sfaturi de la cei profesionisti (sau cu multa experienta) pt cei mai tineri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    corect d-fens.pai cine nu vrea sa accepte sfaturile alora nu cred ca o sa invete vreodata ceva. iar despre celelalte tupeul e cateodata bun dar teribilismul+masina nu= love...
    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

    Comment


    • #47
      domle cita dreptate ai
      asa ziceam si eu bre
      amindoi dinaintea mea
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • #48
        eu va pot spune la fel ca si csebalyn ca daca respectati legea ve-ti fi multumiti.
        de un an respect cu strictete liniile continue de exemplu merg 2 km ca sa intorc la semafor dupa care vin inca 2 inapoi.satisfactia este ca de un an am 0 puncte iar alti colegi de ai mei care parcurg aceiasi km ca si mine au luat si pauza pentru cumul de puncte.
        pot spune ca am fost un pericol public dar mai ales de cand a intrat noul cod m-am potolit.pretul greselilor se plateste foarte scump.
        un accident cu victime sau alcool te poate urmarii toata viata.
        asta e figurile costa si nu le vad rostul.
        care doriti sa va aratati vitejia o puteti face la probele locale de indemanare si nu pe strada.

        Comment


        • #49
          am vorbit acum cateva zile cu un tip care are citroen c4 si el zicea ca daca o lasa in frana de motor ii consuma mai mult decat pe liber (are consum instantaneu). difera chestia asta cu frana de motor in funcite de motor (scuzati repetarea) ?
          If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

          Comment


          • #50
            Conducerea pe drumuri de munte (serpentine):
            -Urcarea: se face cu cea mai mare treapta de viteza ce permite conducerea in siguranta si fara a subtura motorul, curbele se negociaza cat mai mult pe interior (se taie curbele, dar nu riscant!). Daca observati ca cel din spate doreste sa va depaseasca, dar nu are vizibilitate si voi aveti, semnalizati dreapta, mentineti directia si viteza de deplasare si lasati-l sa va depaseasca.
            -Coborarea: se face cu cu masina in treapta de viteza cu care s-ar urca acea panta. NU SE COBOARA CU MASINA SCOASA DIN VITEZA! Daca e o coborare lunga (ceva gen Balea Lac - Curtea de Arges ~80km), la fiecare 20-30', opriti si verificati temperatura rotilor. Pentru a preveni incalzirea rotilor folositi cat mai putin frana de picior si cat mai mult frana de motor.

            Conducerea la ses e oarecum simpla. Nu trebuie decat sa conduceti relativ constant, fara teribilisme, preventiv (semnalizati din timp intentia de a depasi), lasati-va depasiti, ATENTIE LA ANIMALE si ATENTIE LA PIETONI in localitati.

            Comment


            • #51
              si acum ca am vazut si ce a zis spike, de ce se coboara panta in treapta de viteza necesara urcarii. am auzit asta de la multi, dar care este explicatia? teoretic masina in aceeasi treapta de viteza cu care urci o pana, cand cobori sta mult mai turata, nu?
              If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

              Comment


              • #52
                Chiar daca masina merge mai turata, viteza de deplasare e mai mica decat daca ai fi in treapta superioara si n-ar mai fi nevoie sa folosesti frana de picior.

                Comment


                • #53
                  Luati aminte de la Sp!ke! asa ceva nu se invata la scoala de soferi . Eu merg aproape in fiecare zi pe serpentine ( Bran- Fundata ) si daca nu respecti aceste reguli risti sa o iei dadura . Cand nu era trafic am incercat sa vad ce se intampla daca faci invers decat ceea ce s-a mentionat...concluzie : iesire pe contrasens....viteza prea mare in si inainte de curba ( daca nu folosesti frana de motor)....Oricum e bine sa inveti aceste lucruri . Eu le stiu de cand mergeam cu bicicleta sau scuteru`
                  sigpic

                  Comment


                  • #54
                    multi km, accidente recente

                    Salutare! Consider ca in cei aproape 6 ani de cand am permisu ca am facut destul de multi km. Cred ca peste 100.000 km. Am facut o parte din Europa de mai multe ori. Am condus zeci de modele de masini, de la autoturisme la tiruri. In toata perioada asta singurul incident pe care l-am avut a fost a am zgariat o skoda octavia dar foarte usor... a ieshit cu pasta de lustruit. In schimb acum o luna am savarsit 3 accidente in 3 saptamani.
                    Primul meu adevarat accident, o tipa mi-a taiat calea, vinovata a fost ea.
                    Al doilea, unul usor, din neatentie si graba, cu aripa dreapta spate... am agatat o bara de autobuz.
                    Al treilea, urat si din vina mea. Ma duceam la aeroport sa iau avionul la 6 dimineata, un taxi a franat brusc, eu aveam ceva distanta fata de el, rulam cu 60, am pus si eu frana si m-am dus ca sania. In dreapta masini, in stanga oameni. Nu am mai apucat sa fac nimic.
                    In schimb m-am ingrozit cat e de slaba tabla pe logan.
                    Oricum, nu stiu daca sunt in masura sa dau sfaturi dar un lucru pot sa il recomand: lasati-o moale in oras, nu va enervati pt toti dobitocii, lasati teribilismele ca nu e loganul de asa ceva si incetiniti din timp. Daca mai imi vine ceva ce a am uitat sa zic mai adaug posturi pe parcurs.
                    Sanatate si cati mai multi km fara incidente.

