Ce Stil De Condus Abordezi Pentru A Scoate Cel Mai Bun Consum?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ce Stil De Condus Abordezi Pentru A Scoate Cel Mai Bun Consum?

    Salutari,

    Asa cum spune si titlul, cred ca ar fi interesant sa aflam, fiecare cum conduce pentru a scoate cel mai bun consum. Nu la general discutand ci clar, concret pe situatii.
    ex: - la urcare daca o ti mai turata in treapta inferioara consuma mai putin decat daca o lasi sa se inece
    - in stationare daca stai mai mult de 5 minute e mai econom sa opresti motorul decat sa il lasi sa mearga
    - in accelerare e mai econom sa apesi pedala pana in fund sau constant pentru a avea un consum mai bun?
    - etc.

    Parerile sunt impartite.

    Numai bine!
    Work is for people who don't have time to play golf

    sigpic

  • #2
    eu cand ies in afara , rar merg incet , ma doare la basca de consum.

    Comment


    • #3
      Difera de la dizel la benzina.
      Imi dau eu cu parerea mea de dizelar.In urcare , treapta inferioara si mai turata.
      In stationare , daca sare de 5min il opresc(daca intru pana undeva si nu sunt sigur de cat stau da)daca nu sare de 4-5min nu il opresc ca nu are rost(consuma mai mult pornitul decat stationatu)+ca eu am inv la facultate(la organe de masini)ca socul pe care il da electromotoru la pornire echivaleaza cu aproape 50km de mers.In schimb nici mersu in gol nu e recomandat pt dizal.
      Iar la dizal apasatu de pedala pana la fund e cu dute vino.Daca turatie este pana in 2000rpm si apesi pedala pana la fund=0 , turbina nu intra si e si daunator pt motor.dupa ce intra turbo , poti sa dai pedala pana la fund.
      Fara Semnatura.

      Comment


      • #4
        Eu prin oras cand merg ma doare in basca de consum. In afara merg constant, econom. Poate ma atrage mai mult turatia, franarea, jalonarea printre masini si curbele stranse decat sa merg in afara cu 160.
        Work is for people who don't have time to play golf

        sigpic

        Comment


        • #5
          ce turatie ma la 1.4 )
          te pasioneaza franarea , asta e tare

          Comment


          • #6
            Bai nu fi rau, ma refeream la senzatia care ti-o da condusul "tare" prin oras. Whatever...
            Work is for people who don't have time to play golf

            sigpic

            Comment


            • #7
              la diesel stilul clasic, siplu si cu calm! schimb vitezele de la 2500 pana in 4000
              la plecare nu accelez brusc, cand vad semaforul rosu la 500 m, iau piciorul de pe acceleratie
              lipsa text

              Comment


              • #8
                Cand vreau sa merg la consum schimb treptele de viteza pe la 2000 rtm si chiar se simte scaderea consumului.

                Comment


                • #9
                  Eu merg blana cu ea asta dupa ce se incalzeste motorul. Nu prea ma intereseaza consumul.

                  Eu o las pornita fara jena si cate o ora.
                  sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                  Comment


                  • #10
                    Prin oras m-am lasat de mers la consum. Oricum as merge tot consumul ala il scot. Prea multe variabile.
                    In afara constant 110 si sunt multumit de ce iese.
                    Cel mai lent 1,6 8v

                    Comment


                    • #11
                      ii dau dreptate lui jelly, problema e ca rar este liber in oras chiar sa se simta consumul ala mai scazut. la 1.4 am oservat si eu ca schimband sub 2300-2400 consumul e mai bun. pedala se mangaie, in nici un vaz la fund. frana cat mai putina spre deloc. demaraj cat sa nu te faca pensionarii . asta pentru un consum de 10-11% pe benzina cu tot cu aglomeratiile.

                      Comment


                      • #12
                        1.6 90 cai noiembrie 2005 : mers batraneste in limitele bunului simt, accelerari constante si fine , fara bruscare , pedala apasata usor si constant , niciodata mai mult decat trebuie , in niciun caz pedala la fund , consum in oras 9.5% , inainte cand se mergea brutal lua undeva la 11 %
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by razvanamza View Post
                          ii dau dreptate lui jelly, problema e ca rar este liber in oras chiar sa se simta consumul ala mai scazut. la 1.4 am oservat si eu ca schimband sub 2300-2400 consumul e mai bun. pedala se mangaie, in nici un vaz la fund. frana cat mai putina spre deloc. demaraj cat sa nu te faca pensionarii . asta pentru un consum de 10-11% pe benzina cu tot cu aglomeratiile.
                          10-11% in conditiile date de tine , dar daca mergi tare , iti consuma ca o balena motor 2.5/3.0 , ma razvane , te vezi ce scrii ?

                          Comment


                          • #14
                            calculeaza-ti consumul si apoi vino sa dai morala, cataline. nu cred ca ai avea sub 12-13% pe unde merg eu...

                            azi de exemplu am scos 9.3%, traversand bucurestiul de la colentina la alexandriei (rahova). aglomeratie putina.

                            Comment


                            • #15
                              calculeaza`ti tu tastele alea pe care apesi .
                              chiar si in aglomeratie nu trebuie sa sari de 10% la mers calm.
                              ori mergi ca tataie sub 2000rpm , de zici ca mergi la consum si chinui saracul MPP.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google