@xew eu am fost impresionat de Tatra pe viu cand a reusit sa faca fara prea mult efort ceea ce 3 tractoare (nu U650) nu au reusit, respectiv sa mute un buldozer ingropat in asfalt.
cele mai fantastice clasice
Collapse
X
-
Pentru mine singura clasica care a fost in viata mea si pe care am invatat sa conduc a fost o Skoda S100 care am avut-o pana anu' asta cand a ajuns in rai dupa 36 ani de datorie. A fost o masina buna dupa atatia ani functionau toate la ea (electric+mecanic) Motorul desi a suferit mai multe segmentari functiona inca in parametrii , viteza maxima care am atins-o pe kilometraj a fost 120 /h .sigpic
Comment
-
Am si eu doua clasice mai deosebite.... Renault 12 Gordini (Dacia 1300) si Renault 8 Gordini (Dacia 1100)....Pt vremea lor au fost niste masini extraordinare, si este de admirat ce a putut sa faca Gordini din motoarele respective.
Attached Files- 1.jpg (39.5 KB, 30 views)
- 2.jpg (35.1 KB, 28 views)
- 3.jpg (30.6 KB, 20 views)
- 4.jpg (35.6 KB, 17 views)
- 5.jpg (110.4 KB, 14 views)
- 6.jpg (57.0 KB, 16 views)
- 7.jpg (53.0 KB, 16 views)
- 8.JPG (45.5 KB, 15 views)
- 9.JPG (23.2 KB, 14 views)
- 10.jpg (82.0 KB, 24 views)
- 11.jpg (29.9 KB, 28 views)
- 12.jpg (28.1 KB, 26 views)
- 13.jpg (32.4 KB, 21 views)
- 14.jpg (40.3 KB, 15 views)
- 15.jpg (29.8 KB, 14 views)
- 16.jpg (33.7 KB, 14 views)
- 17.jpg (39.1 KB, 13 views)
sigpic
Comment
-
stramosul lui F40
si mai cateva "de suflet", le stiti deja:Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Carburatoarele parca erau Weber...Ma apuc acu sa caut, sigur gasesc ceva ;)
L.E. asta am mai gasit sursa: http://www.renault12gordini.com/
Engine
Type: 807-20
Capacity: 1565 cc
Power: 125 hp / 6250 rpm
Torque: 150Nm/4500 rpm
Fuel: 2X Weber 45 DCOE
De fapt sunt 2 modele: Renault 12 Gordini GR2/4 si Renault 12 Gordini 1972. Specificatiile de sunt de la cel din 1972, iar cel alb avea 175CP :O :O OMG!!!
Last edited by Seba; 4 September 2008, 14:04.sigpic
Comment
-
Salutare
"Aspiratorul" acela e de 1.6 si are 2 carburatoare orizontale dublucorp Weber 45 DCOE. Varianta de fabrica avea 125 cp SAE, dar s-au vandut si kit-uri aftermarket care cresteau puterea motorului pana la 165 cp SAE. Kituri ce cuprindeau printre altele si set jigloare marite pt carb, set motor 1596 cc, supape marite, arcuri de supape intarite, ax came diferit, volanta alezata, ambreiaj ramforsat, capac culbutori aluminiu, galerie evacuare etc. Unele au fost modificate chiar de uzina, motorul obtinut astfel din cel de serie (807-20) a primit denumirea de 807-G. S-au fabricat intre 1970 si 1974 in 5188 exemplare, dintre care, cateva au ajuns si in Romania fiind achizitionate de catre ACR in 1972. Printre acestea chiar doua de gr 2 (165cp). Din pacate, dintre acestea au mai supravietuit doar doua..
Comment
-
hmm, nimeni nu numeste visul umed al tineretilor multor dintre noi? DeLorean DMC-12 [poate motivul principal pt care "Back in the future" a fost unul dintre filmele preferate ale mele].
Comment
-
o masina numita in anii '70 "regina soselelor". daca o stiti inainte sa va uitati pe link, aveti o bere vrituala. a nascut controverse datorita solutiilor tehnice "ciudate": cutia de viteze in fata motorului, ampatament diferit intre partea stanga si partea dreapta din cauza barelo de torsiune montate una in spatele celeilate, suspensii independente, spatiu cat cuprinde, un fel de sufragerie pe roti la vremea ei...
asta e masina.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Mie masinile astea mi-au cauzat tot timpul insomnii Dar de departe cea mai tare e Mustangu eleanor din gone in 60 sec
Comment
Comment