                    Comment


                    • #55
                      ei, te mai invata si ce-a zis spike, dar depinde al dracu de mult de instructor, daca e "de oras" sau mai merge si in afara...
                      venox, daca nu s-a lasat cu victime, e ok...tabla se repara sau se arunca, oricum e consumabila. important e sa invatam cu totii din greselile proprii, dar la fel de important e sa ne dam seama cand gresesc altii si sa invatam si de acolo cate ceva.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #56
                        Iti multumesc pt ce ai sp despre mine dar si pentru urarea ta!Si eu sper sa nu am probleme dupa ce iau carnetu(de aceea vreau sa stiu cat mai multe de la soferii mai experimentati)!BaFtA!

                        Comment


                        • #57
                          Am si eu o intrebare ! Nu am gasit pana acum un raspuns clar de la cineva pertinent referitor la ce turatii e recomandat sa mergi cu un 1.6-16V. El oricum la 140 are aproape 4000de ture. Ma rog nu ajunge acolo. Dar as vrea sa stiu cum e recomandat sa mergi cu un astfel de motor. Eu sincer conduc mai sportiv si schimb cel mai devreme la 3000 de ture. In rest 3500, rar 4000. O sa crape mai repede motorul? Cei de la dacia au spus ca fiecare conduce in stilul sau si in functie de ce preferinte ai poti schimba treptele si la turatii mai mari. PRECIZEZ CA NU MA INTERESEAZA CONSUMUL DE CARBURANT.
                          :flower:B 96 RFB:flower:
                          :dirol:

                          Comment


                          • #58
                            Am de 2 ani carnetu deci sunt inca incepator , am ceva experienta dar nu destula inca sa pot da sfaturi utile.Dar tot uitanduma la televizor am ajuns la o concluzie nu are rost sa te grabesti mai ales daca stii unde mergi viteza ucide , am vazut aseara la televizor un tanar din siubiu a murita fiindca gonea ca nebunu prin oras si ce e mai grav ca nu era singur in masina deci acu stau si ma intreb ce e mai important sa mergi ca nebunu prin oras sa-ti impresionezi prietena si sa-i pui in pericol si pe restu participantilor la trafic sau sa mergi corect ? Cine a pus toate semnele de circulatie limitari de vitreaza etc...nu le-a pus acolo doar asa fiindca vroia sa se afle in treaba sau sa ne incurce pe noi , alea sunt puse cu un scop chiar daca uni inca nu inteleg asta , am auzit unii soferi care mi-au spus ca din greseli inveti :parerea mea si o sustin e ca in circulatie nu e bine sa inveti din greseli , o mica greseala poate duce la o nenorocire.
                            Bart: I am through with working. Working is for chumps.
                            Homer: Son, I'm proud of you! I was twice your age when I figured that out.

                            Comment


                            • #59
                              Mie mi-a luat ceva timp pana m-am prins ca e bine sa franezi cu motorul in viteza... de cateva ori au scartait rotile... si citind manualul de la logan am remarcat ca scrie acolo ca motorul trebuie mentinut cat mai mult timp in viteza, nu pe liber.
                              multumesc pentru ca impartasiti din experientele voastre, asa vom deveni mai buni, cu totii!
                              respect

                              Comment


                              • #60
                                Repet

                                Originally posted by B96RFB View Post
                                Am si eu o intrebare ! Nu am gasit pana acum un raspuns clar de la cineva pertinent referitor la ce turatii e recomandat sa mergi cu un 1.6-16V. El oricum la 140 are aproape 4000de ture. Ma rog nu ajunge acolo. Dar as vrea sa stiu cum e recomandat sa mergi cu un astfel de motor. Eu sincer conduc mai sportiv si schimb cel mai devreme la 3000 de ture. In rest 3500, rar 4000. O sa crape mai repede motorul? Cei de la dacia au spus ca fiecare conduce in stilul sau si in functie de ce preferinte ai poti schimba treptele si la turatii mai mari. PRECIZEZ CA NU MA INTERESEAZA CONSUMUL DE CARBURANT.
                                Este vreun specialist pe aici?
                                :flower:B 96 RFB:flower:
                                :dirol:

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google