Cablaj Electric...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    hai nu mai spune...hai sa vezi ca nu ai dreptate....in primul rand nu am deschis eu subiectul cu subdimensionarea...ai explicam doar omului ce inseamna "in cablaje " subdimensionarea 1 la mana.....prostia care o spui tu cu fir de 1cm nu-mi amintesc sa o fii pomenit nicaieri....poate doar la firul rosu ala de baterie....desi acolo se foloseste fir de 2,5 ...numai la logan se foloseste dintr-ala "bun"mai subtire decat la orice alt cablaj....partea a 2-a ca sa-ti demonstrez ca nu prea le ai....la cablajele mai de doamne ajuta se foloseste fibra optica la magistrala de date....fibra care este imbracata intr-un furtun..nicidecum fir de 0,35 cum zici tu...iar daca esti atat de "priceput" zimi si mie cum poate sa foloseasca fire bandajate discontinuu la sigurantele de putere si mai ales cu banda ingusta....nimeni nu foloseste asa ceva la motor....totul se bandajeaza continuu cu un anumit tip de banda rezistenta la apa la temperatura ridicata si la rozatoare.....ca sa nu mai intru in detalii si sa-ti spun ca este si banda fonica rezistenta la zgomot la partea de interior.....dacia nici nu viseaza la asa ceva.....ei au bandajat cablajul de la motor si pana la porbagaj cu aceeasi banda.........pentru ei totul este la fel........explica-mi si mie cum au realizat intrarea cablajului in caroserie printr-o tulla ieftina care nu are nici un masic pe ea.....joaca firele prin ea alandala......altii pun ceva mastic il incalzesc mai bandajeaza ceva pe acolo pe urma testeaza cu o solutie speciala sa vada daca tulla este etansa......la dacia pauza....poti baga toata mana prin tulla aia....sau probabil motorul ala nu produce vibratii care ar putea deteriora cate ceva pe acolo......zimi si mie la faruri acolo firele alea lasate aiurea vizibile nebandajate ti se par in regula....mie nu.....te astept cu alte intrebari cu mare drag

    Comment


    • #47
      subdimensionare inseamna eroare de proiectare, in orice domeniu ai lucra. faptul ca nu iese cum a fost proiectat e eroare de executie, nu subdimensionare. eu m-am lamurit deja ca te pricepi, imi scot palaria, cablajul de logan e un gunoi. si totusi, nu ia foc, ca un ferrari de 300000 de euro. personal, cred ca am trecut demult de stadiul de specialist in cablaje, prefer sa raman in anonimatul ecu-urilor, ca e mai fain sa comanzi aprinderea unui bec, sa transmiti niste date spre un procesor, decat sa masori cabaje cu ruleta.
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #48
        nu ai neaparat nevoie sa ia foc o masina ca sa poti spune ca are un cablaj ieftin...poate nu o luat foc din cauza cablajului....cat priveste masuratul cu ruleta...iarasi le cam dai in bara....exista 2 statii de testare intr-o fabrica de cablaje....una testeaza cablajul electric si alta il testeaza dimensional.....BUFF...ai vazut ca nu se foloseste ruleta....asta este ...cand stii ...stii....cand nu....stai in spatele butoanelor si iti dai cu presupusu...

        Comment


        • #49
          apropo ai discutat cu "amicul" de la kromberg...sa vezi daca am avut dreptate sau nu in tot ce ti-am spus pana acum..intreaba-l despre sudurile "la rece" ca despre asta era vorba pe la inceput ...pune-l sa-ti explice ce inseamna o "sudura la rece" ce inseamna o " biokappa "....cum se termocontacteaza o sudura...cum se testeaza o sudura....firele alea "lipite" una de alta...daca tot zici ca ai trecut de stadiul asta de "specialist in cablaje"

