Accident Intre Logan Versus VW Polo

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Intre Logan Versus VW Polo

    După studierea pozelor , vă mai dau si cateva informatii :

    VW polo :

    motor , 1.9 SDI , din 2001

    Viteza : 5 km la ora

    Avarii :

    -janta indoita

    - fuzeta indoita

    - capat de bara de directie rupt ( forfecat )

    - 15 cm din prag busit

    - portiera infundata serios

    Nici un airbag sarit ( in lateral nu are ...deci nu a avut ce sari )

    Logan :

    - se vede ce a mai ramas din el după impact .

    - viteza declarata : 50 km la ora.

    avarii : se vede din poza + are si aer conditionat ! + parbriz crapat , nu cu capu, cu pumnii , ca omu conducea " sportiv " !!!

    Intrebari :

    - de ce i-au sarit ambele airbag-uri ? daca era doar soferu in masina ?

    - ce viteza credeti ca avea loganu ? sau cei 50 km sunt suficienti pentru " tuning-ul" efectuat ?

    mersic.

  • #2
    nu avem poze... pune poze
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #3
      Si pozele?
      Daca nu spui nimic nimeni nu se va certa cu tine.

      Comment


      • #4
        zorro6299..tu ai masina din gama wv?
        sigpic

        Comment


        • #5
          pozele :

          Pe scurt :

          VW polo, se apropie de intersectie...vizibilitate zero..inainteaza , incet ,incet.... cand ajunge in punctul din care se putea vedea " ceva" din dreapta..a fost prea tarziu..loganul care venea ca un ferrari... deja " se imperechea" cu vw..... cum viteza cu care circula loganu..era de doar 50 km la ora... inevitabil vw polo a fost " imperecheat" cu o honda ( albă) , parcata ca si restu masinilor ( in coltu intersectiei blocand vizibilitatea ).

          Rezultat: după cum se vede in poze.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            si rolul acestui thread care ar fi? Numai cu un soft care simuleaza transferul de energie prin metal, imbinarile si locul impactului, toate astea raportate la viteza si impuls, poti avea o parere obiectiva. Daca te referi a cui e vina, depinde cine nu a dat prioritate, cat despre saritul airbagurilor e ceva normal sa se declanseze ambele atata timp cat nu exista senzori de greutate in scaune.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Originally posted by valeriuciprian View Post
              zorro6299..tu ai masina din gama wv?
              Dap. acum da, am 2 vw. dar am avut si eu dacie candva...( vreo 4 cred ) deci NU intentionez sa discreditez sau sa supăr cumva firma sau orgoliile unui loganel departe de mine acest gand.... doresc doar sa ma informez despre cateva aspecte :

              - de ce s-au declansat ambele airbag-uri,
              - viteza de 50 km la ora declarata de logan ( de soferul din logan ) ar putea fi cea reală )
              - cum se comporta in caz de accident un logan

              mersic de intelegere ,

              Comment


              • #8
                1 Pentru ca asa trebuia din moment ce nu sunt senzori de greutate in scaune care sa-i "spuna" ca nu are pasager. Vezi postul lui darksid3.
                2 Nu stim si nici nu o sa-ti spuna cineva doar din poze asa ceva. Vezi postul lui darksid3.
                3 Din moment ce habitaclul este intact s-a comportat bine.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #9
                  ia mergi langa polo sa vezi daca are cuta pe plafon sau nu )
                  oricum nu-mi seamana a accident la 50 la ora
                  Last edited by Cristi_Xp; 5 May 2010, 16:07.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Cristi_Xp View Post
                    ia mergi langa polo sa vezi daca are cuta pe plafon sau nu )
                    oricum nu-mi seamana a accident la 50 la ora
                    , nu are nici o cuta nimic...

                    Desi impactul a fost puternic...cred ca majoritatea fortelor de impact au fost amortizate de logan .

                    Eu am apucat sa i-au o tura de volan stanga, fapt care a dus la evitarea unei coliziuni si mai puternice ( gen perpendicular )+ ca am fost proiectat cu usurinta in honda ( parcata in fata mea pe contrasens, in coltul intersectiei ).Daca soferul din logan, mă observa ( dar nu a avut cum din 2 motive : 1- nu se uita in fata, ci se uita in dreapta lui, pt a acorda eventual prioritate , daca i venea cineva din dreapta lui si 2 : nu avea cum sa ma vada din cauza masinilor parcate pe stga lui ) deci vizibilitate pentru el , in stga ( zero ) pt mine in dreapta tot zero..inevitabil ne am intalnit in mijloc

                    Noi ne-am inteles, ulterior accidentului...n-au fost probleme....decat cu cel cu honda , care după ce-si parcase neregulamentar masina...mai voia si despagubiri de ordinu a 10 mil lei. Inevitabil am ajus la militie....unde eu am ramas pieton 90 zile + 500 ron amenda.... cel cu loganu + cel cu honda si au primit copii după asig mea..... dar, DAR ulterior , doar cel cu logan si-a primit banii pt reparatie...celui cu honda refuzandu-i plata, pe motiv ca era parcat neregulamentar

