Duster Va Avea Climatronic, Navigatie Si 150 Cp.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Duster Va Avea Climatronic, Navigatie Si 150 Cp.

    Conform unor surse Renault, primul SUV romanesc va primi un set de optiuni noi pentru anul 2011. In primul rand, este vorba de un sistem de climatizare automat, navigatie si un diferential autoblocant. Iar pe partea de motorizare, va primi un propulsor de 150 de cp cuplat cu o cutie automta. Pretul pentru toate acestea?
    Dacia Duster va avea climatronic, navigatie si 150 cp din 2011! Conform unor surse Renault, primul SUV romanesc va primi un set de optiuni noi pentru anul 2011. In primul rand, este vorba de un sistem de climatizare automat, navigatie si un diferential autoblocant. Iar pe partea de motorizare, va primi un propulsor de 150 de cp cuplat cu o cutie automta. Pretul pentru toate acestea? Compania Renault si-a anuntat planurile pentru 2011 referitoare la modelele Dacia, Logan si Duster, care urmeaza sa se fabrice si in fabrica din Rusia. Daca Logan se va numi in Rusia, Lada Logan, despre Duster nu este inca clar daca se va numi... Lada Duster sau Renault Duster. Un lucru e cert - pentru Rusia, SUV-ul Duster va avea un set de optiuni care nu s-au mai vazut pana acum pe vreun model Dacia din fabrica. Este vorba de un sistem de navigatie cu ecran mare, pozitionat pe consola centrala, in partea de sus. In plus, Duster "Made in Russia" va mai avea si un sistem de climatizare automat, digital. Iar pe partea tehnica, Duster isi va imbunatati performantele pe teren accidentat cu ajutorul unui diferential autoblocant pentru puntea spate. Si cum motoarele de 1.6 nu sunt suficiente pentru o tara asa de mare ca Rusia, Renault a decis ca de la anul, Duster sa aiba doua noi motorizari: ambele de 2 litri, unul diesel si unul benzina, avand in jurul valorii de 140 de cp. Din pacate, numai diferentialul autoblocant va fi disponibil pentru Romania ca si optiune. La fel si motoarele de 2 litri, insa nici vorba despre climatronic si navigatie pentru fabrica de la Mioveni. Dacia Duster va ramane cu aerul conditionat manual si harta turistica in torpedou. Dar asta e un lucru bun! Pentru ca Dusterul romanesc isi va pastra pretul de pornire de 10.500 Euro, in timp ce clientii din Rusia, vor plati pentru varful de gama cu toate dotarile mentionate mai sus, peste 20.000 de Euro.
    Attached Files

  • #2
    sincer, in banii aia 18000E full, trebuia sa aive si asa ceva, parerea mea ca 18000E full nu merita la ce are momentan in varianta full actuala!
    lipsa text

    Comment


    • #3
      Poate mai finiseaza si spatele ala pentru 20.000 euro. Daca la logan am putut trece peste gafele de desing, la duster nu ma pot uita la spatele de jucarie, parca desenat de un copil, pare neterminat.

      Comment


      • #4
        poate luam clima si navigatia si o punem pe logan:>)

        Comment


        • #5
          tot nu se compara la off-road cu o lada niva

          sunt curios cum vor modifica bordu daca vor introduce gps si a/c automat

          Comment


          • #6
            Tot ceva Low cost By Dacia
            sigpic

            Comment


            • #7
              low cost, low cost, dar macar incep sa faca si ei ceva mai bun:>

              Comment


              • #8
                deie domnu sa ajung si ziua aia in care sa vad cu ochii mei "navi mare" si clima pe o dacie.

                Long live Dacia!
                "cati santeti?!?"

                Comment


                • #9
                  Da de unde'' navi mare'' ? Cred ca vor adopta stilul lor caracteristic, cum au facut pentru bratul stergator dreapta pentru loganurile cu volan pe dreapta, vor infige o cochilie in bord pe mijloc sub care va sta mandra o navigatie de 4,3" .

                  Comment


                  • #10
                    sau poate un gps care il atarnam de parbriz

                    Comment


                    • #11
                      crull...spatele e acceptabil, dar usita de la rezervor, au facut-o cat o farfurie de mare, nici hummer-ul nu o are atat de mare!
                      dotarea full, navigatie, climatronic si bulbar jur ca merita 18000, nu mai mult!
                      lipsa text

                      Comment


                      • #12
                        140 de cai, asa da (s-ar putea sa fie actualul 2.0 benzina de se pune pe Fluence), desi n-am testat dci-ul de 110 cp dar am auzit numai cuvinte de lauda despre el prin presa dar si de la cativa prieteni carora le-a dat de furca rau. CLima nu ma intereseaza, autoblocantul merge ca optiune...la 20.000 de euro imi iau Clio RS nou. Ca varianta de masina 4x4 la 20.000 de euro merita Duster full nou-nout.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          Inect, incet, trebuie sa scoata si ei ceva "de luxe', nu numai "low cost". Urmeaza mahon pe volan, console si catifea sau piele pe usi. Uitasem, DVD standard. La cerere se graveaza si numele posesorului pe luneta.
                          Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
                          sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Nu as da bani pe navigatia lor...cred ca va costa cam 1000 euro si in bani astia ai luat un GPS de pe piata(un varf de gama mio la 400 euro) si iesi mult mai ieftin.

                            Comment


                            • #15
                              http://www.*******.ro/masini-noi/dac...usia-9171.html
                              deja are 150 cp
                              daca nu merge link-ul e patru tuning...
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google