Cablaj Electric...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    la unirea + cu - explodeaza bateria, daca insisti suficient. daca nu crezi, pune cheia de 22 pe baterie, peste borne, sa vezi ca nu are nici o problema cablajul. culmea electricitatii, scurtul protejeaza circuitul "lung". ca sa vezi...
    o sa-l intreb pe colegul de la kromberg de cablaje, dar tot n-o sa dorm agitat, atata timp cat n-am vazut service-uri pline de dacii cu probleme la cablaje. pe cand ferrari-uri de 300000 de euro au luat foc. or fi confundat aia cablajul in fabrica si-au crezut ca-i de dacie, de-au lucrat la el in doru' lelii...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Acuma nu cred sa fii asa cretin sa spui ca pui + peste - si nu se intampla nimic.Asa ca intuiesc ce avrut sa spuna; "peste" bateria masinii a mai "pus" una de ...9v;adica le-a INSERIAT(+cu- si -cu+) numai ca specialistul nostru in cablaje nu stie o regula elementara de care se tin cont la legarea bateriilor in serie.
      Mai precis acestea trebuie sa aiba ACELEASI CARACTERISTICI(tensiune,curent,amperaj)
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        ideea e ca la asa o inseriere, poti sa prajesti calculatoarele masinii si cablajul sa ramana intact. ma rog, fiecare face ce teste crede de cuviinta pe masina personala.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Originally posted by scaraoscki View Post
          eu la a mea i-am pus baterie de 9 v si o pornit...trebuia sa unesti + cu -...ca oricum nu se intampla nimic
          o fi avut 9V dar un curent cat 6 baterii R6.
          sigpic

          Comment


          • #35
            Originally posted by Seba View Post
            la unirea + cu - explodeaza bateria, daca insisti suficient. daca nu crezi, pune cheia de 22 pe baterie, peste borne, sa vezi ca nu are nici o problema cablajul. culmea electricitatii, scurtul protejeaza circuitul "lung". ca sa vezi...
            o sa-l intreb pe colegul de la kromberg de cablaje, dar tot n-o sa dorm agitat, atata timp cat n-am vazut service-uri pline de dacii cu probleme la cablaje. pe cand ferrari-uri de 300000 de euro au luat foc. or fi confundat aia cablajul in fabrica si-au crezut ca-i de dacie, de-au lucrat la el in doru' lelii...
            da chiar te rog sa il intrebi pe "colegul' tau de la kromberg daca am avut dreptate in ce ti-am povestit mai sus...cat tine de povestea cu serviceurile...sunt o gramada de probleme la instalatia electrica....ba nu face un contact ba se aprind 2 becuri in loc de 1 ba nu se aprinde de loc...ia dute si ia-l umpic dupa colt afara din service pe electricianul de la dacia si stai asa umpic de vorba cu el intre 4 ochi undeva mai ferit de sefii lui....sa vezi numa ce-ti spune....probabil atunci o sa-mi dai dreptate...eu sunt satul de cablaje. cand iti spun eu ca la logan s-au folosit materiale ieftine la realizarea cablajului si nu numai materialele ieftine dar si felul in care este realizat este mediocru o sa-mi spui iarasi ca aberez..suna-l de curiozitate pe "amicul" de la kromberg si intreaba-l daca am avut eu dreptate in ce ti-am scris acolo mai sus .eu in domeniul asta lucrez de ceva vreme stiu ce spun...cu asta ma ocup
            Last edited by scaraoscki; 6 December 2011, 01:48.

