Logan Vs Fiesta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    @florin77
    raportul cp/greutate 0.0599 Fiesta; 0.0717 Logan, asta e unul din motivele pentru care am zis ca nu e fair sa compar motor/reprize/demaraj.
    In situatia in care "o tura" cu Fiesta inseamna intre 300 si 700 km pe zi consider ca pot fi destul de obiectiv.
    Ca fiabilitate, daca te uiti la postul 57 ai sa vezi ca nu contest lucrul asta, problema este insa ca motorasul ala cu 270.000 km de pe Fiesta vechi nu este facut de Ford ci de Peugeot, sunt insa curios sa vad cat au reusit sa-l .... dupa ce au luat licenta de la 1.4 HDi si au dat-o la turci (Fiesta cel cu 40.000km) pentru ca din acelasi lot mai avem masini iar la una din ele a trebuit facut RK la motor dupa 27.000 km (si soferul e de vina-forja pe motor rece).
    La cea cu 270.000km i-au schimbat numai turbina la 210.000 km si s-a potrivit perfect cea de pe Loganul de 65 (din ratiuni financiare unba este 1000 lei si alta sunt 1400 euro cat costa la Ford)
    Last edited by dani030669; 23 January 2009, 23:18.
    sigpic
    Ambition 1.5 dc

    Comment


    • #62
      eu ma refeream la bord, plasticul avand un finisaj mai bun, iar culoarea neagra da mai bine, la consola centrala dupa cum spuneam se mai putea lucra la ea.
      Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

      Comment


      • #63
        Fiesta este chiar groaznica. Am condus Fiesta unui prieten, dar cand apasam pe frana abea reactiona putin. A fost un cosmar, iar plasticul folosit la bord e ca si cel de la Logan, doar ca la Fiesta comenzile sunt asezate aiurea.
        sigpic
        Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

        Comment


        • #64
          Dani , Ford este simplu de aflat unde este fabricat , daca in seria masinii la inceput scrie WFOXXTT - TT inseamna Turcia , daca scrie WFOXXGB - GB inseamna Germania . Dar acum toate modelele Ford au TT - Turcia . Probabil in viitor va fi si RO sau RR .
          B -X X - DDF x 2

          :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

          Comment


          • #65
            Pai majoritatea masinilor acum sunt fabricate in Turcia,sau piesele ma rog.Mana de lucru e mult mai ieftina.Renault Laguna din 2006 full piele ,etc al unui vecin de-al meu,tot ma lua cu frantuzeasca lui etc,ii zic ba ma lasi:stii ma unde e facuta?Si face in Franta cum unde,ca de acolo am si luat-o.Si ii zic ia intreaba-l pe tactu.A 2-a zi:ba esti nebun,cum ma in Turcia?...etc.
            sigpic

            Comment


            • #66
              @florin - nu e vorba de locul in care a fost asamblata masina ci de motor in sine.
              Primele Fiesta 1.4 TDCI au fost echipate cu motoare produse de Peugeot (perioada 2002-2005), ulterior s-a preluat licenta si s-a "imbunatatit" la turci.
              sigpic
              Ambition 1.5 dc

              Comment


              • #67
                De ce nu e vorba Dani ? La Logan diesel , la inceput parca se zicea ca motoarele vin asamblate din Spania . Nu ti-ai dori un motor asamblat in Spania si nu in Romania sau Turcia ? Eu da . Pentru ca este fabricat in Turcia o perioada ma gandeam sa-mi iau Megane dar am renuntat . Sunt sanse ca si piesele sa fie fabricate acolo in Spania sau Turcia si apoi asamblate .
                Last edited by FLORIN77; 24 January 2009, 11:54.
                B -X X - DDF x 2

                :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                Comment


                • #68
                  nu stiu de unde a venit treaba asta cu turcia ,ford se face in germania si spania mai nou nicidecum turcia asta stiu de la o ruda care lucreaza la ford si totusi nu se compara plasticul de la un fiesta cu cel de la logan ,parerea mea ,am fiesta din acelasi an cu loganul 2006 si se cunoaste ca plasticul de la fiesta este de calitate fata de logan .

                  Comment


                  • #69
                    In asta sta o masina?In calitatea plasticelor?...sau iti convine sa le platesti salariile nemtilor si spaniolilor si firma?
                    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                    Comment


                    • #70
                      pai nu sta in asta ,dar despre asta cam era vorba pe aici ;)

                      Comment


                      • #71
                        Se cam pune problema si de calitatea plasticelor, in cazul unui accident unele te ranesc mai mult decat celelalte.
                        Si la ph 2 s-a folosit un al tip de structura la plastice fata de ph 1, care protejeaza mai bine soferul si pasagerul in cazul unui impact, dupa spusele specialistilor.
                        Asa ca ar cam trebui sa intereseze.
                        Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                        Comment


                        • #72
                          intr-o masura destul de mica. Cred ca vezi cati mor pe sosele in masini de lux cu mahon pe bord si cate 8 airbag-uri, sisteme de siguranta, etc...treaba e simpla, banii in plus pe care-i dai nu reflecta decat un motor fiabil si sigla "Ford"
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #73
                            Totusi aia mor din cauza vitezei, si elementele astea de siguranta au o limita, sa nu exageram, dupa ce spui hai sa nu ne mai luam masini cu airbag-uri cu abs sau esp, luam o tigaie simpla ca oricum murim si cu unele si cu altele.
                            Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                            Comment


                            • #74
                              NU! Spun sa nu ridicam in slavi orice rahat strain
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #75
                                Sunt de acord cu asta. Dar deocamdata Dacia nu se poate bate cu vreo marca cunoscuta decat la pret, calitativ mai are de lucrat.
                                Dar cum am mai spus Dacia a renascut si e la inceput de drum. Sper sa treaca cu bine criza(pt asta trebuie sa isi puna la treaba oamenii din marketing) si sa vedem modele ceva mai bune si din punct de vedere calitativ.
                                Astra J 1.4T 140cp Enjoy Power Red

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google