Pai da...nu m-ar mira sa apara iar vreun "slagar" in genu mizeriei "faci pe prostu - prea rapid prea furios" in care un obosit sa mormaie cum ca ia foc loganu, desi cand au luat foc haudiuri r8, lamborginiuri si ferariuri si asta asa din senin, nu ca s-ar fi dat de'a dura prin sant, toata cocalarimea se facea ca-si numara capsunile...
Accidente (Must be 18+)
Collapse
X
-
Originally posted by CataFOF View Postala era picior de om acolo in primele sec. din filmulet ?
mama mama , urat de tot." Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Tot ce va intereseaza: stiri, program tv, vedete, stiri mondene, sport, meteo, horoscop, muzica, noutati auto, stiri din televiziune si timp liber
"Ambulanta i-a dus spre moarte pe doi oameni din Mehedinti! O alta femeie a fost grav ranita dupa ce salvarea care-i transporta pe toti 3 la spital, la dializa, s-a izbit violent de un parapet de pe marginea drumului. Soferul care gonea spre spital a suferit si el rani serioase. Potrivit primelor informatii, accident a avut loc din cauza vitezei cu care circula ambulanta. Se pare ca soferul a pierdut controlul autovehiculului intr-o curba. Accidentul s-a petrecut pe drumul national 56 A."
Puteti sa spuneti ce doriti, stiu ca pasagerii nu aveau centura, e parerea fiecaruia, sa aduceti contra-argumente, eu nu mai cred nimic din povestile cu siguranta in logan. Nu dau 2 bani pe acele 3stele. Habitaclul pare intreg desi masina a intrat in parapet vreun metru din cate vad. Motorul pare a fi impins spre pasageri desi teoretic (conform celor 3stele) trebuia sa ajute la atenuarea socului. Posibil(sau nu) si alte masini ar fi avut acelasi tip de deformare, dar sa nu imi mai spuna nimeni de siguranta pentru ca loganul nu este sigur, si nici sa nu mai faca comparatii in favoarea lui.Attached Files
Comment
-
Da' de ce esti tu atat de inversunat impotriva Logan-ului?
Eu zic ca este o masina la fel de sigura ca orice alta masina cu 3 stele obtinute la testele Euro NCAP.
Tu cum imi demonstrezi ca nu e o masina sigura?sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
mori si-n volvo la urma urmei..alea 3 stele presupun ca nu le-a dat pe branza si persupun ca cei de la ncap stiu despre ce-i vorba .." Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Comment
-
Masina unui prieten. Nici el nu stie cum a reusit sa intre sub o duba, pe Iuliu Maniu. Bineinteles ca nu purta centura. A avut mare noroc ca a dat cu fata in volan. Spun ca a avut noroc pentru ca, daca nu lovea volanul si trecea cu capul peste el, se lovea direct in coltul de la caroseria dubei (care era in interiorul masinii lui). Are casco, si cei de acolo dupa ce i-au facut constatarea i-au dat dauna totala (laureate, 2007, 27.000km). Reparatia a fost evaluata la 4600 de euro iar masina e evaluata la 5000 de euro. Masina functioneaza, doar ca are stalpul de la parbriz aproape rupt.sigpic
Comment
-
Originally posted by alexgrasu View PostMasina unui prieten. Nici el nu stie cum a reusit sa intre sub o duba, pe Iuliu Maniu. Bineinteles ca nu purta centura. A avut mare noroc ca a dat cu fata in volan. Spun ca a avut noroc pentru ca, daca nu lovea volanul si trecea cu capul peste el, se lovea direct in coltul de la caroseria dubei (care era in interiorul masinii lui). Are casco, si cei de acolo dupa ce i-au facut constatarea i-au dat dauna totala (laureate, 2007, 27.000km). Reparatia a fost evaluata la 4600 de euro iar masina e evaluata la 5000 de euro. Masina functioneaza, doar ca are stalpul de la parbriz aproape rupt.Fara Semnatura.
Comment
-
Originally posted by vitriol View PostDa' de ce esti tu atat de inversunat impotriva Logan-ului?
Eu zic ca este o masina la fel de sigura ca orice alta masina cu 3 stele obtinute la testele Euro NCAP.
Tu cum imi demonstrezi ca nu e o masina sigura?
Prea multe accidente in care ramai stupefiat cand auzi ca au murit persoane in logan la impat la 60/h Trebuie totusi o statistica, altfel nu am cum sa vorbesc nimic. Am un cunoscut care si-a indoit la propriu Golful 5 de un copac la 90/h. Nu a avut absolut nimic, poate ca si accidentul a fost de asa natura, dar cred sincer (parerea mea dupa ce am vazut accidentul de la mine din judet de asta iarna, prezentat de mine mai sus, postul#234 cu 2 morti in logan iar fordul un pic strambat in fata) ca daca era logan, era o sansa sa fie si mort acum, poate da poate nu dar o sansa era.Last edited by lord_wader; 26 May 2011, 14:01.
Comment
-
Prostia in Romania, este ca se moare la impact de 60 km/h pentru ca sunt tot felul de ciumpalaci care folosesc tot felul de clisee idioate, mestecate in viata de zi cu zi, gen "lasa-ma frate cu centura aia, daca e sa mori, mori si mergand pe trotuar, iti cade ceva in cap si mori". Pai bai prietene, daca porti centura aia, ai mai multe sanse sa supravietuiesti la un impact cu 60 km/h, decat daca nu o porti! Sunt multi care accepta astfel de clisee fara macar sa se gandeasca un pic cu capul lor.
Ala cu golf-ul, iti spun sigur ca nu avea cum sa supravietuiasca la un impact cu 90 km/h, cu un obstacol fix, asa cum este copacul. Eu cred ca a avut o viteza mult mai mica. Nici n-ai idee ce forta apare in corpul omenesc la un asemenea "stop" (de la 90 km/h la 0).
O nu stiu ce gimnasta, acum vreun an, a murit intr-un impact cu un pom, cu tot cu centura pusa, intr-o Skoda Fabia care era foarte putin deformata in fata. Cred ca a avut maxim 50 km/h in momentul impactului.Last edited by vitriol; 26 May 2011, 14:23.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Originally posted by um2802 View PostLa 60 km/h in o coliziune cu un corp dur fix (pom, zid, etc) forta G aparuta datorita impactului iti rupe organele interne chiar daca tu ai centura prinsa.
eu n-aveam absolut nimic.
e adevarat daca era zid sau copac ceva fix era mult mai rau pt ca duba a zburat peste 10 metri de locul impactului cu rotile blocate.
loganu are 3 stele si le merita. la impact lateral sta putin mai rau ca alte masini cu pretentii mult mai mari.o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment