vasta nu stiu daca e o problema uite eu am facut scoala cu un instructor de 67 de ani si e mare sofer nu dormea la volan i place viteza tot ... dar asta se rezolva cu analizele medicale periodice . Cand medici zic ca nu mai esti apt sa poti conduce ...predai permisu si ........ (te impusti ) glumeam
sofer profesionist...
Collapse
X
-
Originally posted by raduprov View Postaveti dreptate .. odata poate ne va fii de folos scoala de soferi de profesionisti
@ Rocri nu cred ca e o problema ca atunci cand e motorul cald sa nu lasi beculetele sa se stanga .. si eu mai fac asa cateodataCel mai lent 1,6 8v
Comment
-
-
Originally posted by Rocri View PostDepinde de model H2 are aproximativ 3900 de kg, H3 are 2980 kg.
H3 are 2132 Kg si H2 are 2980 kg, deci nu e cazul de categoria C.
Comment
-
te inteleg Rocri cu replica ta urmeaza sa dau si eu replici .. lu taicamiu.
si fostul meu instructor are 65 de ani sofer profesionist pe toate categoriile , deci toate toate de la cea mai mica masina la cea mai mare si nu a avut permisu luat niciodata si alte chestii. .. conduce legal .. apr cum scrie carteaIts just a car ...
Comment
-
Originally posted by dukone View Postsc ca ma bag si eu dar cati dintre voi a condus TVeu sau RABA fabricate 1900 toamna care se conduceau vai de mama lor si de aceea acei soferi batrani si cu experienta sunt mult mai atenti cu frana si o tureaza mai mult. Lea intrat in reflex dupa sute de mi de km si de aceea au alt stil de condus . cred eu cunosc cazuri. sc inca o datasigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
-
...
Ieri am plecat in Bucuresti (locuiesc in apropiere) cu mosul si m-am bucurat enorm:
la fiecare plecare o tureaza de-o innebuneste, ii da 3000 de ture, nu ti-ar lua piciorul de pe ambreiaj mai repede nici sa il omori, iar la drum intins de multe ori o subtureaza. Merge frumos cand are 100, sau 120, si cand vine un oras o lasa incet cum e firesc, pe la 50 dar nu mai schimba viteza, merge nene intr-a 5-a pana cand incepe sa trepideze masina, ca sunt zebre si o lasa usor, si cand isi da seama sa schimbe viteza de multe ori o baga intr-o viteza mult mai mare decat ar fi normal. El pentru o nenorocita de 40 la ora ii da a patra, ce sa va spun ba fratilor, sunt dezamagit. Eu nu am aceeasi siguranta ca el la volan, experienta se vede si exercitiul indelungat, dar la cum foloseste motorul e muci.
La intoarcere am condus eu, mosu disperat frate, la inceput aproape tipa sa pun frana. Ca eu nu puneam ca el trantind cu piciorul in frana, ci o puneam din timp ca o stiu cum tine si opream taman bine cand erau semafoare sau blocaje. El vrea neaparat sa simta ca e bruscata masina, altfel nu are incredere, zice ca intru peste aia din fata.
Morala pentru mine: batranul la volan care nu e obisnuit cu turismele moderne si si-a facut viata pe camioane e de evitat ca iti strica masina.
Comment
-
dau un exemplu de sofer profesionist . unchiumiu` a fost sofer de la 18 ani. anul asta si-a luat TIR nou-nout deci e sofer cu experienta. Cand i-am dat loganu ma gandeam sa mi-o bruscheaza cum e invatat cu camioanele. Spre surprinderea mea a mers excelent. Nu o subtura , nu o tura excessiv, frana lin punea. Parca cunoastea masina de o viata . Deci nu toti soferii profesinisti sunt asa L-am rugat sa-i dea cate un scartz nu a vrut a zis ca ma invat la de-astea si de ce sa imi bat joc de masina cand pot sa am grija de ea . In plus mi-a mai explicat si niste mici smecherii de-ale soferiei ca ....de pan` la urma si io am B C E Mi-a explicat niste chestii si tehnici de condus de care instructoru nici nu cred ca a auzit. In concluzie am ramas impresionat si i-as da masina oricand oriunde. Incredere deplinasigpic
Comment
Comment