Cat esti de rapid?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Suna cam ciudat totusi, si eu astept o poza ceva... Daca schimbi la cuplu maxim no way sa ajungi la viteza maxima...cuplu ajunge sa scada cu cresterea turatiei, si pentru a putea atinge viteza "maxima" trebuie sa schimbi cat mai sus in ture. (imo)

    Comment


    • eu am mers cu logan cu 210 , viteza aratata pe gps conectat la 7 satelitzi ... in bord arata mai mult oricum ... vreau sa mentionez k masina are la baza un motor de 1.6 8v care a fost putin umblat si suspensie sport , anvelope de 215 , si alte mici modificari ... imi pare rau k nu am poza ... dar knd mai pun mana pe masina baiatului respectiv si am unde sa ii dau promit k fac si poza si postez ...

      adevarul e k fara poza sunt doar vorbe si vorbele pot si goale ....
      1.6 MPI CRAZY DRIVER

      Comment


      • Originally posted by Dj Mario
        Am spus si m-ai zic inca o data imi pare rau ca nu am facut poza, dar eram mirat cat a putut sa i-a loganul 1.5 de 70 CP si nu m-ai mi-a dat prin cap de poza.Dak mai am okazia cu siguranta o sa fac si poza.Da te asigur ca si dieselu poate sa i-a lejer 180-190.Yo nush cum nu ai putut sa duci loganul pe benzina mai sus de 190, yo am fost cu un prieten de familie la munte, 3 insi in masina si am mers pe a1 cu 195-196 atata ii indica pe bord cu Logan 1.6.Deci faza e in felul urmator dak schimbi vitezele la cuplu maxim care poate sa il atinga masina cu siguranta obtii si viteza maxima a masinii.Astept sa mai ajung pe autostrada sa mai fac un test si o sa fac si poze.
        nu te mai lua dupa viteza din bord ... k nu e viteza reala cu care merge masian .... am ramas socat knd am mers cu masina si in bord arata in jur de 200 si de fapt aveam doar 180-185 lm/h
        1.6 MPI CRAZY DRIVER

        Comment


        • Salut! Eu personal am mers cu 170 cu loganul meu 1.5 dci de 70 de cai mai mult nu a dus.. mentionez ca mashina avea atunci 4000 de km... Viteza maxima cu care am mers in general a fost 190 kmh cu un opel astra classic 1.7 cdti al unui prieten.. am depsit viteza maxima recomadata de constructor cu 20 kmh

          Comment


          • 170 pe 1.5dci//// ne intorceam de la mare...tata langa mine m-a certat un pic

            Comment


            • Daca e vorba de recorduri, atunci 280km/h pe gps. Da' nu logan )
              Cu loganu' maxim constructiv, adica 183, tot pe gps

              Comment


              • Bucură-te de videoclipurile preferate È™i de muzica preferată, încarcă conÈ›inut original È™i arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei È™i lumii întregi pe YouTube.

                Comment


                • am pus gumele de iarna si desi sunt aceasi dimensiune sunt mai inalte decat cele normale.se poate sa aibe alt diametru?
                  la 140km/h in a4a am 5000rot/min.nu mai tin minte cu celelalte daca era la fel

                  Comment


                  • @suru: exista un link pus de mine cu un document al continentalului referitor la cauciucuri (cauta pe forum, sigur dai de el). daca au aceeasi dimensiune scrisa pe ele, musai sa aiba exact acelasi diametru(vezi documentul si calculeaza, o sa vezi). in cazul in care cauiucurile's mai mari (clar nu mai vorbim de aceleasi dimensiuni), se reduce eroarea vitezometrului.dar la n pulsuri trimise de cutie catre CB, aceeasi viteza va fi indicata, doar ca real vei merge ceva mai repede (desi foarte probabil, tot cu o viteza inferioara celei afisate, daca rotile au dimensiuni sensibil egale). ca sa fiu mai explicit, 185/65 r15 xx y se calculeaza diametrul ca fiind 185*0,65*2+15*25. diametrul obtinut va fi in mm. il inmultesti cu 3,1415 si obtii lungimea desfasurata. viteza in km/h o imparti la 3,6 si obtii viteza in m/s. rezultataul asta il imparti la lungimea desfasurata si obtii nr de ture/sec al rotii/ daca calculezi din manualul loganului rapoartele de transmisie o sa vezi ca ai eroare de cam 8km/h intre viteza afisata si cea din calcule(reala). cu o roata mai mare te apropii de viteza afisata, cu una mai mica, eroarea va creste, la aceasi turatie a motorului. daca inca nu-i clar, mail pe pm si-ti trimit un excel cu exemple intre viteze cu diferite roti, pt logan.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • cand am facut skimbul de roti le-am pus una langa cealalta si cea de iarna era mai inalta desi e idem 185/65R15 cu cele normale.
                      sau probabil in sarcina crampoanele de la cele de iarna fiind mai moi se aseaza mai mult in asfalt.
                      am sa fac o constanta de la borna la borna sa ma conving.

                      Comment


                      • Mai multe despre roti pe http://www.carbibles.com/tyre_bible.html . Link foarte util

                        Comment


                        • AM prins si eu 120 cu Dacia 1310D in rest cu loghy nu mam dus mai mult de 170 ca mi se parea cam nesigura:| nu era nici drum prea drept si nah dar o fost ok
                          LAUREAT 1.5 DCI INTILNIRE LoganClub DUMINICA
                          Enter the Matrix

                          Comment


                          • Vitezele care le-am ajuns cu masinile mele : cu break-ul din 96 la 155 Km (real ), cu DSN-ul la 180 (real 180-7%) si mai mergea dar nu am avut tupeul ca si asa imi luam zborul si aveam cauciucuri michelin " T " (190 Km/h viteza maxima garantata de producator) si cu Loganul la 185 (175 real) dar nu conduceam eu (nu era a mea atunci) si ... nu se mai ducea
                            Ba chiar ieri la un semafor m-am luat cu un logan 1.4 mpi si m-a facut Sa fi fost din cauza ca aveam scule si alte chestii de aprox 80 Kg in porbagaj ? Oricum o tura ala de ii sareau pistoanele eu nu am depasit 3500 si abia dupa 300 m m-a ajuns si m-a intrecut (mai am si anvelope de 195 )

                            Comment


                            • foarte tare forumul felicitari celor care l-ati facut...am un logan 1.4Mpi si am prins anul trecut cu el 185 km era blana in drum spre mare numai putea deloc,vreau sa fac referire ca nu tot timpul poti sa prinzi viteza asta depinde de vant serios acum am patit odata nu prindea mai mult de 140 batea vantul din fatadaca mai are prietenul meu poza am sa o pun pe forum

                              Comment


                              • Originally posted by suru
                                cand am facut skimbul de roti le-am pus una langa cealalta si cea de iarna era mai inalta desi e idem 185/65R15 cu cele normale.
                                sau probabil in sarcina crampoanele de la cele de iarna fiind mai moi se aseaza mai mult in asfalt.
                                am sa fac o constanta de la borna la borna sa ma conving.
                                acelasi lucru si la mine,mai prind si prin spoilere la hopuri,exact aceleasi repere 205/55/R16
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google