Am avut ocazia sa desfac un tablou de sigurante si am dat peste lipiturile facute de cei care fac instalatia electrica a masini...nu stiu cu ce solutie lipesc firele findca prin presare nu au cum sa stea asa bine lipite...si inca o curiozitate un fir folosit pentru alimentare inadit cu alte 3...toate 4 avand aceias sectiune...
Cablaj Electric...
Collapse
X
-
eu
Originally posted by unknown View PostAm avut ocazia sa desfac un tablou de sigurante si am dat peste lipiturile facute de cei care fac instalatia electrica a masini...nu stiu cu ce solutie lipesc firele findca prin presare nu au cum sa stea asa bine lipite...si inca o curiozitate un fir folosit pentru alimentare inadit cu alte 3...toate 4 avand aceias sectiune...
Comment
-
Sincer,n-am inteles mare lucru,sudura la rece,mastic care protejeaza la rupere,testarea rezistentei cu aparatul care trage de fire,ma rog,multe puncte se suspensie;sincer in ce zona lucrezi?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
eu
Originally posted by IancuMIC View PostSincer,n-am inteles mare lucru,sudura la rece,mastic care protejeaza la rupere,testarea rezistentei cu aparatul care trage de fire,ma rog,multe puncte se suspensie;sincer in ce zona lucrezi?
Comment
-
Vezi,daca lucrai la productie stiai sa raspunzi omului la intrebare,asa ne-ai ametit si n-ai spus mare lucru pentru un simplu motiv;NU STII.Unde ai auzit tu de sudura la rece?Unde ai vazut tu mastic sa protejeze la rupere?Cui crezi ca spui povestea cu modul de verificare a lipirilor?Daca stiai spuneai da domne e o imbinare prin presare,sau imbinarea conductoarelor intr-un tub siliconic in care se gaseste o substanta care face aia sau aia.
@unknown
Coductoarele pe care le-ai aratat sunt sudate la rece...PRIN PRESARE.
Metoda f. eficienta de imbinare: materialul isi pastreaza calitatile initiale,folosita la inceput la conductoarele circulare(al,cu) si mai apoi si la ccele multifilare.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by scaraoscki View Postlucrez intr-o fabrica care produce cablaje pentru bmw ....cunosc in detaliu defectele cablajelor felul in care sunt realizate si diferenta de calitate pe care o are un cablaj de logan ......sunt lucrate "la banda " muncitorii se grabesc trag de fire ..le scapa pe jos ...se murdaresc ...nu sunt contactate firele cum trebuie ...si multe altelelsigpic
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostVezi,daca lucrai la productie stiai sa raspunzi omului la intrebare,asa ne-ai ametit si n-ai spus mare lucru pentru un simplu motiv;NU STII.Unde ai auzit tu de sudura la rece?Unde ai vazut tu mastic sa protejeze la rupere?Cui crezi ca spui povestea cu modul de verificare a lipirilor?Daca stiai spuneai da domne e o imbinare prin presare,sau imbinarea conductoarelor intr-un tub siliconic in care se gaseste o substanta care face aia sau aia.
@unknown
Coductoarele pe care le-ai aratat sunt sudate la rece...PRIN PRESARE.
Metoda f. eficienta de imbinare: materialul isi pastreaza calitatile initiale,folosita la inceput la conductoarele circulare(al,cu) si mai apoi si la ccele multifilare.Last edited by scaraoscki; 12 November 2011, 16:10.
Comment
-
'nea scaraoski, ia zi matele unde lucrezi, la kroschu, delphi sau drexl? sa stiu pe care colegi sa-i sun, sa vedem daca minti despre cum in aceeasi fabrica se fac altfel cablurle pt logan sau pt bmw si daca procedeul descris e adevarat sau tu n-ai inteles.
insa pana sa-mi dai rapsunsurile, ia o vacanta de 3 zile, ca asta nu-i forumu' lu' tata sa scrii si sa vorbesti cu cine vrei tu cum crezi de cuviinta. ori te comporti civilizat, ori ramai la cablurile tale.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
vai si amar
nea moderatoru, suna-i si pe aia de la delphi kroschu sau drex si intreaba-i ce parere au despre cablajul pentru logan, sau poate pe aia de la leoni pitesti. da' te rog din tot sufletu sa fii sincer si sa postezi aici raspunsul lor.
nu mai da "quote" la ultimul post!Last edited by Seba; 17 November 2011, 21:32.
