Autoturismul ridicat pe cric nu are niciodata o stabilitate perfecta. Din cauza inclinarii astfel create este favorizata caderea automobilului de pe cric, situatie care nu poate fi provenita nici de masura asigurarii cu frana de mana, nici prin cuplarea manetei intr-o treapta de viteze oarecare. Doua pene de lemn fixate in spatele rotilor pot inlatura acest pericol. Neavand volum mare, penele de lemn nu va vor ocupa prea mult spatiu in portbagaj.
Mici Secrete...
Collapse
X
-
Pentru posesorii de MCV
Iata ce am gasit pe internet
Comment
-
-
Alege-ti pneurile! Nu lasa nici o sansa intamplarii!
Alegerea unui pneu nu este, cu siguranta, un lucru banal. Element de siguranta, prin excelenta, el actioneaza diferit, in functie de uzura. Pneurile nu sunt identice, pretul lor nu se rezuma la o marca si un pret. Ele trebuie alese in functie de modul dvs. de a conduce.
* Triunghiul sigurantei
Doar pneurile nu pot garanta siguranta dvs. la volan. Intervine, inevitabil, si rolul amortizorului sau al franei. Acestea compun “triunghiul de securitate”. Daca unul dintre aceste trei elemente este problematic: siguranta dvs. nu mai este asigurata, celelalte doua elemente nu isi vor mai indeplini in mod convenabil rolul.
1. Daca pneurile sunt intr-o stare proasta: Risc crescut pe carosabil ud, tinuta de drum necorespunzatoare (aquaplanare) si distanta de franare marita.
2. Daca sistemul de franare este defectuos: risc de derapaj (diferenta de franare intre drumuri), distanta de franare marita.
3. Daca amortizoarele sunt in stare necorespunzatoare: pierderea aderentei, tinuta de drum degradata, distanta de franare marita.
* Pneurile - rolul lor
Trei functii de baza: a purta, a transmite, a ghida. Aptitudini complementare, variabile dupa tipul de pneu: filtrarea denivelarilor solului, rezistenta la efort si la incalzire, durabilitate.
Lasati-va siguranta pe maini bune:
Pneurile sunt unicul punct de contact intre masina si drum, un contact cu suprafata foarte redus: echivalentul unei palme. Asadar, siguranta dvs. depinde de 15 cm ², in orice conditii de drum, in orice conditii meteorologice si pe parcursul a mii de km. Drumul este luat in maini si transfera pe bitum toate deciziile pe care le implica condusul. Oricare dintre aceste “maini” da dovada de o mare tehnicitate , perfect stapanita de marile branduri de anvelope , dupa indelungi programe de cercetare si dezvoltare. Acestea ofera avantaje nete in termeni de securitate; un argument cu greutate , daca decideti sa investiti in noi pneuri.
Reguli de vigilenta:
Verificati presiunea in fiecare luna. Un pneu pierde in mod regulat aer, fapt ce antreneaza riscuri in materie de stabilitate, precizie in conducere si uzura anormala. Se impune o verificare lunara. Si nu uitati roata de rezerva.
Atentie la o buna echilibrare:
Daca simtiti vibratii puternice in volan , este foarte probabil ca echilibrarea rotilor sa fie problema.
Controlati starea de uzura periodic:
Pentru siguranta dvs., legea impune ca pneul sa aiba o adancime a canelurilor de minimum 1,6 mm. Dupa acest nivel, contactul cu solul este redus, apa nu mai este evacuata in totalitate. Pneurile au caneluri care se comporta ca indicatori de uzura, cu o adancime de 1,6 mm.
* Cum se "citeste" un pneu ?
Daca un pneu are coordonatele 205/ 55 R16, 91W inseamna:
205 - Latime a pneului in mm.
55 - Raport inaltime/latime. In acest caz, este egal cu 55% din latime.
16 - Diametrul jantei in inch
91 - Indice de greutate. A se respecta in cazul inlocuirii pneurilor
W - Indice de viteza. A se respecta in cazul inlocuirii pneurilor
Comment
-
Spune-mi ce parola ai...
...ca sa-ti spun cine esti! In aceasta lume invadata de tehnologie de ultima ora, parola este obligatorie. Niste psihologi englezi au ajuns la concluzia ca aceste cuvinte-cheie ne oglindesc personalitatea. Astfel, "navigatorii" pe internet pot fi impartiti in 4 categorii.
