Cupa Dacia Logan -Dacia ofera un model Logan la pretul de 5.460 euro fara TVA

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    La mine pare mai lasata ca am rotile pe 16" Oricum masina asta la 10 etape...e cadavru cred ca...
    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

    Comment


    • #17
      adica...? am inteles ca va fi disponibil si un camion cu piese de schimb oferite la un pret special, daca la asta te referi
      ...ce-mi place dunga aia...

      Comment


      • #18
        FIŞĂ TEHNICĂ
        Motor
        Tip: K7M
        Număr cilindri/dispunere: 4 în linie
        Număr supape: 8
        Alezaj: 79,5 mm
        Cursă: 80,5 mm
        Cilindree: 1.598 cmc
        Raport volumetric: 9,7:1
        Putere maximă: 90 CP la 5.500 rpm
        Cuplu maxim: 128 Nm la 3.000 rpm
        Injecţie: multipunct
        Turaţie maximă cu
        ECU Renault Sport: 6.200 rpm(deci nu e stock)
        Transmisie
        Tip: tracţiune
        Ambreiaj: mono-disc 200 mm
        Cutie de viteze: 5 + 1 trepte
        Optional c.v. cu grup cu raport final modificat
        Comanda cutiei de viteze: grila în H
        Suspensii
        Faţă: roţi indenpendente tip McPherson
        arc/amortizor + bara anti-ruliu
        Spate: roţi indenpendente
        arc/amortizor + bara anti-ruliu

        Frîne
        Faţa: Discuri diam. 259 mm / grosime 12 mm
        Spate: Tambur 8??
        Dimensiuni, greutate, capacitate
        Lungime/Lăţime/Inălţime: 4.247 mm / 1.740 mm / 1.534 mm
        Ampatament: 2.630 mm
        Cx: 0,36
        Rezervor: 50 l
        Masă: 1.020 kg
        source
        Last edited by Cristi_Xp; 25 January 2007, 07:11.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #19
          are alt soft si doar 90 de gloabe?
          suspensie spate independenta sau la ce se refera "roti independente"???

          Comment


          • #20
            un fel de .. fiecare roata cu treaba ei
            http://i62.photobucket.com/albums/h1.../sticker_1.jpg
            http://i62.photobucket.com/albums/h1...c_user_bar.png

            Comment


            • #21
              Dacia vrea multeee ...
              Dacia va scoate un model 4x4 pana in 2009, conceptul de baza urmand sa fie prezentat la anul. Veste interesanta: noul model nu va face parte din gama Logan!

              Bine ar fi să şi poată )

              Comment


              • #22
                Si o sa vezi ca o sa poata. Cum a putut scoate si MCV si Van asa o sa scoata si un crossover.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #23
                  citat de pe autorally.ro
                  "3/ Kit-urile LOGAN CUP sunt disponibile precum urmeaza:
                  - kit circuit = 100% disponibil
                  - kit raliu asfalt = 100% disponibil
                  - kit raliu macadam = disponibil mai putin cartusele amortizoare fata, sunt asteptate in septembrie

                  Kit -urile se pot livra pe baza de comanda de catre MACH1 Motorsport srl, in termen de 10-15 zile de la data comenzii.
                  Preturile kit-urilor livrate la depozit Bucuresti/MACH1 Motorsport:
                  - kit circuit = 4000 Euro
                  - kit raliu asfalt = 4500 Euro
                  - kit raliu macadam = 5500 Euro
                  Preturile nu contin TVA

                  4/ Compozitia detaliata a kit-urilor poate fi accesata la:
                  - http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.jpg = plansa 1
                  - http://www.mach1autoserv.ro/gg/2.jpg = plansa 2
                  - http://www.mach1autoserv.ro/gg/1.pdf = lista detaliu

                  Preturile componentelor separate poate fi comunicat interesatilor la cerere. "
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Hai, doritori... Sa va vad acum...
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #25
                      tin sa mentionez ca niciuna din masinile de cupa nu este la fel de lasata ca asta...pozele...sunt comerciale ;)
                      Attached Files
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #26
                        pai asta e modelul pt circuit, din cauza asta are si eleron,celelalte sunt pt raliu

                        Comment


                        • #27
                          pai si unde vom vedea live...unul de asta?
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #28
                            scumpe kit-urile astea de asfalt si macadam,mult prea scumpe.

                            Comment


                            • #29
                              de inscris nu cred ca se poate inscrie.
                              parerea mea e ca se poate folosi doar in Cupa Dacia Joe fara a se aduce modificari fata de cum se cumpara de la Dacia.
                              Dacia Logan Ambition 2006 1.5 dci 65cp
                              10.000 km - 22.01.2007

                              Comment


                              • #30
                                pai ce...alea de cupa nu sunt inscrise?
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google