Comment
-
astia toti lucreaza pt dacia? mai, frate ce de furnizaori...eu zic ca maxim 1-2 fac cablajele. chiar o sa-i intreb daca lucreaza diferit pt dacia sau pt bmw, in general, sau doar unii "miserupisti" lucreaza in dorul lelii pt dacia, ca aia oricum nu-i masina si nu tre' sa mearga calumea. doar ar da prost in sondaje sa fie lumea multumita de o masina romaneasca, nu? uite, de exemplu eu lucrez pentru ford, jaguar, landrover, peugeot, fiar si pot sa-ti spun ca pt jaguar s-au nimerit sa lucreze unii mai nepasatori decat pt fiat. vorbim de o masina de 110000 de euro si una de 15000 de euro, iar pt aia de 15000 oamenii isi dau interesul.
totusi, ai putea invata sa scrii coerent, nu-i concurs de lasat puncte de suspans.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
nea moderatoru, iti spun o treaba si ti-o spun sincer, in domeniul cablajelor nu ma intreci, ma intreci la partea mecanica la tinichigerie si la alte lucruri dar la cablaje te bag in buzunar. lasa tu povestea cu kroschu drexl si delphi. ca fabrica sau nu fabrica cablaje pentru dacia. sau poate crezi tu ca leonii pitesti aia care fabrica cablajul pt logan si-or da ei interesul. hai sa-fim realisti. hai sa-ti spun o treaba si ti-o spun ca om care am lucrat si lucrez in acest domeniu. atata de destepti sunt cei care au proiectat cablajul pentru logan incat au realizat o bandajare discontinua la sigurantele de putere ( alea de la motor). nici o marca din lumea asta nu face asa ceva. 2, se foloseste o banda izolatoare slaba calitativ care se rupe integral cand tragi de ea. clipsurile de prindere ale cablajului sunt dintre cele mai ieftine posibile formate dintr-o singura bucata. la cablajul pentru dacia nu exista decat un singur tip de banda izolatoare ( lucioasa). orice " destept" stie ca la motor se foloseste un anumit tip de banda la partea electrica alt tip de banda iar la interior un altul, dar la mesterii de la dacia & leonii peste tot la fel. intrarea firelor in caroserie este realizata cu o tulla din cauciuc la fel ca si la alte cablaje diferenta ai ca "altii" mai pun si ceva mastic pe care il mai incalzesc si astfel firele stau fixe in tulla.lucru pe care dacia o sa il aiba peste vre-o 30 de ani. ca sa nu mai intru in detalii despre felul cum sunt bandajate firele. cablajul de logan ai un cablaj mediocru realizat din fire slabe calitativ, banda izolatoare slaba (exista banda speciala pt motor rezistenta la umezeala la caldura si la foc) -dacia nici nu viseaza la asa ceva. sunt multe detalii, te asigur eu " NEA MODERATORU " ca stiu despre ce vorbesc. am realizat cablaje de la A a Z si nu numai cablaje, inclusiv plansete pentru cablaje, pentru marci mult mai scumpe decat loganul. intamplator detin un logan si am aruncat o privire la instalatia electrica. lucrand in domeniul asta imi dau seama dintr-o privire ce materiale s-au folosit si cat sunt de "calitative" asa ca lasa tu "gurita". la cablaje nu ma intreci. lucreaza si tu ca muncitor in banda cativa ani. pe urma lucreaza la cablaje speciale cablaje pentru masini vechi si prototipuri, iar pe urma la calitate. si mai apoi vino aici si iate cu mine la tranta, daca vrei intram in detalii amanuntite. doar ca voi strica rau de tot numele "dacia" si atunci ai sa te superi si ai sa ma blochezi iarasi 3 zile. sau cine stie, ai sa-mi spui iara ca nu ma pricep sau ca nu ai asaLast edited by Seba; 18 November 2011, 23:43.
Comment
-
Nu stiu cum poti sa-ti dau seama din priviri de calitatea unui cablu, banda izolatoare sau alt material folosit la o instalatie.
La proiectarea unui cablaj inainte de toate se aleg niste materiale care respecta anumite standarde. Dacia nu le fabrica, le cumpara de la producatori care isi testeaza produsele, respecta standardele in vigoare si bineinteles le vinde si altora, nu numai celora de la Dacia(vreau sa spun ca aceste cabluri nu sunt luate de pe taraba). Fiecare lot are o serie care se inregistreaza.
Acea exprimare cu multe puncte e obositoare.sigpic
Comment
Comment