Familistul
48% dintre intervievati au ca parola numele lor sau al rudelor, poreclele lor sau date de nastere. Acest tip de om isi iubeste familia, are o personalitate placuta, dar nu are incredere in calculatoare.
Fanul
32% dintre englezii intrebati folosesc drept parola numele idolilor lor din domeniul muzicii, filmului, al sportului sau al desenelor animate. Acestia sunt persoane influentabile si, de regula, sunt cei care stiu deja cu ce se mananca internetul.
Fantezistul
Din aceasta categorie fac parte 11% dintre subiecti. Ei au ca parola obiectul celor mai ascunse dorinte, a viselor lor intime. Sunt oameni sensibili si cu multa fantezie.
Maniacul
Omul care foloseste o parola alcatuita din combinatii de litere si cifre nu poate fi decat un maniac. 9% dintre cei intrebati sunt de-a dreptul paranoici sau sunt doar niste artisti in domeniul calculatoarelor.Ei sunt cei care au cele mai multe cunostinte in acest domeniu, iar din aceasta categorie fac parte si hacker-ii. Ceea ce spune aproape totul. Oricum ar fi ei, cred ca au dreptate. In fond, cine poate "sparge" o parola de genul i9ej@m3$3
Comment
-
Foarte tare.
Referitor la masinile SH daca este o masina de 2-3 ani maxim si a fost lovita sunt service-uri unde se refac aceste masini si nu se cunoaste ca au fost lovite.
Nici diferenta de vopsea nu iese pentru ca acum se vopseste cu vopsea pe baza de apa si se face si perdere pe anumite elemente astfel incat sa nu iasa diferenta de culoare.
Elementele se inlocuiesc se sudeaza in puncte si asta e.
Pentru un necunoscator este ok nu va observa.
Asa ca mare grija cand cumparati masini SH.
felicitari initiatorului.sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL
Comment
-
-
De pe net adunate -Arsuri pe piele - tratament
Intr-un curs de Absolventi de Pompieri, au fost invatati ca atunci cand se produce o arsura, fie ea cat de extinsa ar fi, primul ajutor este sa pui partea afectata sub apa rece curgatoare, pana cand se mai racoreste stratul de piele arsa si apoi sa aplici un albus de ou, batut usor spuma, numai ca sa fie mai usor de aplicat.
Saptamana trecuta, o prietena a pus la fiert un vas cu apa; cand a luat oala care fierbea, a sarit apa fierbinte pe mana ei si i-a ars o mare parte de piele.
A bagat mana imediat sub jet de apa rece, destul timp ca sa nu mai simta caldura initiala, cu toate ca durerea era ingrozitoare. Apoi, a spart doua oua, a separat albusul si l-a batut putin si l-a pus pe mana.
Mana ei era atat de arsa, incat, cu cat punea albusul pe piele, pielea se usca si ramanea o pelicula care apoi se intarea, si care era colagen natural.
A durat cel putin o ora aplicand strat dupa strat albusul pe mana. Mai tarziu, nu a mai simtit durerea si in ziua urmatoare abia mai avea o urma rosie-maronie, acolo unde se arsese.
Ea a crezut ca va ramane cu o cicatrice oribila , dar pentru surprinderea ei, dupa 10 zile, nu mai avea nicio urma dela acea intamplare, nu mai avea NIMIC !!!
Nici culoarea pielii nu s-a schimbat; acea parte arsa, s-a recuperat total, datorita colagenului existent in albusul de ou, care in realitate, este o placenta si este plina de vitamine.Attached Files
Comment
-
de fapt nu sa ars sa oparit [apa are sub 100 grade] daca a racit rapid zona sa ales decit cu o arsura severa de gradul 1 fara sa existe rani deschise sau epiderma distrusa la care un tratament rapid face minuni ,iar albusul de ou este foarte bun in lipsa unor medicamente adecvate [nu spirt,iod etc]
de fapt problema principala in arsuri nu este arsura in sine ci infectii ce apar ulterior de aceia daca se aplica imediat o curatare si un tratament adecvat [chiar si cu albus de ou , iaurt, ulei] se reduce expunerea tesutului vatamat
PS sa nu fiti nevoiti sa folositi niciodata aceste sfaturibaiatu cu lenuta monteza filtre polen , alarme si alte cele
Comment
Comment