                    In consecinta.... am facut contestatie ( deci mi a fost inapoiat permisu a 2 a zi ) si continuam la tribunal....EU considerand a fi o culpă comună ( militia nu si-a facut datoria ( nu a facut curat in acea intersectie, noi neavand vizibilitate), cel cu loganu nu circula regulamentar ( il locul meu putand trece oricand o ambulanta sau militie,pompieri...sau un cupil pe bicicleta care nu stie ce-i aia prioritate de dreapta - inevitabil l ar fi lovit ), iar cel cu honda a parcat a dreaq de neregulamentar

                    Ghinionul a fost cel cu honda , ca cel cu loganu era baiat de treaba si ne impacasem... fara implicarea militiei....dar desigur cel cu honda trebuia sa vrea ceva ..ceva ce n-a obtinut

                    Sper si va doresc sa nu patiti ceva asemanator......e ingrozitor de aiurea .

                    La cat mai multi km fara incidente !!!

                    Nu ti seamana a 50 km la ora ? dar a cat ? mai mult sau mai putin ?

                    mersic,

                    Comment


                    • #11
                      In primul rand, viteza Loganului (dupa cat e de indoit) clar putea fi mai mare de 50 la ora. In plus, pare ca a franat (din moment ce mare parte din impact se vede in deformarea capotei motor - deci masina era clar lasata de bot) si a si derapat. Norocul Polo-ului e ca a fost lovit intr-o zona de maxima rezistenta (uita-te SUB Polo, sa vezi acolo distractie...), iar impactul a fost preluat de stalpul fata, coloana de suspensie si (cu siguranta) lonjeroane. Iti spun asta dintr-o experienta similara de pe cand aveam Dacia 1300, eu stateam pe loc, iar o gagica cu un Golf V m-a pocnit cu vreo 30-40 la ora. Urmari: eu - lonjeron, pod pedalier, stalp stanga fata zob, iar Golful nu l-ai mai recunoscut (capota, bara, airbag, radiatoare, aripa + intaritura...).
                      The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                      Comment


                      • #12
                        Nu sunt eu agentul constatator insa nu iti pot da dreptate si stii de ce?Pai,in primul rand nu prea conteaza viteza loganului atata timp cat nu el a fost cel ce nu a acordat prioritatea de dreapta ... din poze eu vad ca erai trecut de jumatea intersectiei,deci se exclude faza ca nu ai vazut din cauza vehiculelor parcate(da,neregulamentar) si mai se exclude si faza ca aveai 5km/h...prea putin,poate ca l-ai observat prea tarziu,insa nu cred ca franai cand il vedeai,ci accelerai!
                        De ce nu ar fii normal sa se deschida ambele airbag-uri? ...
                        Cat despre tipul cu honda,daca veti ajunge la tribunal,sigur va "beneficia" de asigurarea ta si nu va primii decat o amenda pentru parcare neregulamentara.Cel putin asa vad eu lucrurile.
                        Permisul ti-a fost inapoiat pana cand se iau alte decizii,nu pentru ca nu ai fost vinovat.
                        Drive safe!
                        Sa ne tii la curent!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by CataLiNNN View Post
                          Nu sunt eu agentul constatator insa nu iti pot da dreptate si stii de ce?Pai,in primul rand nu prea conteaza viteza loganului atata timp cat nu el a fost cel ce nu a acordat prioritatea de dreapta ... din poze eu vad ca erai trecut de jumatea intersectiei,deci se exclude faza ca nu ai vazut din cauza vehiculelor parcate(da,neregulamentar) si mai se exclude si faza ca aveai 5km/h...prea putin,poate ca l-ai observat prea tarziu,insa nu cred ca franai cand il vedeai,ci accelerai!
                          De ce nu ar fii normal sa se deschida ambele airbag-uri? ...
                          Cat despre tipul cu honda,daca veti ajunge la tribunal,sigur va "beneficia" de asigurarea ta si nu va primii decat o amenda pentru parcare neregulamentara.Cel putin asa vad eu lucrurile.
                          Permisul ti-a fost inapoiat pana cand se iau alte decizii,nu pentru ca nu ai fost vinovat.
                          Drive safe!
                          Sa ne tii la curent!
                          Just, sau aproape just

                          Nu am sus ca nu am vreo vină...desigur ca am, dar cred ca vina se poate imparti la 4 .... stiu de ce mi-a fost inapoiat permisu"....stiu ca pana la terminarea procesului, ramane la mine, ulterior il voi duce de bunăvoie la militie, spun doar ca, am undeva pana-n 25 % sanse sa anulez acel PV, si pana la 99 % sa lungesc acest proces ...cel putin un an ( in care se vor da cateva termene, se vor audia cativa martori, voi prinde si vacanta de vara a judecatorilor...si se face iarna ).

