Un Alt Mod De A Boicota Impotriva Cresterii Preturilor Carburantilor.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Pai pe de alata parte am avea un pret bun al combustibilului comparativ cu europa, dar se pune problema veniturilor care lasa de dorit.Daca bravi nostri conducatorii ar fi fidicat si ei mingea la fileu ridicand salariul minim pe economie anual alta era treaba acum. Intradevar au ridicat nivelul salariului minim, dar cu 20 lei amarati si patronatele au sarit ca arse ca va fi dezastru economic national daca vor creste mai mult salariul minim.In romania cheltuielile cu salariile sunt cele mai mici din europa dar rata profitabilitati printre cele mai mari.

    Comment


    • #62
      Originally posted by Cristi_LCD View Post
      Pana acum nu am participat la discutii dar vreau sa va spun niste lucruri:
      - consumatorii "casnici", noi cei ce bagam benzina in masinile personale reprezentam un procent mic din piata. Ganditi-va cata motorina consuma un tir, un vapor sau un tren la un traseu si o sa vedeti cat reprezentam noi.
      - de asemenea un bun procent din piata o reprezinta masinile statului (institutii, companii, regii autonome) care nu dau doi bani pe pretul carburantului.
      - din ce ramane mai scadeti si masinile celor cu bani ai adevaratilor bogatasi carora li se cam falfaie de pret sau in cel mai rau caz considera sub demnitatea lor de a participa la aceste forme de protest.
      - boicotarea Petrom si Rompetrol este imposibila. Toate Peco-urilor particulare cumpara de la ele si vand mai departe, fac comert adica. Si sa presupunem prin absurd ca bagam in faliment un furnizor de carburant. Bucuria celorlalti ca au scapat de concurenta.
      - sa alimentezi cu marunt are ca principal efect tracasare vanzatorilor nu a celor ce au putere de decizie.
      Boicotarea benzinariilor trebuie pornita de firmele de transport la care sa ne alaturam noi astia mici. Si nu la modul de a nu mai alimenta ci la proteste mai "dure". Miting in fata guvernului cu camioanele, blocari de sosele, etc.
      Cristi, ar fi ideal daca s-ar alatura si ei.

      Comment


      • #63
        Eu am lucrat 3 ani si jumatate intr-o benzinarie Rompetrol Hei, pana in 2007. Am prins mare parte din metodele si procedurile actuale. Pot sa va zic ca preturile se fac pe regiuni. Zona Dobrogei are cea mai scumpa benzina si motorina. Vedeam pe calculatorul din biroul din spate de la seful de statie in turele de noapte pe mailurile primite preturile din statiile Rompetrol pe toata tara.
        Cand nimeream in tura de duminica noaptea, lunea pe la 6 dimineata incepeau sa sune de la celelalte statii concurente sa afle preturile care se vor afisa la pompa incepand cu data de luni. De obicei data de luni era data in care se schimbau preturile la pompa in Rompetrol. Va zic ca Rompetrol si celelalte firme sunt mana in mana.

        Comment


        • #64
          Litrul de benzina si cel de motorina au ajuns sa coste peste 5 lei in Romania nu neaparat din cauza taxelor, care sunt printre cele mai mici din UE, ci din cauza costurilor suplimentare, de la transport la rafinare si distributie, afirma Constantin Tampiza, coordonatorul operatiunilor Lukoil in Romania. "Daca nu se iau masuri, noi (Lukoil - n.r.) inchidem", avertizeaza el.


          Uite si o parere din interior.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google