@florin77
raportul cp/greutate 0.0599 Fiesta; 0.0717 Logan, asta e unul din motivele pentru care am zis ca nu e fair sa compar motor/reprize/demaraj.
In situatia in care "o tura" cu Fiesta inseamna intre 300 si 700 km pe zi consider ca pot fi destul de obiectiv.
Ca fiabilitate, daca te uiti la postul 57 ai sa vezi ca nu contest lucrul asta, problema este insa ca motorasul ala cu 270.000 km de pe Fiesta vechi nu este facut de Ford ci de Peugeot, sunt insa curios sa vad cat au reusit sa-l .... dupa ce au luat licenta de la 1.4 HDi si au dat-o la turci (Fiesta cel cu 40.000km) pentru ca din acelasi lot mai avem masini iar la una din ele a trebuit facut RK la motor dupa 27.000 km (si soferul e de vina-forja pe motor rece).
La cea cu 270.000km i-au schimbat numai turbina la 210.000 km si s-a potrivit perfect cea de pe Loganul de 65 (din ratiuni financiare unba este 1000 lei si alta sunt 1400 euro cat costa la Ford)
raportul cp/greutate 0.0599 Fiesta; 0.0717 Logan, asta e unul din motivele pentru care am zis ca nu e fair sa compar motor/reprize/demaraj.
In situatia in care "o tura" cu Fiesta inseamna intre 300 si 700 km pe zi consider ca pot fi destul de obiectiv.
Ca fiabilitate, daca te uiti la postul 57 ai sa vezi ca nu contest lucrul asta, problema este insa ca motorasul ala cu 270.000 km de pe Fiesta vechi nu este facut de Ford ci de Peugeot, sunt insa curios sa vad cat au reusit sa-l .... dupa ce au luat licenta de la 1.4 HDi si au dat-o la turci (Fiesta cel cu 40.000km) pentru ca din acelasi lot mai avem masini iar la una din ele a trebuit facut RK la motor dupa 27.000 km (si soferul e de vina-forja pe motor rece).
La cea cu 270.000km i-au schimbat numai turbina la 210.000 km si s-a potrivit perfect cea de pe Loganul de 65 (din ratiuni financiare unba este 1000 lei si alta sunt 1400 euro cat costa la Ford)
Comment