                          Am intrat aproape de centru intersectiei, fiind masini parcate in dreapta mea, atat pe strada pe care eram, cat si pe strada cu care ma intersectam ( pe sensul de mers a loganului, pe stga lui, masini parcate de se intalneau cu cele de pe strada de unde venem....inevitabil trebuia sa ajung in mijloc - strada de pe care veneam eu este cu sens unic )
                          Corect, eu am accelerat si am luat de volan stga, in speranta ca el va frana si va lua dreapta.... putand sa ne evitam...DAR el nici nu privea in fata...ci in dreapta lui ....după impact, a coborat si nici nu stia ce a lovit...ca NU m a vazut nici macar de unde veneam...ca erau prea multe masini..iar el nici macar nu s a uitat .
                          Cat despre Honda...nu cred ca va beneficia de ceva in urma procesului...atat el cat si cel cu loganu sunt " invitati" , doar ca martori... eu ma " judec" cu militia rutiera, ca ei au intocmit P.V, cel cu honda, daca nu-i convenea situatia ( adică refuzul platii reparatiei de catre asig meu.... putea sa i dea separat in judecata )

                          mersic pentru discutie,desigur ca o sa va tin la curent cu procesul...termen 08.06.

                          Originally posted by JREwing View Post
                          In primul rand, viteza Loganului (dupa cat e de indoit) clar putea fi mai mare de 50 la ora. In plus, pare ca a franat (din moment ce mare parte din impact se vede in deformarea capotei motor - deci masina era clar lasata de bot) si a si derapat. Norocul Polo-ului e ca a fost lovit intr-o zona de maxima rezistenta (uita-te SUB Polo, sa vezi acolo distractie...), iar impactul a fost preluat de stalpul fata, coloana de suspensie si (cu siguranta) lonjeroane. Iti spun asta dintr-o experienta similara de pe cand aveam Dacia 1300, eu stateam pe loc, iar o gagica cu un Golf V m-a pocnit cu vreo 30-40 la ora. Urmari: eu - lonjeron, pod pedalier, stalp stanga fata zob, iar Golful nu l-ai mai recunoscut (capota, bara, airbag, radiatoare, aripa + intaritura...).
                          Viteza o fi fost de 50, maxim 60 km la ora....iar de franat, NU a franat, a recunoscut-o ulterior,nici macar nu se uita pe unde merge, NU avea de ce frana, nici nu m a vazuse + se grabea ca intarzia la o intalnire ( după spusele lui - avea de luat sotia + copilul de la scoala )deci se grabea..Nu a franat.
                          M-am uitat sub polo, nu are nik, nu e dacie...e rezistenta... si ma repet, probalil majoritatea fortelor s-au amortizat in logan + ca eu am luat si o tura stga de volan.... ceea ce cred ca a contat f mult pentru integritatea masinii.
                          Portiera de vw e destul de tare + are si o bara la mijloc prinsa la nivel ul balamalei spre inchiuetoare.... deci nu-i tabla de dacie din 1900 toamna.

                          bafta si fara incidente !!!

                          Ce m-a suparat la militian, la sectie, e ca mi-a sugerat :
                          mie mi-a spus : " ...data viitoare sa te dai jos si sa te asiguri, scoti capul ,te uiti apoi te duci la masina si continui drumu ...", părere de militian obosit .
                          lu ala cu loganu : .." data viitoare sa mergi mai usor cand te apropii de o intersectie si sa te asiguri din ambele parti...poate trec eu din stga cu masina militiei...si ma omori " ....asta da pagubă
                          lu ala cu honda : " ..bă, te-am pus eu sa parchezi acolo ?! ia-o cu tine in casa , ce te-am pus eu sa-ti cumperi honda civic ?! ".... asta e!
                          Last edited by zorro6299; 5 May 2010, 18:01. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            din cate stiu se beneficiaza doar de 50% din valoarea reparatiei in cazul in care masina a fost parcata neregulamentar ,restul de bani ii poate recupera in instanta daca te da in judecata, e dreptul lui .
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Deci pentru 2 bandouri zgariate, doar atat a avut...chiar o fost cocalar sa ceara pe loc sa i dau 10 mil....+ ca avea si casco, fiind pe lieseng
                              Eu i-am propus să i-o repar in service, cat o costa..da el nu su nu..10 mil, si din cauza lui am azuns la militie...fiind 3 masini implicate ( desi eu dadusem la pace cu loganu). Asta e !

                              Pt jumatate din reparatie.... deci nu-l costa nici in cel mai scump service mai mult de 4 mil ( maxim ), 2 fiind suportate de asigurator...sa mai faca proces .

                              bafta,
                              Last edited by Seba; 6 May 2010, 11:36.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google