Mici Secrete...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mici Secrete...

    PROBA MAGNETULUI .Caroseria unei masini "second-hand" poate fi vopsita impecabil . Exista insa si modalitati de a verifica imediat ce se ascunde sub stratul proaspat de vopsea : un magnet aplicat pe intreaga suprafata a caroseriei . Plimba-l incet de-a lungul ei si vei identifica fara nici o problema portiunile care au suportat revopsire partiala sau au fost chituite.

  • #2
    Bun, il plimbi, dar cu afli unde e revopsit si unde nu ? Ideea cred ca am inteles-o dar cum totusi

    Comment


    • #3
      Unde e chit nu o sa mai fie atractia chiar asa de puternica, dar unde e revopsita cum iti dai seama?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Plimband magnetul pe zonele caroseriei veti observa cum magnetul trage mai tare si in unele zone magnetul este mai ineficient. In zonele revopsite (fara chit se observa diferenta de culoare).

        Comment


        • #5
          Cum arata in interior.

          Felul in care arata pe dinauntru masina SH poate indica adevarata ei vechime . Dupa ce ai supus-o personal unui filtru de verificare (un "drive-test" cu tine la volan e obligatoriu) , pornesti o inspectie minutioasa . In cazul in care in care scaunul soferului e deformat si mult mai uzat decat celelalte ,ai de-a face cu o folosinta indelungata . Indicii in acest sens pot oferi si pedalele , uzura lor putand sugera cat de mult a fost alergat automobilul de actualul proprietar .Dar si mochetele ,husele , centurile de siguranta - nu ezita sa le verifici trainicia...pot stabili etatea reala a masinii .

          Comment


          • #6
            Afara-i vopsit gardul...

            Masina pe care ti-o doresti e proaspat vopsita . Nu trebuie sa te incante prea tare acest lucru ,deoarece operatiunea poate ascunde mai multe reparatii sau consecintele aparitiei ruginei . Compara neaparat stratul de vopsea de pe capota , portbagaj si portiere cu cel din interior . Diferentele sunt graitoare in ceea ce priveste "imbunatatirile"" aduse masinii . De asemenea ,luciul vopselei e alt indice . Daca e viu si nu mat ,intreaba de motivele care au provocat revopsirea masinii . Nu strica nici un drum la spalatorie , chiar daca proprietarul nu va fi prea sedus de idee:poti afla astfel cat de etansee sunt stopurile si proiectoarele. Daca sunt bune din start , acest lucru te scuteste de o o cheltuiala neprevazuta .

            Comment


            • #7
              In Madrid nu exista masina cu barile nezgariate sau nelovita lateral ))))
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by ady62 View Post
                Felul in care arata pe dinauntru masina SH poate indica adevarata ei vechime . Dupa ce ai supus-o personal unui filtru de verificare (un "drive-test" cu tine la volan e obligatoriu) , pornesti o inspectie minutioasa . In cazul in care in care scaunul soferului e deformat si mult mai uzat decat celelalte ,ai de-a face cu o folosinta indelungata . Indicii in acest sens pot oferi si pedalele , uzura lor putand sugera cat de mult a fost alergat automobilul de actualul proprietar .Dar si mochetele ,husele , centurile de siguranta - nu ezita sa le verifici trainicia...pot stabili etatea reala a masinii .
                Se mai adauga: discurile de frana(grosimea lor)

                Comment


                • #9
                  Capcana aspectului

                  Masina pe care ai pus ochii arata ca o piesa de expozitie si straluceste . Vanzatorul sustine ca nu are nici un motiv sa-si laude marfa expusa , avantajele sunt evidente :n-a folosit-o deloc , ocupa locul degeaba in garaj etc . Astfel de "reclame" trebuie tratate cu mare prudenta , fiindca bat la ochi . Cu cat arata mai noua in comparatie cu alte masini cu acelasi an de fabricatie , cu atat trebuie mai multa precautie . Verificarea kilometrajului e alta proba a onestitatii .

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by online24hh View Post
                    In Madrid nu exista masina cu barile nezgariate sau nelovita lateral ))))
                    de ce le spulberi visele ma ulatule? uni isi iau masina sh din afara si e ca noua , cica ar fi mai noua ca loganul care iese pe poarta fabricii...


                    normal ca in nici un oras mare din europa nu e masina nelovita si nu mai zicem de italia , spania , franta , grecia , bulgaria...astia sunt cei mai kamikaze...
                    dar bine masinile care sunt in germania in autohouseuri nu au nimic alea sunt noi noutze

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Reantinerirea stergatoarelor


                      Pe masura ce se invechesc, arcurile si bratele stergatoarelor de parbriz isi pierd considerabil din forta de apasare a lamelelor si, din acest motiv, nu mai pot curata parbrizul in mod corespunzator. Pentru "reantinerirea" stergatoarelor este suficient sa tensionati prin indoire exact la mijloc, catre parbriz, bratele acestora. Veti constata cu surprindere ca dupa aceasta operatie stergatoarele dv. "lucreaza" aproape ca atunci cand erau noi...

                      ====

                      Comment


                      • #12
                        Lamele de la stergatoare(cauciucul)cu timpul isi peide din calitati(se face mai tare si nu mai sterge)
                        Pentru a le face sa functioneze iar bine(cel putin un timp) luati o carpa aspra...imbitati-o in spirt si spergeti lamelele(pana ramana din cauciuc pe carpa)
                        Veti lungi viata stergatoarelor

                        Comment


                        • #13
                          Petele de ulei de pe maini se indeparteaza cu ajutorul unei solutii din bicarbonat de sodiu si apa. Petele de smoala de pe masina se pot indeparta cu ajutorul unei carpe inmuiate in detergent de rufe. Urmele de sare de pe masina pot fi sterse cu ajutorul unei carpe inmuiate intr-o solutie din otet si apa (parti egale).

                          Comment


                          • #14
                            Lamelele stergatoarelor trebuie sterse inainte de pornire, cu o carpa umeda. Ca de lene doar le scuturam de parbriz, si m-am ales cu o zgarietura destul de simpatica...
                            LOGAN CLUB CALARASI - FII POLITICOS IN TRAFIC!

                            Comment


                            • #15
                              Aveti grija de anvelope!

                              -Umflarea corecta a pneurilor va asigura securitate, economie de carburant, durabilitate si confort sporit al calatoriilor.
                              -Respectati presiunea de umflare prescrisa de fabricantul autoturismului (aceasta trebuie verificata regulat, cu pneurile neancalzite).
                              -Montati acelasi tip de pneu (cu acelasi profil) la toate rotile masinii.
                              -Nu montati pe aceeasi osie pneuri de tipuri diferite si cu grad de uzura diferit.
                              -Nu supraancarcati autovehiculul, deoarece un pneu care suporta o incarcare cu 20% mai mare decat cea indicata de producator, duce la o scadere a durabilitatii.
                              -Evitati parcarile neatente, a lovirilor linilor de tramvai sau de tren iesite prea mult din carosabil.
                              -O conducere sportiva pe un drum sinuos, accelerarile bruste si franarile dese duc la diminuarea considerabila a durabilitatii pneurilor.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google