If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am o Solenza de serviciu si am o problema mare cu apa, dupa 3 zile de ploi am gasit-o azi dimineata plina de apa aproape la nivelul presurilor, si cei mai rau ca si in aeroterma a intrat motorasul nu se mai invarte ca si inainte si parca e jacuzii cand o pornesc.
Daca a patit cineva poate ma lamureste pe unde intra?
Vezi sa nu ai furtune de scurgere a apei dupa parbriz infundate(uita-te sub pasajele rotilor fata).Mai uita-te la chederul de la parbriz ca am vazut la multe ca nu e suficient de lung si ramane un spatiu de vreo 5 mm. si mai uita-te sub bord pe partea soferului ca e o imbinare acolo si sa nu fi ruginit incat sa lase apa sa intre.
Am descoperit beleau era in locul unde este aeroterma in compartimentul motor nu inauntru are 2 gauri de scurgere apa prevazute cu 2 furtunase, desi au cam 2-3 cm, erau infundate bine cu mizerii si namol abia am reusit sa le desfund.
Acuma problema este apa care a intrat in toata masina o sa miroasa rau dupa ce se usca cred.
si cat o sa ii ia sa se usuce nici nu vreau sa ma gandesc...
ce poti face, tragi mocheta si scoti umplutura de sub ea (la logan e un fel de zapada artificiala), si cureti si apa (ca sigur bălteşte pe acolo). si asa o sa se usuce mult mai repede. eventual mai mergi si tu cu caldura pornita sa se usuce mocheta!
Da asta inseamna sa nu se uite omul mai des sub capota , la loganul meu am montat sita de tintari la masca de sub capota si am observat ca deja sa adunat frunze si alte minuni sub ea in jurul gaurilor de scurgere si nu e numai de 1an, in comparatie cu solenza care o am de 3ani.
Asa ca dragi colegi ca sa nu va faceti piscina in masini mai verificati "mizerile" care se aduna la scurgerile de apa si dupa mine puneti plasa de tantari la masca aia de plastic si asa nu o sa va mai treziti cu frunze,praf si alte minuni in fata cand porniti aeroterma,
Last edited by 12Vlad; 18 May 2010, 21:04.
Reason: Automerged Doublepost
Da dar filtru de polen e in interior pe cand sita o sa opreasca mare parte din impuritati sa intre chiar de la nivelul capotei e un real ajutor pentru filtru de polen (care oricum e pe drum astep sa se incaleazeasca un pic si-l pun sus) am facut ce era mai greu(decupat locul pentru el) .
vezi ca trebuie sa fie niste "dopuri" in podeaua masinii, ar trebui sa le scoti si apa se va scurge. daca nu are, ia un burghiu subtire 2-3mm si da gaura. apoi chitui si vopsesti la loc. oricum, sub pres si sub masina nu se vede. macar scapi de helesteul cu lebede si nuferi din masina.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Eu am vrut sa pun nuferi dar ideea ta @Seba nu-i rea, de dopuri nu am dat, dar maine iau burghiul si i fac cate o gaura in cel mai jos loc de sub presuri sa se duca apa.
Daca pun mastic e ok sau sa-i dau chit? cum ar fi mai ok?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment