sfaturi de la cei profesionisti (sau cu multa experienta) pt cei mai tineri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Is mai multi da' intra mai tarziu! acuma lucra!
    http://www.loganclub.ro/forum/prestige-f53.html

    Comment


    • #62
      Masini din ce in ce mai multe,iar strazile sunt acelasi ca acu 20 de ani,doar ca mai au si benzi ocupate in permanenta de masini parcate(in orase),de aici si numarul mare de accidente si stresul din trafic.Vorbind de Logan masina cu aderenta f. redusa la viteze >120 km/h ,iar ce vreau sa precizez este ca dupa 9ani benzinar, am vazut o mare diferenta de cand am trecut pe DCI ,motoarele sunt mai naravase si greu de controlat dupa ce intra in turatii si sunt incalzite bine. Concluzie forjati bine un diesel intrun loc retras pana il stapaniti si dupa aia starnitii caii. Salutari din Bacau.

      Comment


      • #63
        Dau dreptate lu brutus tot mai multe masini si nu se schimba nimic cu strazile ce-l putin asa e in lugoj , sincer nu cred sa fie asta problema ca uni parcheaza pe prima banda , ce-l putin in lugoj sa fie prima banda e un lux infine , trebuie sa avem grija cum parcam mai ales in orase sa fie intr-un fel in care nu incurcam pe alti si sa nu riscam sa avem masina avariata oricum sunt destule cazuri cand se gaseste cate unu sa-ti loveasca masina , eu tot timpu cand parchez undeva in oras sunt atent si ma gandesc cum a-si reactiona eu daca ar parca masina cum am parcato eu.
        Bart: I am through with working. Working is for chumps.
        Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

        Comment


        • #64
          @B96RFB schimb eu la 3500 si am doar 8 valve damite al tau care este motor "mai de turatie". Stii care-i faza. Daca nu bagi brusc piciorul in acceleratie si schimbi la rotatiile spuse de tine ai consumul cel mai scazut..
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #65
            Am citit tot ce este p acest thread si recunosc ca am invatat multe si m-au pus si pe ganduri :-s acum... intrebare tampita ... la 1 km inainte de semafor sa zicem scot din viteza si o las pe liber ... de ce nu e bine? E mai ok sa dau drumu la gaz si sa o tin in viteza pana scade turatia si cere alta treapta?
            sigpicMy ride

            Comment


            • #66
              Oare?

              Originally posted by brutus View Post
              Masini din ce in ce mai multe,iar strazile sunt acelasi ca acu 20 de ani,doar ca mai au si benzi ocupate in permanenta de masini parcate(in orase),de aici si numarul mare de accidente si stresul din trafic.Vorbind de Logan masina cu aderenta f. redusa la viteze >120 km/h ,iar ce vreau sa precizez este ca dupa 9ani benzinar, am vazut o mare diferenta de cand am trecut pe DCI ,motoarele sunt mai naravase si greu de controlat dupa ce intra in turatii si sunt incalzite bine. Concluzie forjati bine un diesel intrun loc retras pana il stapaniti si dupa aia starnitii caii. Salutari din Bacau.
              Nu sunt eu cel mai bun mecanic, dar sa forjezi un dizel nu cred ca e cel mai bine spus. Diesel nu este pentru forja ci pentru fortza. Eu zic sa terminam odata cu masinile diesel care fac liniutze. Da, au putere, da pot avea un start bun, dar daca o duci la turatii mari si o omori in oras, va avea o viata scurta. Nu crezi ca la F1 ar folosi motoare diesel daca ar fi asa? Scopul lor este sa consume putin pe distante mari si sa aibe putere.
              Parerea mea.
              :flower:B 96 RFB:flower:
              :dirol:

              Comment


              • #67
                Nu ai dreptate la partea cu viata scurta. O gramada de raliuri au fost castigate de diesele. Motoarele de formula 1 sunt motoare cu viata scurta de 2-3 curse si sunt motoare aspirate (este interzis turbo din cate stiu). Ori un diesel aspirat e locomotiva nu auto.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #68
                  Vrei sa spui ca un motor diesel se simte bine turat?
                  :flower:B 96 RFB:flower:
                  :dirol:

                  Comment


                  • #69
                    La fel de bine ca un benzinar dar pastrand proportiile. Unul se simte rau la 4500 rpm altul la 6500 rpm.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #70
                      Acum serios Ferrari de ce nu scot motoare diesel? "O gramada de raliuri" asa cum spui tu nu stiu ce inseamna, dar acolo din cate am citit acum sumar era vorba de motoare de 300 cai putere. Pai un camion are vreo 500cp. Ala e sportiv? Ma rog e chestie de gust, dar fiind dat topicul eu vroiam sa ofer un sfat pt motoarele diesel. In orice servis ai merge nu sunt recomandate pt liniute sau turatii excesive. Inca odata vorbim de cele care sunt in dotarea Logan
                      :flower:B 96 RFB:flower:
                      :dirol:

                      Comment


                      • #71
                        Pentru liniute si turatii excesive (repet pastrand proportiile) nici benzinarul Logan nu este recomandat. La ambele tipuri de motoare supraturarea dauneaza la fel de mult. Expunerea mea referitoare la diesel a fost ca principiu, ideea ta de baza ca Loganul diesel nu este masina sport este adevarata dar nici loganul benzinar (oricare ar fi el) nu este masina sport.
                        Ferrari nu scoate automobile el scoate masini sport iar pe o masina sport nu se pun motoare diesel dar nu pentru ca nu sunt fiabile sau nu rezista la turatii marii(pentru un diesel) ci pentru ca nu au demarajul unui benzinar turbo. Plus ca in particular la aceasta firma nici nu au experienta cu diesel-ul.
                        Asa ca mai bine completez eu(daca nu te superi): "Eu zic sa terminam odata cu masinile diesel care fac liniutze. Da, au putere, da pot avea un start bun, dar daca o duci la turatii mari si o omori in oras, va avea o viata scurta." - Valabil si pentru Loganele pe benzina.
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #72
                          Am un prieten care are logan din 2004 1.6. de 4 ani are masina, o forjeaza zilnic(e curier).si totusi motorul merge ca uns. parerea mea ca benzinarele sunt masini de turatii 2500 - 5000 de rpm

                          Comment


                          • #73
                            Eu nu sfatuesc pe nimeni sa forjeze masina la turatii asa mari cu toate ca eu o rup in doua in fiecare zi (nu am nici o problema).Toata treaba e ca scurtezi viata motorului putin....dar ce poti cere de la un 1.4...trebuie sa il turez daca vreau ceva de la el

                            Comment


                            • #74
                              Vreti masini sport ? luati-va din comunitate niste coji,modificati motoru,suspensi si alte cele necesare pt a avea o masina sport ca sa va dati liniute sau alte curse legale sau ilegale,cu potential nu transformati loganu in masina sport pt ca nu a fost si nu va fi pt moment
                              sigpic

                              Comment


                              • #75
                                Originally posted by Rocri View Post
                                Nu ai dreptate la partea cu viata scurta. O gramada de raliuri au fost castigate de diesele. Motoarele de formula 1 sunt motoare cu viata scurta de 2-3 curse si sunt motoare aspirate (este interzis turbo din cate stiu). Ori un diesel aspirat e locomotiva nu auto.
                                Daca tu imi dai cateva exemple de raliuri cu motoare diesel (in afara de Audi...si la ala LeMans) eu promit sa scot V8 de pe Corvette si sa bag diesel....sau il trec pe GPL!....si sa fim la obiect...un motor turbo benzina vs motor turbo diesel= benzina da puf si fum la diesel din orice pozitie!Fara suparare!

                                PS: La formula 1, un motor are 90-100 kg in conditiile in care scoate 900 cai putere...e logic sa nu fie fiabil...nici nu e proiectat sa fie fiabil!Deci aia e altceva!
                                Last edited by darksid3; 10 April 2008, 17:42.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google