            Comment


            • #36
              becuri care se aprind aiurea cand pui frana am vazut si la megane si la seria3 si la e-klasse. tot gunoaie or fi si alea? n-am timp acum de cablaje, dar n-am uitat. intamplator, ti-am zis ca lucrez si eu in domeniu si nici la toate modelele din clasa de lux nu-i chiar n.a.s.a, mai au si aia bucati de logan in cablaje faptul ca un bou de proiectant a calculat gresit distanta intre pinii unei mufe, mediul de utilizare sau n-au facut corect testul de anduranta la validarea proiectului, nu e vina cablajului. cablul in sine nu e subdimensionat, nu au luat inca foc masini si de bine de rau se fabrica de 7 ani. eu pe "meseriasii" din service nu-i intreb nimic, m-am convins de competenta lor pe propria piele, de prea multe ori. cu mici exceptii, sunt si cretini si nesimtiti, o spun fara nici o retinere.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #37
                Și totuși, care-i rostul acestui topic? Citesc deja 2 pagini numai discuții ce se puteau purta fie pe privat, fie la o întâlnire (având în vedere faptul că „stăpânul iadului” e și el timișorean, la fel ca „nea moderatoru”)...
                The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Seba View Post
                  becuri care se aprind aiurea cand pui frana am vazut si la megane si la seria3 si la e-klasse. tot gunoaie or fi si alea? n-am timp acum de cablaje, dar n-am uitat. intamplator, ti-am zis ca lucrez si eu in domeniu si nici la toate modelele din clasa de lux nu-i chiar n.a.s.a, mai au si aia bucati de logan in cablaje faptul ca un bou de proiectant a calculat gresit distanta intre pinii unei mufe, mediul de utilizare sau n-au facut corect testul de anduranta la validarea proiectului, nu e vina cablajului. cablul in sine nu e subdimensionat, nu au luat inca foc masini si de bine de rau se fabrica de 7 ani. eu pe "meseriasii" din service nu-i intreb nimic, m-am convins de competenta lor pe propria piele, de prea multe ori. cu mici exceptii, sunt si cretini si nesimtiti, o spun fara nici o retinere.
                  eram sigur ca o sa ocolesti raspunsul...nu vrei tu nici in ruptul capului sa recunosti niste treburi...acum dai vina pe aia din serviceuri ca nu sunt buni...ba mai dai si vina pe alti producatori auto...orice numai la subiect nu...lasa tu povestea cu subdimensionatul...aia nu ai treaba de proiectanti sau de ingineri...acolo sunt alte treburi la subdimensionat ( cablajele se realizeaza pe niste plansete care contin un anumit desen...desen care indica traseul si pozitia unor fire...cei care lucreaza la intinderea firelor si la bandajarea lor din graba neatentie sau nepricepere nu respecta acel desen si uneori bandajeaza mai mult decat trebuie o anumita portiune dintr-un cablaj astfel ca la sfarsit cand este gata devine ori prea scurt ori prea lung.(se lucreaza la banda)..nu mai corespund cotele cu ce este inscris in desenul de client)- asa ca sa vezi ca mai am habar de ce vorbesc....aia ai toata treaba cu subdimensionarea......nu asta ai problema pe care tu nu vrei in ruptul capului sa o recunosti ...problemele sunt ; sectiunea firelor folosite la motor ; tipul de bandajare folosit la motor ;calitatea si tipul de banda izolatoare folosit la motor ;materialul contactilor folosit ; si multe altele...degeaba nu vrei tu sa recunosti niste treburi.oricum ma astept din partea ta din nou la ceva asemanator . ca scriu eu nu stiu ce si nu stiu cum ...aia din serviceuri sunt prosti sau necalificati ( desi unii lucreaza de pe timpul lu nea nicu pe acolo )..sigur ma astept iarasi la replici ce conteaza sectiunea firelor banda izolatoare si altele ca doar masina functioneaza.nu uita de prietenul de la "kromberg" poate te mai lamureste si ala cu ceva.verifica-ma vezi daca am avut dreptate acolo mai sus

