Cam de 2 saptamani nu mi s-a mai oprit motorul semn ca topicul asta chiar prinde bine. Si nu ma refer doar la problema mea cu opritul motorului.
sfaturi de la cei profesionisti (sau cu multa experienta) pt cei mai tineri
Collapse
X
-
Cu ambreiajul trebuie sa te porti foarte fin, mai ales in acel loc in care debraiaza. Incearca sa cunosti unde prinde ambreiajul si la pornirea de pe loc lasa-l sa urce foarte incet in acel loc. Sau mai bine, dupa ce ai observat ca masina incepe sa se miste mai tine-l acolo 1-2 secunde si doar dupa aceea ii dai drumul in sus la fel de fin. Si nu uita de acceleratie, mai tureaza si tu un pic motorul ala ca n-are nimik. Cu motorul la relanti ai cele mai multe sanse sa-ti moara. Daca te misti incet in trafic nu are nimeni treaba cu tine cat ai lamaitza. La fel daca-ti moare motorul. Dar daca moare si a doua oara s-ar putea sa "primesti" niste claxoane. Cel mai important e sa nu te grabesti sa repornesti motorul. Vorba aceea: graba strica treaba.
Numai bine...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Atentie La Animale!
Aseara am venit dinspre Oltenita pe DN31. La iesirea din localitatea Manastirea, chiar intr-o curba unde incepi sa urci nitel, mi-a "rasarit" in fata o ciurda de vaci.Aveam cam 40-50 km/ora. Am dat un claxon scurt si primele 2 bucati/vaci s-au oprit poate o secunda, timp in care am virat stanga pe contrasens si le-am ocolit. Ma gandesc ca daca nu claxonam si aveam si viteza mai mare, o faceam biftec. Dar si vaca nitel pe mine...Si masina...Sau daca venea vreo masina din sens opus...
Un BMW sau ceva asemanator aflat in spatele meu a franat la cativa centimetri de bovine. Asa ca atentie (si) la animalele de pe sosea. Fie ele cu 4 sau cu 2 picioare!LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!
Comment
-
Originally posted by darksid3 View PostMartorul ESP-ului se aprinde undeva pe bord atunci cand intra in functiune, de exemplu iarna poti sa-l vezi mai des aprins!ESP-ul sta activat cam tot timpul, doar cand apesi butonul se dezactiveaza dar la urmatoarea pornire a motorului, se va activa din nou!Ciudat este pentru ca ar trebui sa se aprinda butonul ESP atunci cand este dezactivat!sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Am parcurs peste un milion de kilometri cu o gama diversa de autoturisme,masini de teren,van-uri,microbuze. A fost un privilegiu pentru mine sa pot simti fizic diferentele intre motoare,transmisii,suspensii,comenzi,ergonomie ale fiecarui vehicul in parte. De la bun inceput am imbratisat prudenta si respectul fata de pietoni si partenerii de trafic indiferent la volanul carei masini eram. Am vazut multe de-a lungul anilor si am retinut in experienta mea ceea ce am crezut mai bine : sa nu confund semnele de circulatie cu natura,sa fac diferenta intre ceea ce poate masina si ce pot eu,sa fiu mereu cu ochii in oglinzi,pe indicatoare si mai ales,sa ANTICIPEZ intotdeauna pericolul...Care apare practic din nimic. Asa am ajuns sa am din prima zi si pana acum carnetul in portofel si nici un eveniment rutier produs din vina mea. PRUDENTA deci,o socotesc fiind mai presus de toate,apoi increderea in reflexe si rezistenta la volan. Si de ce nu,placerea de a conduce in siguranta,pentru toti...
Comment
-
Parca am mai spus taica-meu este sofer profesionist cu cel putin 1 milion de km (nu exagerez), la fel pe o gramada de masini. Stiti care-i primul sfat pe care mi l-a dat pentru mersul pe sosea si pe care mi l-a repetat de zeci de ori?
" Tot timpul sa stii ce ai in spate si in lateral". Si o vorba de a lui: "cu dreptatea in mana mori" in traducere daca te bazezi ca ceilalti respecta legea ai incurcat-o.Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Corect cristi_LCD...Si tata la fel mi-a tot zis...Si chiar in unele momente imi acoperea oglinda retrovizoare si ma intreba ce am in spate, si trebuia sa-i zic cat de cat unde si ce masina se afla in spatele meu...Asta sa stii ca mi-a prins foarte bine, asta salvandu-ma dintr-un accident chiar la mine pe strada in bucuresti ( adica accidentul s-a produs oricum dar nu am avut nici gatu rupt nici n-am pupat volanul ).
oricum sfaturi nu cred ca avem cum sa dam, fiecare e pe capul lui, fiecare invata din experienta proprie, asa ca eu am invatat la fel sa anticipez cat de cat cateva miscari inainte ca participantii din trafic sa le faca, ca dovada am scapat din o gramada de situatii stupide chiar, am strabatut europa in lung si-n lat fara incidente, nici macar minore, nu stau pe frana deloc aproape, placutele la golanelul meu schimbandu-le la 60.000 km....
parerea mea asadar : fara graba, ca daca conduci cu viteza constanta e mai bine din motivele enumerate mai sus; cu ochii-n patru ca degeaba esti tu AS, is altii care te fac praf; respect de sine la volan, nu respect pentru ceilalti, avand respect de sine vine si celalalt ; ai masina puternica...Foloseste-o cu cap, in doze de bunsimt, si totul va fi ok...
ar mai fi multe dar oricum fiecare da de ele la un moment dat
respect!Life is short...play more!
http://www.loganclub.ro/forum/bolo-t4578.html?t=4578
Comment
Comment