Noile Taxe Si Impozite!!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Noile Taxe Si Impozite!!!

Am deschis acest subiect deoare sunt curios sa vad reactiile romanului de rand la ultimele taxe si impozite pe care guvernantii nostrii se gandesc sa le introduca si cum va afecteaza pe fiecare cum se simte pe pielea noastra si ce am putea face pentru a avea un trai mai bun in romanica!!!

O sa incep eu sunt student si inca traiesc pe banii parintilor! Se simte foarte mult acest lucru am incercat sa imi gasesc de munca pe perioada verii dar toti angajatorii cand aud de stundet=lipsa de experienta iti trantesc usa in nas iar altii ar vrea daca sar putea sa muncesti de gratis pentru ei!!! Nu mi se pare normal ca tinerii sa fie discriminati din cauza lipsei de experienta si sa fie luati in bataie de joc. Daca nu ne i-a nimeni in seama atunci unde vom acumula experienta pe care o dorec toti angajatorii????

Astept pareri si comentarii!!!

in aceeasi situatie eram si eu. e adevarat, e f greu. solutia cea mai la indemana ar fi sa apelezi la pile, daca ai asa ceva. asta macar pana iti faci experienta si poti sa emiti pretentii in alte parti.

succes.

Comment

Nu ar fi o problema pilele in cazul meu dar altii care nu au asa ceva ce fac??? Pleaca dincolo sa munceasca la negru... si uite asa la noi o sa puna impozit si pe aer pana la urma!

Comment

asta e problema?
        stai tu sa termini faculttatea sa vezi dupa somer cu diploma atunci nu mai zic ca esti student ci zic ca au nevoie de alta calificare sau alte rahaturi scuzati-mi expresia. oricum un angajator nu o sa fie niciodata multumit mai ales cand nu stie de ce e capabil noul angajat si daca ai calificarile necesare nu ai experienta .motive se gasesc peste tot si chiar daca ai studii tot de jos pleci pana la urma numai sa gasesti unde asta e problema.
        Taxe tot timpul o sa fie. Noi sa fim sanatosi

Comment