If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
M5-ul modificat de G-Power face 0-100 km/h in 4,2 sec.
Brabus S V12 S Biturbo face 0-100 km/h in 4 sec. Deci nu e cel mai rapid model cu patru usi existent in lume.
Se pare ca transmisia e conceputa pt. viteza in detrimentul acceleratiei!Bun!Astea sunt datele empirice, oare in realitate le atinge?totusi e o masina cu un centru de greutate destul de ridicat pt. asemenea viteze...nu mai zic de aerodinamica, etc!De obicei formele sunt altfel decat in cazul de fata!Oare stabilitate?Dar ce mai conteaza...la viteze foarte mari se merge doar in linie dreapta
PS: Nu am inteles de ce in general germanii limiteaza bolizii la 250 km/h...inclusiv M6...sau M5...sau AMG CL 63
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Se pare ca transmisia e conceputa pt. viteza in detrimentul acceleratiei!
Finally, cineva si-a dat seama ca nu prea poti obtine o masina care sa fie cea mai tare din segmentul ei(sedan in cazul de fata) atat la 0-100 cat si la top speed.. Ori un ori alta...
viteza ca viteza, dar si acceleratia cred ca e fantastica la bmw-ul asta...
Crezi?
Ma intreb dc vi sa pare asa tare 730 hp, sunt filmulete pe youtube cu mustanguri de 900 hp dar cel mai mult ma uimit unul de 2000hp care era la un dyno test si era legat cu 4 franghii. O fi fake? Cautati si voi '2000 hp' sau 'mustang 2000 hp'
Finally, cineva si-a dat seama ca nu prea poti obtine o masina care sa fie cea mai tare din segmentul ei(sedan in cazul de fata) atat la 0-100 cat si la top speed.. Ori un ori alta...
Se pot construi astfel de masini: pentru bmw asta ca sa aiba si acceleratie pe langa top speedul de 400km/h ar trebui construita o cutie de viteze cu vreo 10 trepte...
DA!...una dintre ele este Corvette Sledgehamer!Prinde suta in mai putin de 4 secunde...iar viteza maxima peste 400 km/h!Interesant e ca americanii au reusit performanta asta in 1988...pe vremea aia la noi se mostenea Dacia din tata-n fiu!
PS: Are 898 CP la un motor de 5.7 L V8....oare cum o fi?Eu am condus unu' de 400 si ceva si era avion de lupta pe bulevard!
In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment