Imaginea Sau Starea Tehnica?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imaginea Sau Starea Tehnica?

    Ce conteaza pentru majoritatea dintre voi?
    Am initiat doua thread-uri unul "Ionizare vs Folie" altul "Ornamentele de pe usi".
    Primul tine de imagine, al doilea de starea tehnica a masinii.
    La nici o saptamana dupa initierea acestor thread-uri observ ca aproape toata lumea este foarte interesata de imaginea masinii si mai putin de starea tehnica a autoturismului si problemele ce pot aparea inainte sau in timpul folosirii
    Vreau sa stiu si opiniile voastre.
    Multumesc
    54
    Ca masina sa arate bine
    1.85%
    1
    Ca masina sa fie ok dpdv tehnic
    31.48%
    17
    Imaginea si functionalitatea sunt la fel de importante
    66.67%
    36

    The poll is expired.

    Last edited by Ionut; 12 March 2008, 16:58. Reason: Erori de scriere

  • #2
    Sa mearga bine si sa arate bine
    sigpic

    Comment


    • #3
      Sa mearga cat mai mult timp fara probleme si in acelasi timp sa arate si bine.

      Comment


      • #4
        Amandoua sunt foarte importante. Degeaba merge bine daca e muci la aratare pentru ca nu m-as simti bine si ... degeaba arata bine daca e varza tehnic (cioara vopsita). Cred ca amandoua imbinate e cel mai ok.

        Comment


        • #5
          Eu zic cac conteaza si imaginea si functionalitatea conteaza.
          Nu Conduce Niciodata Mai Repede Decat Ingerul Tau Pazitor Poate Zbura!!!

          Comment


          • #6
            Sa mearga bine. tuningul fara castig pe partea tehnica, e inutil, parerea mea spoilere si eleroane fara imbunatatire in aerodinamica egal cu zero barat. de-aia nici nu-mi pun praguri, spoilere si altele...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Nu cumva e chiar minus? Adica strica aerodinamica?
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                In primu rand, partea tehnica sa fie ok, la aspect depinde;)
                Cars don't kill people. People kill people!

                Comment


                • #9
                  Am votat varianta a 2-a, e si lesne de inteles de ce, pentru ca nu-mi plac modificarile inutile aduse masinii.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Cand spun aspect nu ma refer la o rabla ruginita.
                    Ma refer la o masina de serie fara alte facelifting-uri
                    Last edited by crististreulea; 13 March 2008, 17:33.

                    Comment


                    • #11
                      Partea tehnica sa zbarnaie, aspectul exterior sa fie cum a facut-o uzina si e de ajuns. Apropo la parte tehnica eu vad sa functioneze si muzica, butoane, AC-ul, etc care tin mai putin de partea strict tehnica.
                      Cel mai lent 1,6 8v

                      Comment


                      • #12
                        Totusi tin de functionalitatea masinii.
                        La ITP verifica si minuni d'astea si totusi este Inspectie Tehnica Periodica.
                        Mai putin muzica...

                        Comment


                        • #13
                          Pe mine ma intereseaza performanta in primul rand,siguranta in al doilea...aspectul in al 3lea.
                          O suspensie sport = performanta+siguranta dar atrage dupa sine si un aspect frumos...
                          niste jante din aliaj = aspect frumos...si nu numai,oricum sunt mai calitative,nu as zice ca ofera si alta stabilitate,dar probabil ca da,si mai ales alea ce au bordura mai mare,nu permit fenomenul de dejantare as far as i know...deci cate un plus si pt siguranta si performanta...
                          folia=aspect placut al masinii...insa si practic,este anti UV,teoretic nu se mai incalzeste masina
                          xenon = practic,vezi mai bine cu el...dar si arata mai frumos masina

                          deci...SAU-ul se transforma in SI ...
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • #14
                            Xp, da-mi voie sa ma iau de tine
                            dejantarea se produce de la marginea jantei spre interiorul ei, poti sa ai bordura cat talonul anvelopei, daca diametrul jantei la nivelul talonului e un pic prea mic si prea "scurt" pt inelul talon al anvelopei, ai toate sansele s-o dejantezi. oricum, jantele din aliaj, marea majoritate, sunt aproape la fel de grele ca alea de fier. deci, doar aspect.
                            de acord cu suspensia. apropo, pe cand...?
                            xenoane, da, de acord, dar nu musai cu angel-eye, asta nu are chiar nici un rost dpdv tehnic. bixenon in far stock rulez
                            folia e ok, dar cate sunt pe bune anti-uv? Si sa fim seriosi, chiar nu se vede bine prin ea. as zice ca ionizarea are un mic avantaj. pt racoare, ai clima in masina
                            n-ai zis nimic de spoilere si praguri...nu esti chiar convins ca te ajuta, nu?
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Iti dai seama ca nimanui nu iar conveni sa arate bine si sa mearga prost....
                              sigpicIntalnirea membrilor Logan Club Mioveni, in fiecare Duminica, la ora 18, Parcare P3....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google