asa scump, sincer mai bine lipsa.
                              Kit distribuție original (curea conti parca, rola nu mai știu 170 ron), pompa valeo 150 (de origine era 220 pierburg), toate luate din magazin și montate în service-ul lor cu garanție ca la 500 euro cu tot cu montaj (inclus și alte rahaturi antigel, curele, simeringuri etc), dacă se duc repede sau sare motorul de la punct sa am și eu o garanție ca doar nu am furat masina.
                              Tampon hidroelastic original 240, bieleta antirasturnare febi 66 ron, ulei motul 135 bidon 5 l, filtru ulei original 18 lei(purflux), filtru aer male 30 lei, filtru motorina delphi fostele de origine 71 lei (cel de acum de origine 110 lei) (mai toate luate după recomandarea vânzătorilor) schimbate de mine.
                              Lemforder mi-a fost recomandat de băieți din magazin, ei știu ce este bun, oricum asta o sa pun la direcție cand o veni vremea.

                              Și spun unii ca febi este firma bună, eu am pus pompa apă pe o alta mașină și a plesnit după 4000 km, acum nu mai recomanda nimeni pompe de la ei.
                              Last edited by Roman Claudiu; 31 July 2016, 00:29. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment


                              • #90
                                Ce prere aveti despre aceste flanse in combinatie cu rulment kyb, si amortizoare kyb?
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google