                  Comment


                  • #39
                    subdimensionarea electrica a cablajului inseamna eroare de proiectare, subdimensionarea mecanica inseamna eroare de proiectare. daca pe hartie e bine, iar unui muncitor ii iese ok si altuia nu, aia e eroare de asamblare. sau rea-vointa.
                    nu ocolesc nimic, dar n-am chef sa-mi mai pierd vremea cu specialistii de la dacia, care nu gasesc o curva intr-un bordel. daca-i intreb la ce tensiune deschide o dioda shottky, deja i-am bagat 3 ani in sesiune. si atunci sa-i las sa-mi repare masina sau sa-mi dea sfaturi? ei na, ca asta ar fi chiar culmea
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      ce treaba are ce spui tu cu un cablaj auto...iarasi ocolesti raspunsul...subdimensionarea in cablaje nu inseamna nici o eroare de proiectare..vorbesti in necunostiinta de cauza...probabil in domeniul in care lucrezi tu o fii insemnand asta... nicidecum in cablaje auto....hai sa-ti spun o treaba cu riscul de a plitisi lumea....in cablaje exista 2 desene tehnice...unul se cheama desen de planseta si altul se cheama desen de client ( desen care contine cotele fiecarei ramificatii dintr-un cablaj cote de bandajare cote dintre clipsuri cote totale....unele dintre ele au o anumita toleranta poarta denumirea de cota fixa (+5 -0) sau cota variabila (+20 -10)....desenele vin din germania unde sunt auditate sunt verificate de "n" ori.....inclusiv modificarile care pot interveni vin tot din germania.....in cablaje auto subdimensionarea ( adica prea scurt sau prea lung) poate interveni datorita muncitoriilor care bandajeaza anumite portiuni prea mult sau prea putin netinand cont de planseta la care lucreaza ...din graba din neatentie....se lucreaza la banda norma este destul de mare oamenii se grabesc si mai gresesc....bandajand prea mult nu se mai incadreaza in cotele prevazute in desenul de client si astfel intregul cablaj devine "stramt " ...ajunge la producatorul auto care nu il poate monta pe masina ...pentru ca firele care ar trebui sa ajunga la faruri nu mai ajung la faruri alea care ar trebui sa ajunga la comenzile audio nu mai ajung........asta inseamna "subdimensionare" in cablaje auto...asa spus "babeste"....iti mai spun odata...CU ASTA MA OCUP....degeaba nu vrei tu sa recunosti un lucru.....CABLAJUL DE LOGAN ESTE UNUL IEFTIN....materialele folosite la realizarea lui si felul in care este proiectat lasa de dorit..... macar bateria aia puteau sa o acopere cu un material special sau cu o anumita cutie asa cum au alte firme....dar probabil dacia o considera neesentiala....pentru dacia factorii gen umezeala mizerie vibratii caldura rozatoare nu influenteaza sub nici o forma cablajul auto....pentru ei nu exista asa ceva.....NU UITA DE PRIETENUL DE LA KROMBERG
                      Last edited by Seba; 9 December 2011, 00:24.

                      Comment


                      • #41
                        Acu sa fim seriosi, vedem mereu logane cu stopuri de frana combinate cu semnalizari mai des ca la orice alta masina. Si comparam la capitolul asta loganul cu orice alta marca si model de masina, cele pe care le vedem zilnic, inclusiv masini vechi de peste 10 ani. Nu trece o saptamana fara sa vad logan cu stopul defect.
                        Nu stiu daca e de la cablaje dar oricum e o prostie, DAR la logan ph2 nu prea am vazut...
                        Bine totusi ca nu e ceva mai rau, adica in rest nici o problema, o fi o problema de proiectare, ca in rest faruri nici o problema, lumini interior nici o problema etc...
                        http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

                        Comment


                        • #42
                          materialul de "buna calitate" folosit la contacti ai cauza....merge dorel le smirgluieste ..le mai da cu ceva sprey pentru contacti ..si mai fuctioneaza vre-o 2 sasptamani cum trebuie ..."costurile" ...neamule.... "costurile".....il astept pe nea moderatoru...imi face deosebita placere discutia cu 'DANSU"
                          Last edited by Seba; 9 December 2011, 00:25.

                          Comment


                          • #43
                            @Seba
                            Astuia i s-a pus pata pe tine; vrea sa discute numai cu moderatori
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #44
                              Iancu Mic stii cum sta treaba....stapanesc foarte bine domeniul asta al cablajelor auto ...lucrez in cablaje auto le stiu foarte bine toate detaliile si astfel imi permit sa ma iau umpic de "nea moderatoru"...incearca el din rasputeri sa nu recunoasca niste treburi ...deviaza mereu de la subiect ...o intoarce asa si pe dincolo...dacia face "economie" la cablajul auto..." economie la sange "...probabil ai intereseaza pretul si nimic mai mult.

                              Comment


                              • #45
                                Si daca face economie care e problema? Vreti calitate de 30.000 de euro la pret de 4.000. Pai daca facea si alte cablaje mai scumpe, mai punea si alte plastice, mai facea si alte scaune, sau alt tablou de bord, senzori de centura, climatronic, pai la ce pret ajungea faimosul Logan?
                                Chiar credeti ca Renault are de gand sa isi concureze propriile masini? Niciodata!
                                Si totusi, inca nu a luat nimeni foc in Logan din cauza problemelor de fabricatie sau a calitatii slabe a cablajului. Si a depasit deja numarul 1 milion.

                                Mai mult, daca esti atat de expert in cablaje - da-l jos, bandajeaza-l asa cum stii, schimba-i mufele si atunci poate o sa fii multumit ca ai cablaj de calitate. Cabluri subdimensionate nu sunt decat cele de masa - motor, tabloul bord, lumini spate. Restul sunt chiar bine proportionate. Mai mult, sa stii ca exista cabluri de 0,35 mm in compartimentul motor la orice masina. Comenzile pe magistrala de date nu se dau pe sufe de 1 cm cum vrei tu.
                                GL-22-TOF

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google