          Comment


          • #50
            amice, voi masurati cablajul cu ruleta si cu ohmetrul, sa vedeti ca are 3m si nu e intrerupt. la mine e un pic mai complicat, impedante de bus de date, masuratori in frecventa, osciloscoape, analizoare de spectru, fibre optice, castig in radiofrecventa. eu zic ca e totusi o treapta mai sus de masuratul cu ruleta. Pe amicul de la kromberg nu mai tebuie sa-l caut, am coleg de birou venit de acolo si m-a lamurit baiatul ce inseamna inginer de test la kromberg, vis-a-vis de ce facem noi. poate nu mi-a dat toate detaliile, dar in mare mi-am facut o idee. o sa-l mai intreb insa de biokappa, ca suna interesant, pare a fi ceva calumea, ce tipul a omis sa-mi spuna.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              te inseli amarnic....n-avem cum sa masuram cablajul cu ruleta.....hai sa-ti spun care ai procedura ca te cam inseli rau de tot......odata iesit din productie cablajul se scaneaza (se introduce astfel in baza de date) ...dupa ce a fost scanat intra in masa de testare ( o masa electrica dirijata de un soft -masa care contine toate pozitiile unui cablaj mufe clipsuri tulle anumite portiuni dintr-un bandaj.....toate astea se introduc la locurile lor in masa de test......in cazul in care un fir nu este introdus unde trebuie ..este lipsa sau un clips este depozitionat....calculatorul va afisa un cod de eroare.....fiecare eroare avand un cod.....daca este o eroare care nu poate fi remediata pe loc de catre persoanele din masa de test cablul se scaneaza din nou si va merge la sectorul reparatii.....dupa ce iese din reparatii merge la masa de test dimensionala.....acolo unde se testeaza cotele sale..........asa ca RULETA nu se prea foloseste.......se foloseste atunci cand se auditeaza un cablu....vine un auditor si ia la intamplare un cablu ia desenul de client si incepe sa masoare .......sau crezi tu ca risca cineva sa trimita in germania la bmw un cablu " masurat" de gheorghe cu ruleta.?..........altceva se masoara cu ruleta daca tot o dai tu sus si tare cu Ruleta.......un cablaj pentru o masina "mai de doamne ajuta" poate fii format din mai multe module....ca sa fie mai usor de realizat.....respectivele module se produc separat iar mai apoi sunt "asezate " pe o planseta alaturi de care se mai pun alte "treburi"........modulele alea de care vorbeam se masoara din cand in cand...nu tot timpu......cablajul mare cand este gata nu-l masoara nimeni....este masa speciala de test pentru asa ceva....fara ok din partea celor de la masa nici nu pleaca cablul mai departe....asa ca iarasi le cam dai in bara.....".masuratul cu ohmetru sa vad daca firul nu e intrerupt" - doamne fereste....nu mai traim in epoca de piatra...daca tie ti-o spus asa ceva "ala" de la kromberg spune-i sa se lase de inginerie

              nici macar firele nu se masoara cu ruleta....sunt niste aparate speciale denumite comax care au comanda numerica fiind asistate de un soft.....introduci niste valori in calculator si incepe sa taie firele la valorile respective ( in cm...m )......sau probabil crezi ca la miile de fire care se taie si se prelucreaza acolo sta "nea ion" cu " ruleta " sau cu "metru de lemn " sa le masoare...iar cu ohmetru - ma prapadesc de ras.....totul este calculat si se executa dupa o documentatie.....nu sta nimeni cu "ruleta"...ala care ti-o spus asa ceva o fost un inginer de nota 10 spune-i sa se reprofileze
              Last edited by scaraoscki; 12 December 2011, 17:10. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #52
                de cateva zile vad ca nu mai apare "amicul" moderator....sau probabil so fii convins si el de "cablajul de calitate " folosit de dacia pentru logan...apropo inginerul ala de la "kromberg" s-a reprofilat sau mai masoara si acum firele cu "ruleta" sau "ohmetru"

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google