Care are o poza cu un filtru de aer pentru Logan diesel sa o posteze aici . Mersi
Filtru aer Logan diesel
Collapse
X
-
n-are rost sa pui filtru de aer sport pe diesel, daca asta e "dedesubtul" intrebarii...nu se simte mai nimic din cauza ca ai turbina. in plus, daca iti scapa ceva mizerie prin filtru, in timp poti sa-ti iei adio de la turbo.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
"Piese de origine"
Originally posted by valeriuciprian View PostAsta e de la 1.5 70 cp...Original...Cred ca e la fel la 85.
Pentru ca la revizia de 10000 de km am cumparat filtrul de la service (cu "doar" 101,48 RON, in Martie 2008!) am hotarat ca la revizia de 20000 de km care va fi saptamana viitoare sa ma duc cu piesele in traista (mai putin filtrul de motorina ca nu stiu ce tip e la mine...)
Asadar,,,trec pe la o pravalie si cer filtru de aer, pentru logan diesel,,,si imi arata unul cu ambalaj Renault (mai toate elementele clasice, dar cu deschiderea cutiei pe lateral, nu pe sus, asa cum se vede la cel din poza) la un pret "cumsecade",,,25 RON
Pe cel din atasament am dat 75 RON (ce parere ai ValeriuC de acesta? E si un alt cod fata de cel postat de tine, nu a avut nici folia de plastic)
Al meu, de pe masina, este tot cu garnitura galbena si buretasul acela de pe filtru, alb (ma rooog,,negru de praf, acum); la motorul (65 CP) tatalui meu e la fel (galben cu alb)
Sorry pentru calitatea precara a pozelor (nu am camera foto la mine)Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
77sky...Filtrul prezentat de mine in postul al doilea era filtrul care a fost cumparat de la service-ul autorizat si montat la service-ul autorizat unde mi-am facut revizia de 10 000 in lune ianuarie 2008 (de aceea am spus ca e original)
Iar aicieste filtrul care mi-a fost montat la revizia de 20 000 luna trecuta(la fel cumparat de la magazin autorizat Dacia) si a costat 57 lei.
La filtrul cumparat de tine,partea de sus ce este?Ca nu pare burete.sigpic
Comment
-
Nope!
La filtrul cumparat de mine nu este burete (din ultima poza am vazut si mai bine, ca de fapt tu ai burete acolo...); este o pasla fina...
Nu inteleg ceva:
1. Ambele filtre (modelul indicat de mine si cel aratat de tine) sunt originale?
Asa se pare (tinand cont de faptul ca eu asa ceva am pe masina _ montaj in service _ si tu ... La fel
2. De ce istetii au creat doua filtre ?(aici ma refer la acelasi producator, filtre originale)
P.S. Abia astept sa ma duc jos sa vad cum arata (ca imbacsire cu praf, caci pe la 14000 era uratel, l-am scuturat putin si am mai sters pe acolo...)
P.S. 2 Valeriu ... Acum am vazut ... al tau e made in tunisya (asa citesc pe eticheta...); al meu e france madeLast edited by 77sky; 23 November 2008, 09:37.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
de acord cu cele mentionate mai sus, eu recomand tot cel cu burete sau pasla
FILTRU K&N 1,5 dci
cam 205 ron ar trebui sa costeLast edited by mdi_pro; 23 November 2008, 11:28.
Comment
-
Mama lor de filtre...
Originally posted by valeriuciprian View PostE made in Tunisia...
Asa am gasit si eu filtru la 25 lei dar fara acel burete deasupra...Acel burete face ca filtrul sa se numeasca filtrul de aer pentru drumuri grele...Iar pasla aia care o ai tu pe filtru nu stiu cat de ok este...Nu cumva se poate sa se desprinda particule din ea?
Filtrul ale carei poze le-am pus mai sus a fost achizitionat cu 75 RON
In atasamentul curent este filtrul curent ce va fi schimbat peste cateva zile (este revizia de 20000 km); este muradarel, insa cutia filtrului de aer dinspre motor era destul de curata...
Acest filtru murdar a fost cumparat de la service cu 101,48 ron, in Martie 2008.
Pasla si-a facut destul de bine job-ul, era praf zdravan depus pe ea...
@Mdi_pro --- la pretul de 205 lei prefer sa iau un filtru renault de 70 lei si sa mi-l schimb la 5000 si e o afacere mai bunaLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Frate pe unde ai umblat cu masina in spatele la combina de recoltat grau nu se poate asa de murdar sigur tu circuli in bucuresti atunci pastreaza o distanta mai mare in spatele masinilor mai mari (camioane,autobuze) pt. Ca numai acestea ridica tot prafu de pe marginea strazilor.
Comment
-
Praful
Este un filtru care a functionat, sa zicem, 6000 de km in regim urban (provincie), 2000 extraurban si 1000 pe drumuri de tara...(astea isi spun cuvantul, nu camioanele...)
A,,,si i-as fi recunoscator celui care va posta poze cu filtrul lui (tot asa, aproape de momentul schimbarii ...); deh! curiozitatea...Last edited by 77sky; 23 November 2008, 21:35.Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
-
Capacul...
Filtrul acela (si, mai ales, noul atasament...) e dovada functionarii bune a filtrului
Daca am gasit ceva urme de praf pe el...
Si,,,in continuare zic,,,o imagine face cat o mie de cuvinteAttached FilesLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
Comment
Comment